search
menu

هتل Alva Donna Exclusive Hotel & Spa Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alva Donna Exclusive Hotel & Spa Belek Antalya
امکانات عمومی هتل آلوا دونا اکسکیوتیو اند اسپا بلک آنتالیا
امکانات تفریحی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلوا دونا اکسکیوتیو اند اسپا بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alva Donna Exclusive Hotel & Spa Belek Antalya


هتل آلوا دونا اکسکیوتیو اند اسپا از هتل‌های پنج ستاره و باشکوه در منطقه بلک آنتالیا است. این هتل با ساحل اختصاصی خود میزبان مسافران زیادی در طول سال می‌شود. این هتل جزو هتل‌های ریزورت بوده و برای سفرهای دونفره بسیار مناسب است که با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می‌شوند. این هتل زیبا با موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود حدوداً ۴۰ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا فاصله دارد که برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از امکاناتی نظیر شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. فاصله هتل Alva Donna Exclusive Hotel & Spa Belek Antalya تا مرکز شهر آنتالیا نیز ۵۰ کیلومتر است و با کرایه اتومبیل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر آنتالیا بازدید کنید؛ برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور در این شهر عبارت‌اند از آکواریوم آنتالیا، موزه‌های آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا، دروازه هادریانوس و پارک آبی دلفین لند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ۳ استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، شاتل فرودگاهی و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آلوا دونا اکسکیوتیو اند اسپا بلک آنتالیا


در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعت آماده ارائه خدمات هستند. همچنین در لابی این هتل بخشی به‌عنوان اتاق چمدان و بخشی به‌عنوان میز تور و گردشگری تعبیه‌شده است. در این قسمت می‌توانید با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی منطقه آشنا شده و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها را تهیه کنید. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که ماشین شخصی دارند، پارکینگ اختصاصی رایگان بدون نیاز به رزرو قبلی تعبیه‌شده است. برای بهره‌مندی از خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش باید هزینه مجزا پرداخت کنید. خدمات مربوط به بیزینس نیز شامل انواع جلسات و کنفرانس‌هاست که ارائه خدمات مانند فکس و فتوکپی نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای در تمامی قسمت‌های هتل رایگان بوده و قابل‌دسترس است. در لابی می‌توانید از مغازه سوغاتی فروشی انواع لوازم موردنیاز را تهیه کنید. آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل موردتوجه مسافران حیوان‌دوست قرار می‌گیرد. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخرهای روباز و سرپوشیده. بی‌شک در این استخرها لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد و یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان خواهد شد. در فضای بیرونی این هتل مبلمان زیبای چیده شده و اینکه از تراس‌های موجود در اتاق‌های هتل Alva Donna Exclusive Hotel & Spa Belek Antalya می‌توانید حمام آفتاب بگیرید. دو نوع استخر شنا در این هتل دایر گردیده است که دو مورد به‌صورت روباز و یک مورد به‌صورت سرپوشیده است. همه استخرها در طول سال دایر بوده و استفاده از آن‌ها برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند. همچنین استفاده از استخرهای این هتل رایگان است. خدمات تفریحی دیگر نیز عبارت‌اند از تورهای دوچرخه‌سواری، تنیس، پارک آبی، کلوپ‌های کودکان، انواع ورزش‌های آبی، کلوب شبانه، اسب‌سواری، بولینگ، دارت، موج‌سواری، قایق‌سواری، بیلیارد، زمین‌بازی کودکان، اتاق بازی، گلف و تنیس، باشگاه بدن‌سازی. همچنین بر روی استخرهای روباز انواع سرسره‌های آبی تعبیه‌شده است که مسافران را به‌سوی خود جذب می‌کنند. در مرکز سلامت و اسپا می‌توانید از حمام ترکی و انواع ماساژها بهره‌مند شوید. در باشگاه بدن‌سازی با انواع دستگاه‌های مجهز روز دنیا می‌توانید ورزش کنید. در سالن زیبایی و آرایشی می‌توانید از انواع خدمات مربوط به پوست، مو، زیبایی و ناخن بهره‌مند شوید. مسافران می‌توانند در حمام بخار ریلکس کرده و انواع ماساژها را دریافت کنند، بنابراین این قسمت یکی از پرطرفدارترین قسمت‌های هتل به شمار می‌رود که بعد از گشت‌وگذار و خستگی‌های روزانه می‌توانید در این قسمت به آرامش برسید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده، اتاق دوبل استاندارد با چشم‌انداز باغ، اتاق دوبل، اتاق کوادروپل، اتاق کوادروپل دلوکس، اتاق خانواده دلوکس، سوئیت رویال، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق ماه‌عسل با چشم‌انداز دریا و سوئیت سلطان شامل دو تا خواب، سوئیت مادونا، سوئیت پریزیدنتال با دو اتاق‌خواب. هریک از واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل شامل چشم‌انداز بی‌نظیری رو به باغ، استخر، شهر و حیاط داخلی دارند. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، کتری برقی، کاناپه تخت شو و بالکن.
توجه داشته باشید که طبقات بالایی هتل Alva Donna Exclusive Hotel & Spa Belek Antalya از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، بهتر است از طبقات پایین رزرو کنند. اتاق‌های موجود در داخل هتل آلوا دونا دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و همگی روشنایی زیادی دارند و از اسباب و وسایل مدرن و خاصی در چیدمان این اتاق استفاده‌شده است. برخی از امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت وای فای رایگان. همچنین برخی از اتاق‌ها دارای بالکن بوده و حمام اختصاصی در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. یکی از موارد قابل‌توجه در داخل اتاق‌ها ممنوعیت استعمال سیگار است، بدین‌جهت افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند.

رستوران هتل


شش رستوران در داخل هتل آلوا دونا اکسکیوتیو اند اسپا واقع‌شده است. رستوران اول به‌صورت سلف‌سرویس، رستوران دوم به‌صورت منویی، رستوران سوم غذاهای چینی به‌صورت منویی، رستوران چهارم غذاهای فرانسوی به‌صورت منویی، رستوران پنجم غذاهای دریایی به‌صورت منویی و رستوران ششم غذاهای ایتالیایی به‌صورت منویی سرو می‌کنند.

فاصله هتل آلوا دونا اکسکیوتیو اند اسپا بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کودک آتاتورک: ۲۴۰ متر
فاصله تا پلاژ عمومی بوغازکنت: ۹۰۰ متر
فاصله تا پارک سرا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک اسکله: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است