search
menu

هتل Castle Old Town Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Castle Old Town Antalya
امکانات عمومی هتل کسل اولد تاون آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کستل اولد تاون آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Castle Old Town Antalya


هتل کسل اولد تاون آنتالیا از جمله هتل‌های اقتصادی و میان‌رده در شهر آنتالیا است. این هتل در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل mermerli قرار دارد. همین فاصله نزدیک به دریا آن را به یک هتل بسیار جالب و جذاب برای اقامت تبدیل کرده‌است. این مکان اقامتی به زیبایی طراحی شده‌است و دکوراسیون آن شیک و بسیار زیبا است. جاهای دیدنی آنتالیا مانند موزه‌های آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس، برج ساعت آنتالیا و ... بسیار هستند برای مثال دروازه هادریان در فاصله ۷۵۰ متری و مناره شکسته در فاصله ۲۵۰ متری از هتل قرار دارند. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به جاهای دیدنی آنتالیا را نیز در اختیار داشته‌باشید و از پذیرش هتل بخواهید تا شما را برای رفتن به این مکان‌ها راهنمایی کند. پذیرش ۲۴ ساعته خدمات ترانسفر فرودگاهی به فرودگاه آنتالیا که در ۱۳ کیلومتری هتل قرار دارد را با پرداخت هزینه اضافی انجام می‌دهد. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما قصد سفر به آنتالیا را دارید به راحتی می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل Castle Old Town Antalya نیز استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل کسل اولد تاون آنتالیا


تراس و بالکن موجود در بیرون از هتل بصورت مبله است و شما با نشستن در این بخش می‌توانید از فضای آزاد هتل نیز بهره استفاده کنید و لحظات خوشی را در این بخش سپری کنید. با غواصی و دوچرخه سواری که هزینه اضافی نیز برای شما خواهد داشت، می‌توانید لحظات هیجان انگیز و شادی را در هتل محل اقامتتان تجربه کنید. اینترنت در تمام بخش‌های هتل وجود دارد و مهم‌تر اینکه استفاده از آن هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت و رایگان است. اگر خودرو شخصی دارید باید بدانید که پارکینگ در این هتل وجود ندارد. تبدیل ارز، انبار چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران هتل Castle Old Town Antalya در نظر گرفته شده‌است. دوربین‌های مدار بسته در تمام بخش‌های عمومی و فضای بیرونی هتل قرار داده شده‌اند تا بتوانید در آسایش و امنیت کامل اقامت داشته‌باشید. برای پیشگیری از وقوع آتش سوزی، در جای جای هتل کپسول‌های آتش نشانی وجود دارند تا بتوانید آتش را بموقع خاموش کنید. علاوه بر خاموش کننده، حس گرهای دود نیز در جای جای هتل نصب شده‌اند. در صورت دلخواه می‌توانید از خدمات اجاره دهی خودرو که توسط هتل در خدمت شما قرار می‌گیرد استفاده کنید. تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در هتل وجود دارد. طبقات بالا تنها از طریق پله قابلیت دسترسی دارند و باید این مورد را در نظر بگیرید که در هتل آسانسور وجود ندارد. استخر روبازی در هتل وجود دارد که بسته به این که در چه فصلی از سال قرار داشته‌باشیم فعالیت می‌کند و ساعات کاری آن از ۸ صبح تا ۷ عصر است. یک استخر مختص برای کودکان نیز وجود دارد. لاندری و خدمات اتو و خشکشویی نیز در این هتل وجود دارد که با پرداخت هزینه مجزا به راحتی می‌توانید لباسهایتان را به این بخش بسپارید. عربی، انگلیسی و ترکی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به این زبان‌ها مسلط هستند. در ضمن وجود خدمات بیدار باش نیز از سایر امکانات است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Castle Old Town Antalya مانند سایر بخش‌ها از دکوراسیون و چیدمان شیک و جذابی برخوردار هستند. تلویزیون مسطح با قابلیت اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای، رادیو و اینترنت رایگان از مواردی است که برای استفاده در اتاق‌ها تعبیه شده‌اند. کمد، تخت‌های راحت و حمام و دستشویی اختصاصی برای هر واحد، اقامت را در آن‌ها راحت‌تر ساخته ‌است. انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل شامل:
• اتاق خانوادگی
• اتاق دو نفره سوپریور با بالکن
• اتاق بزرگ کوئین با یک تخت دو نفره
• اتاق دلوکس
• اتاق چهار نفره

رستوران هتل


هتل رستوران و کافه دارد. وعده‌های غذایی را با یک منوی متنوع می‌توانید از رستوران هتل تهیه کنید.

فاصله هتل کستل اولد تاون آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است