search
menu

هتل Beyond OTEL Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beyond OTEL
امکانات و خدمات عمومی هتل بیاند
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیاند تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Beyond OTEL


هتل سه ستاره و اقتصادی بیاند در شهر آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل بیاند برای مسافرانی که قصد دارند اقامتی به‌صرفه و در عین حال راحت و آرام داشته‌باشند و همچنین کسانی که می‌خواهند بیشتر زمان سفر خود را در شهر بگذرانند و از جاهای دیدنی آنتالیا بازدید کنند؛ انتخابی بسیار مناسب است. هتل Beyond OTEL موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد و تا جاذبه‌های مشهور شهر آنتالیا فاصله کمی دارد. هتل بیاند آنتالیا به چندین ساحل تماشایی شهر آنتالیا همانند ساحل کنیالتی هم نزدیک است که به راحتی می‌توانید ساعاتی مفرح را در کنار دریا سپری کنید و خاطراتی خوش و به‌یادماندنی برای خود به یادگار بگذارید. برای رسیدن به هتل بیوند، بلیط هواپیما آنتالیا خریداری کنید و سپس تنها مسافت ۱۵ کیلومتری را از فرودگاه آنتالیا تا هتل بیاند طی کنید. زمانی که در شهر زیبای آنتالیا اقامت دارید، حتما از آکواریوم آنتالیا که یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آبی در جهان است، بازدید کنید؛ زیرا فاصله آکواریوم عظیم و دیدنی آنتالیا تا هتل بیوند آنتالیا تنها حدود ۳ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بیاند


هتل بیاند آنتالیا امکانات و خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌کند تا اقامتی آسوده، خوش و باشکوه برای مسافران فراهم باشد و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنند. هتل Beyond OTEL دارای تجهیزاتی است از جمله: لابی شیک، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در فضاهای عمومی و اتاق‌های هتل و پارکینگ رایگان است. خدمات باکیفیتی که هتل بیوند آنتالیا برای مسافران فراهم کرده‌است شامل پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی، نظافت روزانه و خدمات اتاق است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید؛ از هتل بیاند درخواست کنید تا برای شما تاکسی بگیرند تا با خیالی راحت تردد کنید. کارکنان و کادر هتل بیاند آنتالیا از مهمانان از سراسر دنیا استقبالی گرم دارند و علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند که به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و بسیار راحتی در هتل بیاند آنتالیا وجود دارد. می‌توانید در هر یک از ۶۰ اتاق مختلف هتل بیاند که اتاق‌هایی طراحی‌شده با چیدمانی دلنشین و چشم‌گیر هستند، استراحت کنید و اقامتی با آسودگی خیال و آرامش را داشته باشید. اتاق‌هایی که در هتل Beyond OTEL هستند شامل اتاق‌های استاندارد یک نفره، اتاق‌های استاندارد دو نفره تویین، اتاق‌های استاندارد دو نفره دابل، سوئیت خانوادگی با ظرفیت اقامت چهار فرد بزرگسال و یک کودک که دو تخت سینگل و یک تخت دابل دارد و سوئیت خانوادگی با ظرفیت اقامت پنج فرد بزرگسال و یک کودک که یک تخت سینگل و دو تخت دابل دارد. از برخی اتاق‌های هتل بیاند آنتالیا چشم‌اندازی تماشایی و چشم‌نواز از دریا و محیط آرام اطراف نمایان است.

امکانات اتاق های هتل


انواع وسایل و امکاناتی که در هتل بیاند قرار دارند، برای اقامت راحت و بدون کمبود فراهم شده‌اند. امکانات داخل اتاق‌های هتل بیاند آنتالیا شامل مواردی است از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، صندوق امانات، کمد لباس، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع و سیستم اطفا حریق. قابل ذکر است که اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بیاند آنتالیا امکان سیگار کشیدن ندارند؛ اما در مکان مشخص شده آن در هتل بیاند می‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه مسافران در هتل بیاند آنتالیا احساس خستگی و بی‌حوصلگی نکنند؛ این امکان مهیا است که دارت بازی کنید و اوقاتی مفرح و سرگرم‌کننده را داشته باشید.

رستوران هتل


رستوران دنج هتل بیاند آنتالیا خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را برای مسافران تدارک می‌بیند و می‌توانید در فضایی دلپذیر، در کنار همسفران و همراهان خود ساعاتی دلچسب و فراموش‌نشدنی را سپری کنید. همچنین در کافی‌شاپ هتل Beyond OTEL چای، قهوه و دیگر میان‌وعده‌های خوشمزه و مختلف را میل کنید و لذت ببرید.

فاصله هتل بیاند تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آنتالیا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل بانوان ساریسو: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک پارک آنتالیا: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا دروازه هادریانوس آنتالیا: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل مویدا: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۲۵ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است