search
menu

هتل Atalla Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Atalla Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آتالا آنتالیا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Atalla Hotel Antalya


هتل آتالا آنتالیا یکی از هتل های میان رده و اقتصادی شهر ساحلی آنتالیاست که در ۲۰۰ متری منطقه معروف کاله ایچی واقع شده است، منطقه‌ای که با خیابان های سنگی، خانه های چوبی و رستوران هایش جزو جاهای دیدنی آنتالیا برای گردشگران آنتالیا و حتی اهالی شهر به حساب می آید. اگر می خواهید به یادگاری های دوران رومیان باستانی نزدیک باشید و در هتلی مقرون به صرفه اقامت کنید، هتل آتالا آنتالیا می تواند گزینه مناسبی باشد. این هتل در فاصله ۱۰ کیلومتری از فرودگاه و ۱۵ کیلومتری از ترمینال قرار گرفته و اتاق های آن به شکلی طراحی شده که راحتی و آسایش مهمانانش را در اولویت قرار داده است. ضمنا نزدیکی به ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی هم باعث شده که مهمانان بتوانند به تمام سواحل آنتالیا دسترسی راحتی داشته باشند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


به غیر از موقعیت مکانی هتل Atalla Hotel Antalya، کیفیت غذاهای رستوران و تمیزی اتاق هایش از نقاط قوت هتل به حساب می آیند. البته رفتار حرفه ای کارکنان هتل سهم زیادی در جلب رضایت مهمانان داشته است. آن ها با خوش رویی تمام از هیچ کمکی برای رفع مشکلات مهمانان دریغ نمی کنند. اینترنت و پارکینگی که هتل به مهمانانش ارائه می دهد، رایگان است و کسانی که بلیط هواپیما آنتالیا خریداری کرده اند و هتل آتالا را برای اقامت برگزیده‌اند می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی برای رفت و آمدشان بهره‌مند شوند. مرکز سلامتی و اسپا نیز با خدماتی هر چند انگشت شمار در خدمت مهمانان هتل است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


با اینکه هتل در کنار خیابان قرار گرفته ولی به خاطر عایق بودن دیوارهای اتاق ها، تا حدودی آرامش مهمانان سلب نمی شود. برخی از این واحدها دارای بالکن کوچکی هستند که کولرهای آبی در آنها جای داده شده و درست مثل نمای هتل اثاثیه داخل آن نیز به رنگ سفید و با سبک مینیمالیستی دکور شده‌اند. البته دکوراسیون اتاق ها بسیار ساده اند ولی امکاناتی مثل تلویزیون های صفحه تخت، مینی بار، میز، یخچال و تهویه مطبوع در آن ها قرار گرفته است و حمام واحدها دارای سشوار و لوازم بهداشتی هستند. این هتل در ۶ طبقه ساخته شده و در مجموع دارای ۶۲ واحد اقامتی است که در قالب اتاق های سینگل، تویین یا تریپل ارائه می‌شوند.

امکانات رستوران


طبقه همکف هتل به رستوران آن اختصاص یافت و همه روزه صبحانه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح در این سالن و یا حتی اتاق مهمان آن سرو می شود. این رستوران برای وعده های شام نیز به سبک سلف سرویس از مهمانان هتل پذیرایی می کند ولی کسانی که تمایل به چشیدن غذاهای متنوعی داشته باشند، می توانند در چند صد متری هتل، غذای رستوران های دیگری را امتحان کنند. کافی شاپ هتل آتالا آنتالیا نیز در لابی واقع شده و تا هنگام غروب انواع نوشیدنی های گرم و سرد را سرو می‌کند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


در کل هتل آتالا آنتالیا بیشتر به خاطر نظافت خوب، موقعیت مکانی عالی و رفتار حرفه ای و فوق العاده پرسنلش توانسته نظر گردشگران آنتالیا را جلب کند وگرنه از لحاظ تنوع امکانات و نرخ اقامتی یا حتی سرعت اینترنت، شرایط مطلوبی ندارد. در این هتل مهمانان می توانند برای گشت و گذار در منطقه تاریخی شهر و یا حتی سواحل آنتالیا دوچرخه یا خودرو کرایه کنند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در انجام این امور مهمانان را راهنمایی می کند. علاوه بر اینها هتل آتالا دارای مرکز اسپا و سونا بوده و مهمانان می توانند با پرداخت هزینه از این امکانات و همچنین خدمات ماساژ بهره مند شوند.

فاصله هتل آتالا آنتالیا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریان: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی اوزون چارشی: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه و خانه آتاتورک: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۱.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است