search
menu

هتل Belek Soho Beach Club Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Belek Soho Beach Club Antalya
امکانات هتل بلک سوهو بیچ کلاب آنتالیا
خدمات هتل بلک سوهو بیچ کلاب آنتالیا
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بلک سوهو بیچ کلاب آنتالیا

درباره Belek Soho Beach Club Antalya


هتل بلک سوهو بیچ کلاب آنتالیا مجموعه‌ای فوق العاده جذاب و ایده آل را برای اقامت در اختیار مسافران شهر آنتالیا قرار می‌دهد. این هتل به قدری محبوب و شگفت‌انگیز است که به راحتی می‌تواند هر سلیقه‌ای را از خود خشنود سازد و سفری ایده آل و فراموش نشدنی را برای مهمانان به ارمغان بیاورد. همانطور که می‌دانید آنتالیا یکی از شهر‌های توریستی و بسیار معروف ترکیه است که در سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته و علاوه بر طبیعت خیره کننده و حیرت‌انگیزی که دارد، بقایایی از حوادث تاریخی چندین هزارساله را نیز در خود جای داده است. مسیرهای پیاده روی و کوهنوردی که در این شهر هیجان‌انگیز وجود دارند به قدری جذاب هستند که هر فردی را برای سفر به این شهر زیبا ترغیب می‌کنند. علاوه بر آن جاذبه‌های تاریخی فراوانی نیز در این شهر وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ساختمان آسانسور، دروازه هادریانوس، شهر قدیم یا کالیچی آنتالیا و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر جذاب، در هتل Belek Soho Beach Club Antalya نیز اقامت داشته باشید و سفری رویایی و شگفت‌انگیز را با اقامت در این هتل برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل بلک سوهو بیچ کلاب آنتالیا


هتل بلک سوهو بیچ کلاب آنتالیا مجموعه‌ای لوکس و مدرن است که تمامی امکانات رفاهی و خدمات لازم برای یک سفر بدون نقص و جذاب را در خود جای داده است. این هتل در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه واقع شده و طبیعت بکر و بی‌نظیر اطراف آن بدون شک برای مهمانان حیرت‌انگیز خواهد بود. استخر روبازی که در محوطه هتل قرار گرفته به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. اطراف این استخر صندلی‌های آفتابگیر ساحلی قرار دارند که لذت استراحت در هتل را برای مسافران دوچندان می‌کنند. پارک آبی و زمین بازی مخصوص کودکان از جمله امکاناتی هستند که اقامت را برای فرزندان خردسال مهمانان نیز هیجان انگیزتر و دوست داشتنی‌تر می‌کنند. هتل دارای یک رستوران شیک و کاملا مدرن است که انواع غذاهای لذیذ و متنوع را می‌توانید در آن تجربه کنید. امکانات گسترده دیگری نیز در هتل Belek Soho Beach Club Antalya وود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به منطقه ساحلی مخصوص، تراس آفتابگیر، مرکز تناسب اندام، مرکز آب گرم و سلامتی و… اشاره کرد.

خدمات هتل بلک سوهو بیچ کلاب آنتالیا


خدماتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند درست مانند امکانات رفاهی موجود در آن گسترده و متنوع هستند و آرامش و رفاه کامل را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌کنند. از جمله محبوب‌ترین خدمات هتل بلک سوهو بیچ کلاب آنتالیا می‌توان به خدمات اسپا اشاره کرد که بسیار مورد توجه مهمانان هتل قرار دارد. در این هتل منوی مخصوص رژِیم‌های غذایی و غذای کودک پسند نیز به مسافران ارائه می‌شوند و مهمانان می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها نیز بهره‌مند شوند. اجرای موسیقی زنده، سرگرمی عصرانه، اتاق بازی و… از جمله خدماتی هستند که مسافران می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود در هتل از آن‌ها بهره‌مند شوند. از دیگر خدمات موجود در هتل Belek Soho Beach Club Antalya می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، میز تور، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ساعته و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی لوکس موجود در هتل بلک سوهو بیچ کلاب آنتالیا شامل اتاق‌های دونفره و اتاق‌های خانوادگی هستند که منظره رو به دریا، باغ و استخر آن‌ها محیطی جذاب و ایده آل را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند. امکانات موجود در این واحدهای اقامتی به گونه‌ای هستند که مسافران را برای اقامت از هر چیزی بی‌نیاز می‌کنند و اقامتی کاملا راحت و آرامش بخش را به مهمانان هدیه می‌دهند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بلک سوهو بیچ کلاب آنتالیا


فاصله هتل تا ساحل عمومی سریک بلک: ۹۱ متر
فاصله هتل تا باشگاه گلف گلوریا: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ تالرانس: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی لند آو لجندز: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک موضوعی سرزمین افسانه ها: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است