search
menu

هتل Atelya Art Hotel Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Atelya Art Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل آتلیا آرت آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آتلیا آرت آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Atelya Art Hotel Antalya


هتل آتلیا آرت آنتالیا، هتلی زیبا در منطقه کالیچی و محله مورات پاشای شهر ساحلی آنتالیا است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب سعی در تأمین اقامت خاطره انگیز و راحت برای مهمانان دارد. فاصله هتل تا ساحل دریای مدیترانه حدود ۵۰۰ متر است. همچنین، هتل به لحاظ موقعیت مکانی به برخی جاهای دیدنی آنتالیا ازجمله دروازه هادریانوس آنتالیا، برج ساعت آنتالیا و ... نزدیک است. امکانات هتل، اقامت دلچسب، گشت و گذار در شهر و لذت بردن از تفریحات آنتالیا برای تجربه مسافرتی بی‌نظیر و به یاد ماندنی کفایت می‌کنند. رزرو هتل آتلیا آرت آنتالیا تجربه خوبی از اقامت برای مهمانان خواهد بود. این هتل ۲ ستاره بیش از آن چه که انتظارش را دارید، به شما ارائه می‌دهد و شما را هیجان زده می‌کند. کارکنان خوش اخلاق، زحمتکش و کاردان هتل Atelya Art Hotel Antalya تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آتلیا آرت آنتالیا


در هتل آتلیا آرت آنتالیا امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنتالیا سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. مهمانان در سراسر هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌ها، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، اتو، لباسشویی، کرایه خودرو، غذاهای بسته‌بندی‌شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز و ... وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و متناسب هر سلیقه و نیاز در هتل آتلیا آرت آنتالیا وجود دارند. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های خانواده، سینگل، دبل، تریپل، توئین استاندارد، کینگ و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از شهر تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. در بالکن‌ها مبلمان مخصوص فضای باز قرار داده شده تا مهمانان برای هواخوری و استراحت از آن‌ها استفاده کنند. معماری بنای هتل و دکوراسیون اتاق‌ها به سبک عثمانی بوده و با اسباب و اثاثیه زیبا و منحصر به فرد چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها بسیار گرم و دلنشین است و احساس آرامش به مهمانان القا می‌کند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روازنه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تحویل اتاق‌ها در هتل آتلیا آرت آنتالیا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آتلیا آرت آنتالیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت و دلنشین در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. در این هتل یک استخر روباز وجود دارد که مناسب استفاده برای هر سنی بوده و در تمام سال باز است. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب، حوله و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند از گرفتن حمام آفتاب در کنار استخر و آبتنی در روزهای گرم تابستان لذت ببرند.

رستوران هتل


در رستوران هتل آتلیا آرت آنتالیا انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. صبحانه هتل هر گونه خوراکی و نوشیدنی مناسب هر رژیم غذایی را دربرمی‌گیرد. بار نوشیدنی‌جات هتل نیز انواع میان وعده‌های رنگارنگ و نوشیدنی‌های تازه را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل آتلیا آرت آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر قدیم یا کالیچی آنتالیا: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است