search
menu

هتل Dream Time Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dream Time Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل دریم تایم آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دریم تایم آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Dream Time Hotel Antalya


هتل دریم تایم آنتالیا، هتلی ۵ ستاره در شهر زیبا و ساحلی آنتالیا است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در مرکز شهر آنتالیا و ساحل واقع شده است. مهمانانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند به بسیاری از جاهای دیدنی آنتالیا ازجمله بازار قدیم آنتالیا، ساحل کنیالتی، اوت لت‌ها و مراکز خرید آنتالیا، دروازه هادریانوس آنتالیا، برج ساعت و ... دسترسی آسان دارد.
مهمانانی که در سفر به آنتالیا دوست دارند بیشتر اوقاتشان را به تفریح و گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌ها و یا پرداختن به تفریحات آنتالیا سپری کنند، و در عین حال از اقامت راحت لذت ببرند، هتل دریم تایم آنتالیا گزینه مناسبی برایشان به حساب می‌آید. کارکنان هتل Dream Time Hotel Antalya محترم، کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و خشنودی مهمانان می‌کنند. چنانچه در زمستان به آنتالیا سفر کنید، حتما به پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا بروید و از ورزش‌ها و تفریحات زمستانی جذاب و مهیج بهره‌مند شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل دریم تایم آنتالیا


در هتل دریم تایم آنتالیا امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنتالیا سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات کانسرج، خدمات تور، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات عروسی، برگزاری میتینگ‌ها، خدمات تجاری، خدمات برای معلولین ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، هلندی، روسی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس، مبلمان مخصوص فضای باز و تجهیزات باربکیو وجود دارند که برای استراحت و تنفس و گذراندن وقت با خانواده و دوستان مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل دریم تایم آنتالیا وجود دارند. اتاق‌های هتل سوپریور، دبل استاندارد، کومفورت، سوئیت خانواده و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از ساحل و یا فضای سبز هتل تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها زیبا و شیک بوده و اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه مناسب و باکیفیت چیدمان یافته‌اند و از فضای دنج و دلنشین برخوردار هستند. از رنگ‌های جذاب و هماهنگ در طراحی و چیدمان اتاق‌ها استفاده شده و کف اتاق‌ها با موکت‌ها پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل دریم تایم آنتالیا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، قهوه/ چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل دریم تایم آنتالیا مهمانان می‌توانند برای تجربه روزی سرشار از آرامش و نشاط از خدمات اسپا و تراپی‌های ارائه شده بهره‌مند شوند. در مرکز اسپای هتل خدماتی از قبیل انواع ماساژها، سونا، اتاق بخار، حمام ترک، آروما تراپی، بادی اسکراب و ... ارائه می‌گردند. همچنین، در سالن زیبایی هتل مهمانان می‌توانند از خدمات مانیکور، پدیکور، فیشیال، هایدروتراپی و ... استفاده کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل دریم تایم آنتالیا همه روزه وعده صبحانه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ آماده و سرو می‌شود. صبحانه به صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در هتل ۲ کافی شاپ و یک بار نوشیدنی‌جات نیز وجود دارند که انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان تدارک می‌بینند.

فاصله هتل دریم تایم آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کالیچی: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۸ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۸٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است