search
menu

هتل Asi Junio Otel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ASİA JUNİOR OTEL
امکانات و خدمات عمومی هتل آسیا جونیور
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسیا جونیور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ASİA JUNİOR OTEL


هتل آسیا جونیور یکی از هتل‌های اقتصادی در منطقه ساحلی کمر در شهر آنتالیا است که در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل آسیا موقعیت قرارگیری بسیار خوبی در شهر دارد و در کنار دریای آبی مدیترانه قرار دارد و همچنین توسط درختانی سرسبز در اطراف احاطه شده‌است که فضایی چشم‌نواز و زیبا به وجود آمده‌است. هتلAsia junior کمر آنتالیا برای گذراندن تعطیلاتی خوش و به‌یادماندنی بسیار مناسب است و با اقامت در هتلی به‌صرفه و راحت، سفری خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید. برای رسیدن به هتل آسیا جونیور می‌توانید بلیط هواپیما لحظه ‌آخری رزرو کنید و سپس به فرودگاه آنتالیا پرواز داشته‌باشید و مسافتی حدود ۴۵ دقیقه را با ماشین تا هتل آسیا آنتالیا طی کنید. اگر بخواهید سفری فراموش‌نشدنی و مفرح را در خاطرات خود به یادگار بذارید، اصلا از بازدید پارک های آبی آنتالیا که از جاذبه‌های محبوب و پر طرفدار در بین گردشگران است، غافل نشوید!

امکانات و خدمات عمومی هتل آسیا جونیور


در هتل ASİA JUNİOR OTEL کمر آنتالیا برای آنکه اقامتی شیرین برای مسافران فراهم باشد امکانات خوب و مناسبی تعبیه شده‌است. می‌توانید در لابی دنج منتظر باشید، استراحت کنید و همچنین از اینترنت رایگان که در تمام فضاهای هتل قابل دسترس است استفاده کنید. برای میل کردن صبحانه، ناهار و شام به رستوران شیک و باصفای داخل هتل آسیا جونیور و یا به کافی شاپ و رستوران کنار استخر در محوطه‌ای چشم‌نواز بروید. در استخر فصلی که در فضای باز در هتل آسیا جونیور قرار دارد،‌ می‌توانید شنا کنید، از سرسره آبی سر بخورید و احساس شادابی و نشاط کنید. اگر با خودرو خود سفر می‌روید، از پارکینگ رایگان استفاده کنید. خدمات عالی و متناسب با هتلی اقتصادی و در عین حال راحت، در هتل آسیا آنتالیا وجود دارد از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات شاتل، خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، تبدیل ارز، فکس و فتوکپی. اگر علاقه داشته‌باشید که در شهر خودتان رانندگی کنید، امکان اجاره خودرو از هتل آسیا جونیور کمر وجود دارد. اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده‌اید، برای راحتی بیشتر از ترانسفر رفت و برگشت هتل آسیا جونیور آنتالیا استفاده کنید. در هتل آسیا جونیور اسپا، ماساژ و سونا وجود دارد. کارکنان شاغل در هتل آسیا جونیور کمر قادر هستند علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان‌های انگلیسی و روسی هم با مسافران صحبت کنند و به سوالات آنها پاسخ دهند.

اتاق های هتل


هتلAsia junior دارای اتاق‌هایی بسیار راحت است که در انواع مختلفی هستند از جمله اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق‌های سه نفره با یک تخت سینگل و یک تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


وسایلی که در داخل اتاق‌های هتل آسیا جونیور به آنها دسترسی دارید و می‌توانید برای گذران اقامتی آسوده از آنها استفاده کنید؛ شامل مواردی است از قبیل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، مبلمان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، دمپایی، سشوار، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون و سیستم اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌های هتل ASİA JUNİOR OTEL وجود ندارد اما در فضای باز می‌توان سیگار کشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از آنجایی که هتل ASİA JUNİOR OTEL آنتالیا در کنار دریا قرار دارد، برای تجربه کردن ساعاتی هیجان‌انگیز و سرشار از شادابی به همراه خانواده و یا دوستان خود به ساحل اختصاصی هتل بروید تا شنا کنید، به دریا نیلگون خیره شوید، بر روی ماسه‌ها پیاده روی کنید و حسابی سرگرم شوید. قابل ذکر است در داخل هتل آسیا جونیور یک میز بیلیارد قرار دارد. همچنین هتل آسیا کمر آنتالیا، تور پیاده‌روی هم برای مسافران اجرا می‌کند. برای آنکه خستگی‌های روزمره خود را از یاد ببرید و به پوست خود طراوت را هدیه کنید، حتما به بخش اسپا، ماساژ، سونا و جکوزی سری بزنید.

رستوران هتل


در رستوران دنج و چشم‌گیر هتل آسیا جونیور آنتالیا، می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و مختلف را به سبک آشپزی حرفه‌ای میل کنید. همچنین می‌توانید در فضای باز هم در کنار استخر در رستورانی مجلل بنشینید و در زمان میل کردن خوراک‌هایی خوشمزه، از آفتاب و هوای مطلوب لذت ببرید.

فاصله هتل آسیا جونیور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل بلدیبی: ۴۵۰ متر
فاصله تا ساحل گوینوک: ۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل بانوان ساریسو: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا ساحل کمر: ۱۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است