search
menu

هتل Armas Garden Hotel Kemer Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Armas Garden Hotel Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل آرماس گاردن کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرماس گاردن کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Armas Garden Hotel Kemer Antalya


هتل ۴ ستاره آرماس گاردن مناسب برای سفرهای دونفره و خانوادگی است. این هتل بی‌نظیر در منطقه کمر آنتالیا واقع‌شده و در طول سال مملو از مسافر می‌شود. از مزیت‌های این هتل می‌توان به نزدیکی ساحل اشاره کرد و اینکه دسترسی به فرودگاه آنتالیا با ۳۷ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی امکان‌پذیر است که با پرداخت هزینه انجام می‌گیرد، بدین‌جهت مسافران با خیال راحت می‌توانند نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنند. این هتل بی‌نظیر در فاصله اندکی از ساحل گوینوک واقع‌شده است. فاصله این هتل تا کمر مارینا و تا پارک مون لایت ۶ کیلومتر است که با اقامت در هتل آرماس گاردن می‌توانید از این جاذبه‌های دیدنی بازدید کنید. همچنین در هنگام اقامت در هتل Armas Garden Hotel Kemer Antalya برای رفتن به شهر آنتالیا می‌توانید از ترانسفر گشت بهره‌مند شوید یا اینکه از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید شهر آنتالیا بازدید کنید. برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور در شهر آنتالیا عبارت‌اند از آکواریوم آنتالیا، موزه‌های آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا، دلفین لند و دروازه هادریانوس. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به چهار استخر شنا، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آرماس گاردن کمر آنتالیا


هتل آرماس گاردن شامل پارکینگ اختصاصی رایگان بوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را در پارکینگ پارک کنند. همچنین در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. فضای بیرونی این هتل باغ زیبایی وجود دارد که از تراس‌های اتاق‌ها می‌توانید این منظره و چشم‌انداز بی‌نظیری از باغ و دریا را تماشا کنید. توجه داشته باشید که در صورت اقامت در هتل Armas Garden Hotel Kemer Antalya به اینترنت دسترسی نخواهید داشت، بدین‌جهت بهتر است هنگام تهیه سیم‌کارت ترکیه قسمت اینترنت آن را نیز فعال کنید. پرسنل این مجموعه بسیار کارآزموده و مجرب هستند و همگی به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. از میان خدمات ارائه‌شده مربوط به شستشو می‌توان به لباسشویی اشاره کرد که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به چهار استخر شنای روباز اشاره کرد که به‌صورت فصلی دایر می‌شود. همه استخرها در این هتل روباز هستند و همگی به‌صورت فصلی دایر می‌شوند. استفاده از این استخرها بدون نیاز به هزینه و رایگان هستند. توجه داشته باشید که ساعت کاری استخرها از ساعت ۱۰ صبح تا ۶:۳۰ عصر است. همچنین پارک آبی با انواع سرسره‌ها و وسیله‌های بازی در این هتل دایر گردیده است، مطمئناً یکی از خاطره‌انگیزترین سفرها و لحظات عمرتان را در هتل Armas Garden Hotel Kemer Antalya سپری خواهید کرد. همچنین در محوطه باغ این هتل زمین‌بازی و کلاب‌های بازی برای کودکان تعبیه‌شده است تا برای ساعتی هم که شده سرگرم شوند و بزرگ‌سالان با خیال راحت به تفریح بپردازند. ازجمله امکانات ارائه‌شده دیگر در این هتل می‌توان به حمام ترکی اشاره کرد که این قسمت بیشتر از بقیه جاها موردتوجه مسافران و توریست‌ها قرار می‌گیرد. سایر فعالیت‌های مربوط به سلامتی در این هتل نیز مربوط به اسپا است که این بخش شامل حمام ترکی، انواع ماساژ و سونا است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل به‌صورت رستوران اصلی بوده و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی سرو می‌کنند، همه‌روزه در هنگام صبح می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس نوش جان کنید و اینکه برای وعده‌های ناهار و شام نیز انواع غذاهای خوشمزه به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شوند.

فاصله هتل آرماس گاردن کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دینو پارک آنتالیا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل گوینوک: ۳.۱ کیلومتر
فاصله نا پارک حیات‌وحش: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی بلدیبی: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است