search
menu

هتل Baia Lara Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Baia Lara Hotel Antalya
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
فعالیت های تفریحی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بایال لارا آنتالیا

درباره هتل Baia Lara Hotel Antalya


هتل بایا لارا آنتالیا (Baia Lara Hotel)، دارای ساحل زیبا و شنی به صورت اختصاصی است. این اقامتگاه ساحلی دارای ۲ استخر روباز بسیار گسترده، پارک آبی با ۳ سرسره آبی و یک استخر سرپوشیده گرم است. از طرفی انواع خدمات اسپا و ورزشی در هتل بایا لارا نیز به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت ارائه می‌گردند.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل بایا لارا اینترنت وای فای رایگان، یک تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، پنجره‌های تمام قد، گاو صندوق دیجیتالی (صندوق امانت)، مینی بار، کتری برقی، سرویس بهداشتی خصوصی، سشوار و دوش حمام دارند. یعنی تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت و دلچسب در این هتل مهیا شده است.

امکانات رفاهی هتل


هتل Baia Lara Hotel Antalya با دارا بودن امکاناتی چون زمین و محوطه بازی، کالسکه، کلوب ورزشی، مراقبت از کودک، منوی غذایی و استخر مخصوص کودکان انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است. برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خدمات کامل آرایشگاهی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.

رستوران هتل


در رستوران بایای هتل، تمامی وعده‌های صبحانه، میان وعده صبح، ناهار، شام و میان وعده نصف شب همگی به صورت بوفه‌ای و سلف سرویس به مهمانان ارائه می‌گردند. رستوران‌های آلاکارته هتل بایا لارا آنتالیا نیز انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و ترکی را به خوشمزه‌ترین حالت ممکن آماده و سرو می‌کنند. در تمامی گوشه و کناره‌های هتل خدمات بار و میان وعده آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند.

فعالیت های تفریحی هتل


میهمانان در هتل بایا لارا می‌توانند در زمین‌های فوتبال، بسکتبال و تنیس ورزش کرده و سرگرم شوند. همچنین بولینگ، والیبال ساحلی و اتاق‌های گیم جهت تفریح و سرگرمی وجود دارند. هرکسی می‌تواند متناسب به علاقه و ذوق خود فعالیت‌های زیاد و متنوعی انجام دهد. برای مهمانان ورزشکار سالن بدنسازی نیز وجود دارد که می‌توانند تناسب اندامشان را در طول سفر حفظ کنند. برای بهره‌مندی از خدمات ریلکسیشن شامل حمام ترکی و سونا مهمانان می‌توانند به یکی از ۱۳ اتاق ماساژ مراجعه کنند.

موقعیت مکانی هتل


فرودگاه آنتالیا در 15 کیلومتری هتل قرار گرفته که از طریق شاتلهای عمومی در مدت ۱۵ دقیقه به هتل بایا لاراخواهید رسید. فراموش نکنید از آبشار Lower Duden که در فاصله نه چندان دور از هتل قرار دارد هم دیدن کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بایال لارا آنتالیا


فاصله هتل تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا آبشار لوور دودن: ۹.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا شهربازی لند آف لجندز: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ تالرنس: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه هادریان: ۱۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است