search
menu

هتل Best Western Plus Khan Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Plus Khan Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل بست وسترن پلاس خان
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست وسترن پلاس خان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Plus Khan Hotel


هتل بست وسترن پلاس خان، هتلی چهار ستاره در شهر آنتالیا در کشور ترکیه است. هتل خان آنتالیا به جاهای دیدنی آنتالیا و ساحل نزدیک است. اگر بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کنید؛ تنها باید مسافت ۹.۳ کیلومتری را طی کنید و در مدت زمانی کوتاه از فرودگاه آنتالیا به هتل Best Western Plus Khan Hotel می‌رسید. شهر ساحلی آنتالیا سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند؛ به همین دلیل این شهر تماشایی و زیبا انواع هتل‌های لوکس را دارد. زمانی که در هتل مجلل بست وسترن پلاس خان آنتالیا اقامت دارید؛ از مراکز خرید آنتالیا و پارک‌ های آبی آنتالیا بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل بست وسترن پلاس خان


هتل Best Western Plus Khan Hotel دارای امکانات و تجهیزاتی عالی است که برای اقامت شیرین، بدون کمبود و هرچه راحت‌تر مسافران فراهم آورده شده‌اند. لابی شیک، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، رستوران، کافی‌شاپ، استخر روباز، باشگاه ورزشی، سونا، ماساژ، حمام، سالن و تسهیلات کنفرانس و جلسه و بیزینس سنتر. خدمات متنوعی که هتل بست وسترن پلاس خان برای اقامت آسوده مسافران ارائه می‌کند؛ شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، فکس، فتوکپی، نگهداری از چمدان، میز تور، خدمات اتاق وی‌آی‌پی، خدمات ویژه معلولین، تبدیل ارز، امکان اجاره خودرو و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو است. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید؛ از هتل خان آنتالیا درخواست تاکسی کنید تا با خیالی آسوده تردد کنید. قابل ذکر است که کارکنان مجرب هتل بست وسترن پلاس خان به زبان انگلیسی و آلمانی مسلط هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌هایی مجلل و شیکی در هتل خان بست وست پلاس قرار دارد که هر کدام چیدمان و طراحی چشم‌نواز و دلربا دارند. مجموع اتاق‌هایی که در هتل Best Western Plus Khan Hotel تعبیه شده‌است؛ ۱۲۰ اتاق است. انواع اتاق‌های هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا شامل اتاق‌ تویین، اتاق دابل، اتاق سینگل، اتاق استاندارد تویین، اتاق استاندارد دابل، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل، جونیور سوئیت با یک تخت سینگل، یک تخت دابل و یک مبل تخت خواب شو، سوئیت معمولی همراه با یک تخت سینگل، یک تخت دابل و یک مبل تخت خواب شو و اتاق کینگ با نمای استخر و یک تخت دابل بزرگ است.

امکانات اتاق های هتل


امکانات مختلف و خوبی که اتاق‌های هتل Best Western Plus Khan Hotel وجود دارد شامل یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز، آیینه، کمد لباس، کتری برقی، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، مبلمان، دمپایی، سیستم اطفا حریق و سشوار هستند. باید به این نکته توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای زدودن خستگی‌های روحی و جسمی اخیر خود حتما به بخش ماساژ، سونا و حمام ترکی هتل بست وسترن پلاس خان بروید، ساعاتی را در آرامش سپری کنید و طراوت و سلامتی را به خود هدیه دهید. استخر فصلی هتل Best Western Plus Khan Hotel که در فضای باز قرار دارد؛ برای شنا بسیار مناسب است و همچنین می‌توانید در کنار آن هم بر روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید، از هوای آفتابی و مطلوب لذت ببرید و یا حتی در شب جلوه‌هایی از انعکاس نور در آب استخر و ستاره‌ها را تماشا کنید. اگر اهل کتاب خواندن هستید؛ هتل خان آنتالیا یک کتابخانه دارد. برای علاقه‌مندان به آشنایی با زندگی و آداب‌ورسوم مردم محلی کشور ترکیه، هتل بست وسترن پلاس خان، کلاس و یا تور برای آشنایی با فرهنگ محلی برگزار می‌کند.

رستوران هتل


رستوران دنج هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا با فضا و دکوراسیونی دلنشین و گیرا، پذیرای مهمانان است تا خوراک‌هایی لذیذ با تنوع زیاد و کیفیت بالا را میل کنند و لحظاتی خوش را در کنار خانواده، دوستان و دیگر همسفران خود تجربه کنند. در کافی‌شاپ هتلBest Western Plus Khan Hotel هم می‌توانید میان‌وعده‌هایی خوشمزه را سفارش دهید.

فاصله هتل بست وسترن پلاس خان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مارک آنتالیا: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا اولد سیتی مارینا: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه آنتالیا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک کارالی اوغلو: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی آکوا آنتالیا: ۲۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است