search
menu

هتل Alva Donna World Palace Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Alva Donna World Palace Hotel Kemer
امکانات هتل آلوادونا ورلد پالاس کمر
خدمات هتل آلوادونا ورلد پالاس کمر
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلوادونا ورلد پالاس کمر

درباره Alva Donna World Palace Hotel Kemer


هتل آلوادونا ورلد پالاس کمر یکی از هتل‌های لوکس و فوق العاده جذاب در منطقه کمر استان آنتالیا در ترکیه است. این هتل پنج ستاره از جذابیت ظاهری بسیار زیادی برخوردار است و با امکانات عالی و خدمات متنوعی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد توانسته نظر بسیاری از گردشگران منطقه را به خود جلب کند. هتل دارای ساحل خصوصی است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در سواحل زیبای دریای مدیترانه قدم بزنند و از تماشای مناظر زیبا و استفاده از تفریحات آبی متنوع موجود در سواحل لذت ببرند.
صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی و سایه بان‌های چند نفره نیز برای مهمانان فراهم شده‌اند که حضور در ساحل را برای مهمانان دلپذیرتر و لذت بخش‌تر می‌کنند. منطقه کمر یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مناطق استان آنتالیا در کشور ترکیه است که طبیعت بی‌نظیر، سواحل فوق العاده و کوهستان‌های زیبایی که دارد هرساله مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشانند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به منطقه جذاب کمر در Alva Donna World Palace Hotel Kemer اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل یک سفر کاملا متفاوت و هیجان‌انگیز را تجربه کنید. در سفر به آنتالیا از مراکز خرید آنتالیا، موزه های آنتالیا و ... نیز بازدید کنید.

امکانات هتل آلوادونا ورلد پالاس کمر


هتل آلوادونا ورلد پالاس کمر امکانات و خدماتی را در خود جای داده است که در مجموع می‌توانند محیطی کاملا ایده آل و بی‌نقص را برای اقامت به مهمانان هدیه کنند. رستوران بزرگ و زیبایی که در این هتل قرار دارد انواع غذاهای ترکی را به مسافران ارائه می‌دهد و طعم لذیذ غذاهای آن بدون شک برای مهمانان جذاب خواهد بود. این هتل دارای دو استخر سرپوشیده و سرباز بزرگ است که به صورت رایگان در اختیار ساکنان هتل قرار دارند و مهمانان می‌توانند برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوند. هتل دارای استخر مخصوص کودکان نیز است که سبب می‌شود فرزندان خردسال مهمانان نیز از اقامت در این هتل راضی و خشنود باشند. باشگاه تناسب اندام هتل با امکانات گوناگونی که دارد در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند حس خوب ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند.
در کنار این مرکز، باشگاه مخصوص کودکان وجود دارد که کودکان می‌توانند در آن ورزش کنند و با انواع سرگرمی‌های مفید آشنا شوند. سونا و حمام ترکی از امکانات محبوب در این هتل به شمار می‌روند که در ایجاد حس آرامش و رفاه در مهمانان تاثیر فراوانی دارند. علاوه بر همه این‌ها امکانات بسیار متنوع دیگری نیز در Alva Donna World Palace Hotel Kemer وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مینی مارکت، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، امکانات ویژه معلولین، آرایشگاه، زمین بازی مخصوص کودکان، پارک آبی و… اشاره کرد.

خدمات هتل آلوادونا ورلد پالاس کمر


همانطور که این هتل امکانات متنوع و جذابی را به مهمانان ارائه می‌دهد، خدمات نیز در هتل آلوادونا ورلد پالاس کمر به گونه‌ای هستند که می‌توانند هر سلیقه‌ای را از اقامت در این هتل راضی و خشنود کنند. هتل تفریحات آبی متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به قایق رانی، غواصی، موج سواری و… اشاره کرد. تنیس روی میز، سرگرمی‌های عصرانه، اجرای موسیقی زنده، مهمانی‌های شبانه، تیر اندازی با کمان و… از جمله فعالیت‌های محبوب در این هتل هستند که اوقات فراغت خوشی را در زمان اقامت برای مسافران فراهم می‌کنند. منو مخصوص رژیم غذایی و غذاهای مخصوص کودکان در این هتل وجود دارند که مهمانان می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها بهره‌مند شوند. خدمات نگهداری از کودکان نیز در هتل Alva Donna World Palace Hotel Kemer وجود دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا فرزندان خردسال خود را به مرکز نگهداری از کودکان بسپارند و با خیال راحت به گردش و تفریح بپردازند.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل آلوادونا ورلد پالاس کمر در اختیار مسافران قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دونفره با منظره باغ، اتاق دونفره با منظره استخر، اتاق خانوادگی، سوئیت با منظره دریا و اتاق دونفره با منظره دریا اشاره کرد. تمامی واحدهای موجود در این هتل فضا و امکاناتی کاملا شیک و مدرن دارند و از جمله امکانات رفاهی موجود در آن‌ها می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلوادونا ورلد پالاس کمر


فاصله هتل تا ساحل کامیاوا: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک مهتاب: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کمر: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر قدیمی فاسلیس: ۵.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کوه تاهتالی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است