search
menu

هتل Camyuva Beach Hotel Kemer Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Camyuva Beach Hotel Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل جام یووا کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جام یووا بیچ کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Camyuva Beach Hotel Kemer Antalya


هتل جام یووا بیچ یکی از هتل‌های مشهور در منطقه کمر آنتالیا است. این هتل ۴ ستاره بوده و به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان توریست‌ها و گردشگران خارجی و داخلی طرفداران زیادی دارد، به‌طوری‌که در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور ترکیه و کشورهای دیگر با خرید بلیط هواپیما عازم آنتالیا می‌شوند و برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند، بی‌شک یکی از بی‌نظیرترین و به‌یادماندنی‌ترین سفرهای عمرشان را در این هتل تجربه خواهند کرد. این هتل زیبا تا مرکز شهر کمر حدوداً ۱۰ دقیقه فاصله دارد و به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی عالی دسترسی بسیار راحتی تا جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر آنتالیا دارد.
همچنین با اقامت در هتل Camyuva Beach Hotel Kemer Antalya برای دسترسی به شهر آنتالیا گزینه‌های متفاوتی پیش رو دارید؛ شهر آنتالیا به دلیل توریستی بودن در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است، ازجمله مراکز دیدنی و تاریخی این شهر عبارت‌اند از آکواریوم آنتالیا، موزه‌های آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا و دروازه هادریانوس. همچنین فرودگاه آنتالیا با ۶۰ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری و باغ.

امکانات عمومی هتل جام یووا کمر آنتالیا


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی قسمت‌های این هتل‌ قابل‌دسترس است. در فضای بیرونی این هتل انواع مبلمان چیده شده تا در هنگام عصر و شب روی این مبلمان نشسته و لحظات خوشی را تجربه کنید. همچنین با تماشای باغ در محوطه اطراف و ساحل اختصاصی و دریا به آرامش خواهید رسید. پارکینگ هتلCamyuva Beach Hotel Kemer Antalya به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است، لازم به ذکر است که استفاده از این پارکینگ رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل این مجموعه نیز به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید.

امکانات تفریحی هتل


این هتل باشکوه فقط ۲۰۰ متر تا ساحل اختصاصی پرچم آبی فاصله دارد و ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر روباز و اسپا اشاره کرد. امکانات مربوط به اسپا در این هتل شامل سونا، باشگاه بدن‌سازی، حمام ترکی و انواع ماساژ هستند. شما می‌توانید انواع بازی‌ها مانند بیلیارد، دارت و تنیس را در این هتل بازی کنید و برای کودکان نیز در هتل Camyuva Beach Hotel Kemer Antalya مینی کلاب در نظر گرفته‌شده است تا برای مدت اندکی هم شده سرگرم شوند و بزرگ‌سالان با خیال راحت به گردش و تفریح بپردازند. علاوه بر موارد ذکرشده برای کودکان استخر مخصوص تعبیه‌شده است که در کنار استخرهای روباز این هتل صندلی و چترهای آفتاب‌گیری قرار داده‌اند که در این قسمت برای ساعاتی از دنیای اطراف خارج خواهید شد. اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
همه واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. اتاق‌ها با اسباب و وسایل مدرنی چیده شده‌اند و دارای حمام اختصاصی با امکانات مجهزی هستند. همچنین برای قرار دادن وسایل ارزشمندتان در داخل اتاق می‌توانید از گاوصندوق استفاده کنید. سایر امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز و کتری برقی.

رستوران هتل


وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران هتل Camyuva Beach Hotel Kemer Antalya سرو می‌شود. انواع غذاهای بین‌المللی ترکی و محلی با بهترین کیفیت ارائه می‌شوند، مطمئناً از طعم خوشمزه غذاها در رستوران این هتل سیر نخواهید شد. یکی از مزیت‌های هتل جام یووا بیچ آشپزخانه روباز در رستوران است که از طریق تلویزیون از داخل اتاقتان می‌توانید آشپزخانه را تماشا کنید. همچنین در قسمت بار می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و حلال بدون الکل را سفارش دهید.

فاصله هتل جام یووا بیچ کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر تاریخی فاسلیس: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک مونلایت: ۵ کیلومتر
فاصله تا بندر کرمر: ۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل چیرالی: ۱۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است