search
menu

هتل Ceres Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Belek Ceres Hotel
امکانات هتل سرس بلک
خدمات هتل سرس بلک
واحدهای اقامتی هتل سرس بلک
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سرس بلک

درباره Belek Ceres Hotel


هتل سرس بلک هتلی تمیز، کاملا امن و زیبا در شهر بلک کشور ترکیه است که به دلیل فضای پاکیزه و امکانات با کیفیت و مطلوبی که دارد توانسته نظر بسیاری از مسافران این شهر را به خود جلب کند. این هتل یکی از هتل‌های اقتصادی و میان رده شهر بلک به شمار می‌رود و از همین جهت اقامت در این هتل از نظر صرف هزینه نیز مقرون به صرفه خواهد بود. هتل به ساحل دریای مدیترانه نزدیک است و مهمانان می‌توانند با ۶ دقیقه رانندگی از هتل، به ساحل دسترسی داشته باشند و از تفریحات متنوعی که در آن وجود دارد بهره‌مند شوند. علاوه بر آن قرارگیری هتل در مسیر رودخانه سبب شده است که طبیعت اطراف این هتل بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد که این مسئله نیز در کیفیت اقامت مهمانان تاثیر بسیار زیادی دارد.
لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر بلک در Belek Ceres Hotel اقامت داشته باشید و ضمن گشت و گذار در این شهر زیبا، از تماشای اماکن دیدنی نزدیک به شهر مانند موزه‌ های آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و… نیز بهره‌مند شوید.

امکانات هتل سرس بلک


هتل سرس بلک امکانات گوناگونی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که مهمانان را برای بازگشت به این هتل ترغیب می‌کنند. فضای داخلی هتل کاملا تمیز و زیبا است و همین مسئله می‌تواند احساس راحتی و آرامش را در زمان اقامت به مسافران هدیه کند. استخر روبازی که در محوطه هتل قرار دارد برای تمام سنین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این استخر دارای سرسره آبی نیز است که کودکان می‌توانند در آن بازی کنند و از گذراندن اوقات فراغت خود در هتل لذت ببرند. در اطراف استخر صندلی‌های ساحلی قرار گرفته‌اند و مهمانان می‌توانند از آن‌ها برای استراحت کردن و آفتاب گرفتن استفاده کنند.
رستوران این مجموعه انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند در صورت تمایل صبحانه را نیز در همین رستوران میل نمایند. هتل مجهز به امکاناتی مانند فضای بازی سرپوشیده، بازی‌های رومیزی، تنیس روی میز و بیلیارد است که مسافران می‌توانند برای گذرندان اوقات فراغت خود در هتل از آن‌ها بهره‌مند شوند. حمام ترکی و سونا نیز از امکانات محبوب این هتل هستند که از طرف مهمانان بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. امکانات متنوع دیگری نیز در Belek Ceres Hotel به مسافران ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به منطقه مخصوص سیگار کشیدن، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های بدون آلرژی و. . اشاره کرد.

خدمات هتل سرس بلک


هتل سرس بلک دارای کارکنانی بسیار شایسته و مجرب است که در هر زمانی برای کمک به مسافران آمادگی دارند. میز پذیرش این هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است که سبب می‌شود مهمانان هر زمانی که به ارز نیاز داشته باشند بتوانند به راحتی و بدون نیاز به هیچ رفت و آمد اضافه ای، ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. هتل دارای خدمات تور است که مهمانان را برای تجربه سفری زیباتر و پربارتر راهنمایی می‌کند. خدمات خانه داری هتل به صورت روزانه فعال است و تمامی واحدهای اقامتی هر روز سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات ماساژ از جمله خدمات ویژه در این هتل هستند و مسافران می‌توانند برای ایجاد آرامش پس از یک روز پربار و پرجنب و جوش از آن بهره‌مند شوند. در این هتل منو مخصوص رژیم‌های غذایی نیز به مسافران ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی از آن‌ها استفاده کنند. از دیگر خدمات موجود در Belek Ceres Hotel می‌توان به انبار چمدان، تهیه بلیط، برگزاری کلاس‌های فرهنگی، خشکشویی، سرویس اتو و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل سرس بلک


واحدهای اقامتی هتل Belek Ceres Hotel دارای فضایی راحت و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند که می‌توانند محیطی دوست داشتنی و کاملا پاکیزه و آرام را برای اقامت مهمانان فراهم کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، میز تحریر، آباژور و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سرس بلک


فاصله هتل تا ساحل عمومی سریک بلک: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ تالرانس: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک موضوعی لند آو لیجند: ۴.۱۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کادریه: ۴.۹۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بوگازکنت: ۵.۴۷ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است