search
menu

هتل Bilem High Class Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bilem High Class Hotel Antalya
امکانات کلی هتل بیلم های کلاس آنتالیا
امکانات تقریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیلم های کلاس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bilem High Class Hotel Antalya


هتل ۴ ستاره بیلم های کلاس آنتالیا یکی از هتل‌های لوکس آنتالیا است که در منطقه ساحلی لارا واقع شده و تنها چند قدم با آب‌های آبی دریای مدیترانه فاصله دارد. این هتل مدرن در مجاورت جاذبه‌های معروف شهر مانند ددمن آکواپارک، مرکز خرید تراسیتی، دروازه هادریانوس، آکواریوم آنتالیا، برج ساعت آنتالیا و شهر قدیمی آنتالیا قرار دارد. این هتل تنها ۶ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و فرودگاه در عرض ۱۵ دقیقه قابل دسترسی است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا هتل Bilem High Class Hotel Antalya با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه بسیار مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل بیلم های کلاس آنتالیا


از ویژگی‌های مهم این هتل می‌توان به سرویس اتاق ۲۴ساعته، وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای در مکان‌های عمومی، پارکینگ رایگان و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. این هتل همچنین دارای یک استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و اتاق‌های تهویه مطبوع با منظره دریا است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحتی به بدن خود دهید. حمام ترکی، سونا و اتاق بخار در هتل بیلم های کلاس آنتالیا وجود دارد. میهمانان می‌توانند در مرکز تناسب اندام هتل ورزش کرده و از ماساژ خصوصی در مرکز اسپا استفاده کنند.
این هتل همچنین دارای یک منطقه ساحلی خصوصی است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. با استفاده از امکاناتی که در اختیار افراد دارای معلولیت جسمانی قرار می‌گیرد آن‌ها نیز می‌توانند همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای گشت و گذار و بازدید از جاهای دیدنی امکان کرایه خودرو فراهم شده است. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به این منظور اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. برای آسودگی خاطر خود می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. هتل Bilem High Class Hotel Antalya دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی واتوکشی نیز از دیگر خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شود. کارکنان کارآزموده هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. توجه داشته باشید که اقامت افراد زیر ۷ سال در این هتل رایگان است.

امکانات تقریحی هتل


در هتل بیلم های کلاس آنتالیا روش‌های سرگرمی زیادی از جمله شنا، دوچرخه سواری و ماهیگیری برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان در نظر گرفته شده است. برای کودکان نیز کانال‌های تلویزیونی مخصوص کودکان وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


گردشگران می‌توانند به راحتی از بین انواع اتاق‌ها، اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند. این هتل دارای ۷۷ اتاق از جمله اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل استاندارد، اتاق دبل با چشم انداز دریا و اتاق دبل اقتصادی است. اتاق‌ها با مبلمان کلاسیک در رنگ‌های روشن تزئین شده‌اند تا محیطی گرم ایجاد کنند. همه آن‌ها تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، آباژور و کمد لباس دارند. وای فای رایگان نیز در هر یک از اتاق‌ها گنجانده شده است. هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی دارای دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


رستوران هتل Bilem High Class Hotel Antalya دارای فضای داخلی شیکی است که با لوسترهای مجلل تزئین شده است. میهمانان می‌توانند از غذاهای ترکی یا بین المللی در رستوران هتل لذت ببرند. صبحانه نیز روزانه به صورت بوفه‌ای ارائه می‌شود. منوهای رژیم غذایی در اختیار افرادی که دارای رژیم غذایی خاصی هستند، قرار می‌گیرد.

فاصله هتل بیلم های کلاس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریان: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامای کلیچی: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است