search
menu

هتل Bilgehan Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bilgehan Hotel Antalya
امکانات کلی هتل بیلگهان آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیلگهان آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bilgehan Hotel Antalya


هتل دوست داشتنی بیلگهان در مرکز آنتالیا، در بلوار عدنان مندرس و در نزدیکی مسجد عثمانی مورات پاشا و ۱.۳ کیلومتری مسجد کسیک مناره واقع شده است. با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به مرکز شهر برسانید. این هتل در مجاورت مرکز خرید مارک آنتالیا قرار دارد و گزینه ایده‌آلی برای دوستداران خرید به شمار می‌آید. با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب مانند برج ساعت آنتالیا، دروازه هادریانوس، آکواریوم آنتالیا و بنای یادبود آتاتورک میهمانان هتل بیلگهان می‌توانند به راحتی برخی از شناخته شده‌ترین جاذبه‌های آنتالیا را تجربه کنند. ایستگاه اتوبوس ۱۰۳۲۴ در فاصله ۵ دقیقه‌ای از محل اقامت قرار دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه تراموا در فاصله ۵۵۰ متری هتل قرار دارد. این هتل ۱۱ کیلومتر تا ساحل لارا فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید، هتلBilgehan Hotel Antalya با ارائه ترکیبی ایده‌آل از راحتی و آسایش، محیطی مقرون به صرفه با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی برای مسافران ارائه می‌کند. فرودگاه آنتالیا ۹.۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

امکانات کلی هتل بیلگهان آنتالیا


هنگام اقامت در هتل بیلگهان، میهمانان به پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، صرافی، دربان و انبار چمدان دسترسی دارند. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها و همه قسمت‌های هتل قابل دسترسی است. سونا، انواع ماساژ‌ها و حمام ترکی نیز در این هتل ارائه می‌شوند. برای استراحت دادن به بدن خود می‌توانید به مرکز اسپای هتل رفته و لحظاتی را در آرامش سپری کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی از جمله خدماتی هستند که در دسترس هستند. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر و آسانسور در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل Bilgehan Hotel Antalya بسپارید. اتاق‌های سیگاری برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. پرسنل هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی، فارسی و ترکی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Bilgehan Hotel Antalya عبارتند از:
• اتاق یک تخته دارای بالکن
• اتاق دبل یا توئین دارای بالکن
• اتاق خانوادگی
• اتاق چهار تخته دارای بالکن
• اتاق سه تخته با چشم انداز شهر
اتاق‌های هتل بیلگهان با کف پارکت دارای تهویه مطبوع، تلفن، میز، کولر گازی، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و وای فای رایگان هستند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن و منظره زیبای شهر هستند. برای آسایش و راحتی میهمانان در هر اتاق حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

رستوران هتل


این هتل هر روز صبح خدمات صبحانه و چای و قهوه رایگان در طول روز ارائه می‌دهد. با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در بار هتل Bilgehan Hotel Antalya می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. میهمانان می‌توانند از غذاهای ترکی در Baydoner با ۵ دقیقه پیاده روی از هتل لذت ببرند. بارهای پرجنب ‌و جوش کلیچی تنها ۱۶ دقیقه پیاده با شما فاصله دارند. هنگامی که در آنتالیا هستید، ممکن است بخواهید برخی از رستوران‌هایی که در فاصله کوتاهی از هتل بیلگهان قرار دارند، از جمله رستوران وانیل و رستوران آرما را تجربه کنید.

فاصله هتل بیلگهان آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر دولتی آنتالیا: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۸۰۰ متر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کلیچی: ۸۰۰ متر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا دلفین لند آنتالیا: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است