search
menu

هتل Delphin BE Grand Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Delphin BE Grand Resort Antalya
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
فعالیت های تفریحی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل دلفین بی گرند ریزورت آنتالیا

درباره هتل Delphin BE Grand Resort Antalya


هتل دلفین بی گرند ریزورت آنتالیا یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای اقامت در این شهر ساحلی می‌توان انتخاب کرد. اوج لذت، هیجان، نشاط و شادابی در سفر به شهر آنتالیا را با اقامت در این هتل می‌توان تجربه کرد. اقامتگاهی که با استخر‌های بزرگش، دل از همه مهمانان ربوده و آن‌ها را به شدت عاشق خود می‌کند. هتل دلفین بی گرند ریزورت که چسبیده به ساحلی زیبا ساخته شده و خودش هم دارای ساحل اختصاصی، باغ زیبا و تراس آفتابگیر است، مجموعه وسیعی از خدمات و امکانات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

امکانات رفاهی هتل


اگر بخواهیم نگاهی گذرا به اتاق‌های کم‌نظیر این هتل بیندازیم، شاهد امکانات متنوعی همچون اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت،چای و قهوه ساز، مبلمان راحتی و دستگاه پخش دی‌وی‌دی خواهیم بود. جالب است بدانید که حتی در برخی از این اتاق‌ها، بالکنی هست که فرصت تماشای چشم‌اندازهای بی‌نظیر از دریای مدیترانه به همراه صرف نوشیدنی را در اختیار گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت می‌گذارد.

رستوران هتل


رستوران هتل Delphin BE Grand Resort Antalya که سبک منحصر به فرد خود را در پذیرایی از مهمانان دارد، چنان غذاهای لذیذی برای شما سرو خواهد کرد که از طعم هیچ یک سیر نمی‌شوید. البته کافی‌ شاپ هتل را نیز می‌توان بهترین مکمل برای این رستوران دانست. چون در آنجا هم نوشیدنی‌های گوارا و لذت‌بخشی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. بوفه هتل دارای منویی مخصوص کودکان و افراد دارای رژیم غذایی می‌باشد. هتل دلفین گرند امکانات خاصی برای رفاه بیشتر مسافران مانند اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خدمات کامل آرایشگاهی، خشکشویی و اتوکشی را هم فراهم کرده است.

فعالیت های تفریحی هتل


از دیگر مزایای اقامت در هتل دلفین بی گرند می‌توان به داشتن فرصت ورزش در باشگاه و همچنین انجام فعالیت‌هایی مثل کانو، دوچرخه‌سواری، تنیس، پینگ پونگ و بیلیارد اشاره کرد. ضمنا، بعد از انجام این ورزش‌ها و زمانی که خستگی بر شما غلبه کرده باشد، مرکز اسپای هتل با سونا و سرویس ماساژ، لحظاتی آکنده از نشاط و آرامش را برایتان رقم خواهند زد. هتل Delphin BE Grand Resort با دارا بودن امکاناتی چون زمین و محوطه بازی، کالسکه و استخر مخصوص کودکان، انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل دلفین بی گرند ریزورت آنتالیا


فاصله هتل تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آبشار لوور دودن: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید ترا سیتی: ۹.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا شهربازی لند آف لجندز: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت آنتالیا: ۱۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است