search
menu

هتل Anelli Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anelli Hotel Antalya
امکانات کلی هتل آنلی آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنلی آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Anelli Hotel Antalya


هتل آنلی با قرار گرفتن در قلب شهر و چشم انداز باشکوه کوه های توروس با هدف ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و آسایش به میهمانان گرامی در سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل ۲.۶ کیلومتر از ساحل کنیالتی و ۴.۵ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و مناسب کسانی است که به قصد تفریح و تجارت به این شهر زیبا سفر می‌کنند. آکواریوم آنتالیا، موزه آنتالیا و دلفین لند آنتالیا از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که همه ساله موجب جذب گردشگران بسیاری به سوی این هتل می‌شوند. این هتل طراحی منحصر به فردی دارد و نزدیک به هنرهای اصلی شهر است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در ۱۳.۳ کیلومتری هتل آنلی قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید، می‌توانید از طریق تورهای گردشگردی اقدام کرده و با رزرو هتل Anelli Hotel Antalya اقامت بی نظیری را در این شهر تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آنلی آنتالیا


این هتل رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و تراس ارائه می‌دهد. از جمله امکانات این ملک می‌توان به خدمات دربان، سرویس اتاق، محل نگهداری از چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. یک صرافی در هتل آنلی وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. خدمات خانه داری هر روز در این هتل انجام می‌گیرد به همین دلیل مورد توجه مسافران بسیاری قرار گرفته است. سیستم اعلام و اطفا حریق نیز برای پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه ناگوار در هتل تعبیه شده است. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند.
برای امنیت بیشتر به هنگام تفریح و گشت و گذار می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل داده و با خیالی آسوده به گردش بپردازید. امکان کرایه خودرو نیز برای گشت و گذار در شهر فراهم شده است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل Anelli Hotel Antalya دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است که علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند با مراجعه به آن از امکانات این باشگاه استفاده کنند. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد. تخت نوزاد و تخت برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال نیز در اختیار میهمانانی که دارای فرزند هستند به صورت رایگان قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کارکنان مجرب و مودب هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


این منطقه برای دوچرخه ‌سواری بسیار پرطرفدار است. همچنین برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌هایی که درباره فرهنگ محلی تشکیل می‌شود شرکت کنید. غواصی، تورهای پیاده روی، قایق رانی و موج سواری از دیگر فعالیت‌هایی است که به هنگام اقامت در هتل Anelli Hotel Antalya می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل آنلی آنتالیا دارای انواع اتاق‌های دبل استاندارد، اتاق لوکس، اتاق خانوادگی لوکس، اتاق دبل اقتصادی و سوئیت با چشم انداز شهر است. همه واحدها در هتل Anelli Hotel Antalya دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، چای ساز، تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی، کمد لباس و میز کار هستند. اتاق‌ها مشرف به باغ هستند. میهمانان همچنین می‌توانند از حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان استفاده کنند.

رستوران هتل


میهمانانی که در هتل آنلی اقامت دارند می‌توانند در طول اقامت خود صبحانه بوفه‌ای و قاره‌ای میل کنند. رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان است. برای میهمانانی که دارای رژیم غذایی هستند غذاهای گیاهی در دسترس است.

فاصله هتل آنلی آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کلیچی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش آنتالیا: ۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است