search
menu

هتل Club Hotel Sera Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Hotel Sera Antalya
امکانات عمومی هتل کلاب سرا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاب سرا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Club Hotel Sera Antalya


هتل کلاب سرا از هتل‌های ۵ ستاره و بسیار زیبای منطقه آنتالیای ترکیه است. این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار عالی قرارگرفته است و به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی و چشم‌انداز رویایی و دلپذیر روبه‌دریا در طی سال مملو از مسافر می‌شود، مسافرانی که از اکثر نقاط جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند و در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به فکر رزرو این هتل نیز هستند. فرودگاه آنتالیا در کمتر از ۱۵ دقیقه از طریق شاتل فرودگاهی از هتل Club Hotel Sera Antalya قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به ۳ استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد. این هتل در چند قدمی ساحل لارا واقع‌شده است و با اتاق‌های لاکچری امکانات و خدمات بی‌نظیر برای مسافران اقامتی به‌یادماندنی فراهم می‌سازد، همچنین می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر آنتالیا مانند موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا و پارک‌های آبی سر بزنید.

امکانات عمومی هتل کلاب سرا آنتالیا


اینترنت وای فای در تمامی نقاط مختلف این هتل قابل‌دسترس است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. در هنگام اقامت می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتو با پرداخت هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در صورت نیاز می‌توانید از فکس و فتوکپی استفاده کنید. اتاق چمدان و صرافی برای تبدیل ارز و بخش پذیرش ۲۴ ساعته در لابی هتل Club Hotel Sera Antalya دایر گردیده‌اند. همچنین امکانات رفاهی مناسبی برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند در این هتل فراهم گردیده است. مغازه سوغاتی فروشی برای تهیه انواع سوغاتی در هتل دایر گردیده و اینکه برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به مرکز اسپا و سالن بدن‌سازی و چندین استخر شنا اشاره کرد. همچنین این هتل انواع ماساژ و خدمات درمانی مربوط به بدن و پوست را ارائه می‌دهد. برای طرفداران حمام‌ترکی نیز در این هتل حمام دایر گردیده است. در سالن بدن‌سازی از تجهیزات به‌روز و تکنولوژی‌های عالی همراه با مربی اختصاصی می‌توانید بهره‌مند شوید. برای سرگرمی کودکان نیز مینی کلاب دایر گردیده است و شامل انواع وسایل و اسباب‌بازی است، به‌طوری‌که کودکان می‌توانند برای ساعت‌ها در این محیط سرگرم شده و لذت ببرند.
سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل Club Hotel Sera Antalya عبارت‌اند از ایروبیک، موسیقی و اجرای زنده، تنیس، انواع ورزش‌های آبی، دارت، بیلیارد، اتاق بازی و زمین‌بازی برای کودکان به‌صورت سرپوشیده و روباز، همچنین خدماتی مانند نگهداری از کودکان کوچک‌تر، صندلی ماساژ، مرکز اسپا و اتاق بخار، صندلی و چتر آفتاب‌گیری، جکوزی داغ، سولاریوم و سونا. علاوه بر این‌ها استخرهای موجود در این هتل بدین‌صورت هستند که استخر اول سرپوشیده بوده و به‌صورت فصلی دایر است. استخر دوم روباز در تمامی سراسر سال باز است و استخر آخر نیز مخصوص کودکان است. توجه داشته باشید که استفاده از هر سه استخر رایگان است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها در این هتل پنج ستاره به شکل زیبایی طراحی‌شده‌اند و همگی دارای چیدمان خاصی هستند. همچنین در همه اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و طراحی داخلی بی‌نظیر همانند کاخ‌های عثمانی استفاده کنید. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق کلاب، اتاق استاندارد، اتاق خانواده، سوئیت دلوکس، اتاق سینگل کلاب و اتاق سینگل استاندارد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Club Hotel Sera Antalya علاوه بر موارد گفته‌شده می‌توان به مینی بار، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز کار، فضای نشیمن و بالکن اشاره کرد.

رستوران هتل


در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را سفارش داده و با تماشای چشم‌انداز پانورامای بی‌نظیر از لیوریا آنتالیا غذایتان را میل کنید. در رستوران Mexico انواع غذاهای مکزیکی به‌صورت منویی ارائه می‌شود و در رستوران Sushi نیز سوشی‌های خوشمزه به‌صورت منویی در وعده‌های غذایی مختلف سرو می‌شود.

فاصله هتل کلاب سرا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر مترو پلاتین آنتالیا: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه سونا اینان کیراچ: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا مناره فلوتت: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب‌بازی: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامای کالیچی: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است