search
menu

هتل Antroyal Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Antroyal Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل آنترویال آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنترویال آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Antroyal Hotel Antalya


هتل آنترویال هتلی سه ستاره و مناسب برای سفرهای دونفره است. این هتل در شهر آنتالیا واقع‌شده است و با موقعیت بسیار عالی خود در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. هتل زیبای Antroyal Hotel Antalya در مرکز شهر آنتالیا واقع‌شده و حدوداً ۱.۵ کیلومتر تا اسکله و دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین موزه آنتالیا تا این هتل ۲.۸ کیلومتر فاصله دارد که این موزه جزو جاذبه‌های مشهور شهر آنتالیا به شمار می‌رود و بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. سایر جاذبه‌های دیدنی موجود در منطقه آنتالیا عبارت‌اند از دروازه هادریانوس، آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا، شهر قدیم آنتالیا، موزه‌های آنتالیا و غیره. در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. از امکانات ارائه‌شده مشهور در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و لباسشویی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آنترویال آنتالیا


این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته بوده و کارکنان مجرب و کارآزموده به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. پارکینگ رایگان نیز در این هتل به‌صورت پارکینگ اختصاصی بوده و استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.
با توجه به امکانات ارائه‌شده در هتل Antroyal Hotel Antalya می‌توان به بخش بیزینس اشاره کرد که انواع جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان را می‌توانید با خیال راحت در این بخش برگزار کنید. همچنین ممکن است در حین اقامت به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیاز داشته باشید که همه این‌ها از طریق بخش شستشو با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. ازجمله خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به کرایه اتومبیل اشاره کرد و خدمات مربوط به خشک‌شویی و لباسشویی نیز در هتل Antroyal Hotel Antalya دایر هستند و استفاده از آن‌ها شامل هزینه جداگانه است. ممکن است در حین اقامت در این هتل به پول رایج ترکیه نیاز داشته باشید که در این صورت می‌توانید با مراجعه به صرافی نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای اتاق‌های گوناگونی است که انواع این اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد با یک تخت خواب دونفره و اتاق توئین استاندارد با دو تخت خواب تک‌نفره. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن و بالکن اشاره کرد. در ورودی هر یک از واحدهای اقامتی مسیری برای رفت‌وآمد ویلچر تعبیه‌شده است و دسترسی به‌تمامی طبقات هتل Antroyal Hotel Antalya از طریق آسانسور امکان‌پذیر هستند. با توجه به قوانین رایج در این هتل از استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها و لابی خودداری کنید. اتاق‌های موجود در داخل این هتل همگی دارای دکوراسیونی با رنگ‌های گرم همراه با کف فرش شده هستند. همه اتاق‌ها شامل مینی بار و حمام اختصاصی بوده و این حمام‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. در داخل اتاق‌ها بطری آب و انواع نوشیدنی قرار داده‌شده که استفاده از این‌ها شامل هزینه‌ جداگانه است. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل به‌طور روزانه نظافت می‌شوند و برای این کار نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

رستوران هتل


در رستوران موجود در این هتل می‌توانید انواع غذاهای ترکی محلی و بین‌المللی را سفارش دهید. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خنک و تازه را سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین روم سرویس جزو خدمات ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌رود که از این طریق می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را سفارش داده و در داخل اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل آنترویال آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آسانسور پانوراما کالجی: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است