search
menu

هتل Amara Premier Palace Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amara Premier Palace Hotel Antalya
امکانات کلی هتل آمارا پریمیر پالاس
امکانات تفریحی در هتل آمارا پریمیر پالاس
اتاق های هتل آمارا پریمیر پالاس
امکانات اتاق های هتل آمارا پریمیر پالاس
فاصله هتل آمارا پریمیر پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Amara Premier Palace Hotel Antalya


هتل ۵ ستاره آمارا پریمیر پالاس در منطقه کمر آنتالیا و در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده است. اطراف این هتل چشم انداز زیبایی از ساحل و کوه وجود دارد که زیبایی هتل را چند برابر کرده است. هتل Amara Premier Palace Hotel Antalya با دکوراسیون لوکس و مدرن طراحی شده است. این هتل پذیرای مسافرانی است که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده اند.

امکانات کلی هتل آمارا پریمیر پالاس


هتل آمارا پریمیر پالاس با طراحی مدرن خود شامل امکاناتی مانند مبلمان، بالکن اختصاصی، میز کار، سرویس بهداشتی، حمام ، سیستم تهویه هوا و مینی بار است. همچنین قسمت پذیرش هتل آمارا پریمیر پالاس به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات است و کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل برایتان اقامتی خوش به ارمغان می آورند. اینترنت در همه نقاط این هتل لوکس به صورت وای فای و رایگان برای استفاده میهمانان دایر است. اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل زیبا ندارید. پارکینگ رایگان در هتل آمارا پریمیر پالاس دایر است که دسترسی آسانی دارد و امنیت کامل برقرار است. در پذیرش هتل قسمتی برای نگهداری چمدان، میز تور و تبدیل ارز وجود دارد. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس با پرداخت هزینه اضافه انجام می گیرد. شاتل فرودگاهی رایگان و محدوده ای برای افراد سیگاری، تهویه مطبوع در این هتل دایر است. کرایه اتومبیل، آسانسور، سوئیت ماه عسل، اتاق خانواده، سالن زیبایی و آرایشی، امکاناتی برای افراد ناتوان نیز در این هتل وجود دارد. همچنین پرسنل هتل آمارا پریمیر پالاس به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی مجهز است.

امکانات تفریحی در هتل آمارا پریمیر پالاس


در هتل Amara Premier Palace می توانید به پارک آبی، استخر روباز و استخر سرپوشیده، مرکز ماساژ، سونا، حمام ترکی دسترسی داشته باشید. به خاطر موقعیت هتل آمارا پرمیر پالاس در دل طبیعت برایتان اقامتی روح‌ گشا خواهد بود. به خاطر قرارگیری در فضایی گرم و زیبا همراه با آب و هوای مدیترانه ای آرامش بی نظیری در انتظار شماست. هتل آمارا پریمیر پالاس دارای بالاترین استانداردها بوده و هنگام خرید بلیط هواپیما در تعطیلات تابستان یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت همینجاست. در صندلی های ویژه حمام آفتاب و زیر چترهای آفتابی می توانید حمام آفتاب بگیرید و استراحت کنید یا در استخر روباز شنا کرده و لذت ببرید. هتل آمارا پریمیر پالاس در آنتالیا دارای ۳ استخر است. استخر روباز اول برای چهار فصل مناسب بوده و برای بزرگسالان طراحی شده است، استخر روباز دوم نیز برای بزرگسالان مناسب بوده ولی استخر سوم در داخل هتل برای بزرگسالان و کودکان مناسب است، پس در این حین نگران فرزندان خود نباشید، زیرا فضای برای شنای کودکان موجود است و مناسب ترین مکان برای کسانی است که به تعطیلات پرهیجان علاقه دارند و ورزش های آبی را دوست دارند. علاوه بر امکانات تفریحی ذکر شده می توان به مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، اتاق ریلکس، اتاق بخار، ماساژ، حمام ترکی، سونا، مرکز آرایشی، رنگ مو، مانیکور، پدیکور، انواع خدمات آرایشگاهی اشاره کرد.
در فضای بیرونی هتل نیز می توانید به مبلمان، صندلی آفتاب گیری، ساحل اختصاصی، تراس و باغ دسترسی داشته باشید همچنین اجرای زنده از هنرمندان شناخته شده سراسر جهان در این هتل برای شما فراهم شده است. فعالیت ها و سرگرمی هایی مانند ایروبیک، اجرای زنده موسیقی، زمین تنیس، پارک آبی، کلوب کودکان و کلوب شبانه، بولینگ، پینگ پونگ، زمین بازی، اتاق بازی در هتل آمارا پریمیر پالاس دایر هستند.

اتاق های هتل آمارا پریمیر پالاس


انواع اتاق در هتل آمارا پریمیر پالاس وجود دارند که عبارتند از اتاق دلوکس با چشم انداز دریا، اتاق خانواده دوبلکس، اتاق سوپریر با چشم انداز دریا، اتاق دلوکس با چشم انداز کوه، اتاق سوپریر با چشم انداز کوه، سوئیت ماه عسل، سوئیت ماه عسل.

امکانات اتاق های هتل آمارا پریمیر پالاس


اتاق های هتل آمارا پریمیر پالاس بسیار زیبا و شیک طراحی شده اند و در تمامی اتاق های هتل نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی و وای فای رایگان، گاوصندوق وجود دارد و همچنین همه اتاق ها عایق صدا بوده و بالکن ها اتاق ها دارای چشم اندازی رو به دریا، کوه و باغ دارند و برایتان لحظات نابی ایجاد می کنند. سرویس اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است. در اتاق های هتل آمارا پریمیر پالاس نیز سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، وان، توالت فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی حمام است.

فاصله هتل آمارا پریمیر پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل آمارا پریمیر پالاس تا موزه باستان شناسی آنتالیا: ۲۵٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آمارا پریمیر پالاس تا دروازه هادریان: ۲۸٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آمارا پریمیر پالاس تا مناره ییولی: ۳۰٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آمارا پریمیر پالاس تا پارک کارالی اوغلو: ۳۶٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است