search
menu

هتل Akka Alinda Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Akka Alinda Hotel Kemer
امکانات هتل آکا آلیندا کمر
خدمات هتل آکا آلیندا کمر
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آکا آلیندا کمر

درباره Akka Alinda Hotel Kemer


هتل آکا آلیندا کمر یکی از هتل‌های فوق العاده عالی در منطقه کمر آنتالیا است که می‌توانید برای گذرندان تعطیلاتی شگفت‌انگیز سکونت در آن را تجربه کنید. فضای داخلی و محیط خارجی این هتل کاملا لوکس و مدرن است و امکانات بسیار متنوعی در این هتل وجود دارد که تمام نیاز‌های مسافران را در طول اقامت برطرف می‌سازد. هتل دارای منطقه ساحلی خصوصی و اسکله است که گشت و گذار و تفریح در آن بدون شک بخش مهمی از برنامه مسافرات مهمانان ساکن در هتل خواهد بود. اگر در خط ساحلی رو به جلو حرکت کنید در فاصله نزدیکی از این هتل صخره‌های ساحلی بسیار جذابی را مشاهده می‌کنید که از روی این صخره‌ها می‌توانید منظره دلنشینی را از منطقه کمر مشاهده کنید. سواحل آنتالیا، دروازه هادریانوس آنتالیا، و ... از جذابیتهای این شهر زیبا به حساب می‌آیند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به منطقه کمر در Akka Alinda Hotel Kemer اقامت داشته باشید و سفری بی‌نظیر و شگفت‌انگیز را با اقامت در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل آکا آلیندا کمر


همه چیز در هتل آکا آلیندا کمر جذاب و رویایی است و امکانات متنوعی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که می‌توانند کیفیت اقامت را برای مسافران چندین برابر کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای اصیل ترکی، غذاهای بین المللی و غذاهای دریایی را به مسافران ارائه می‌دهد و تنوع و طعم لذیذ غذاهای آن به گونه‌ای است که بدون شک شما را برای صرف غذا در هتل ترغیب می‌کند. یک استخر روباز بزرگ در محوطه هتل و یک استخر سرپوشیده نیز در داخل ساختمان قرار گرفته‌اند که مهمانان می‌توانند برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت از آن‌ها بهره‌مند شوند. هتل دارای مرکز تناسب اندام است و امکان ورزش کردن را در سفر برای مهمانان فراهم می‌سازد. سونا، مرکز آب گرم و حمام ترکی از جمله امکانات محبوب این هتل برای استراحت مسافران هستند. مهمانان می‌توانند از امکانات زمین تنیس استفاده کنند و لحظات زیبایی را در طول اقامت برای خود رقم بزنند. امکانات مربوط به کودکان نیز در Akka Alinda Hotel Kemer فراوان هستند که از جمله پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به اتاق بازی، باشگاه مخصوص کودکان، وسایل بازی کودکان در فضای باز و… اشاره کرد.

خدمات هتل آکا آلیندا کمر


خدمات متنوعی در هتل آکا آلیندا کمر وجود دارند که سبب می‌شوند مسافران از اقامت در این هتل راضی باشند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال مسافران را از بابت نگهداری از لباس‌هایشان راحت می‌کنند. در این هتل خدمات تفریحی فراوانی وجود دارند که سبب می‌شوند مسافران اوقات فراغتی زیبایی را در هتل تجربه کنند و از تمام لحظات سفر خود لذت ببرند. مهمانان می‌توانند هر شب از تماشای نمایش‌ها و اجرای موسیقی زنده بهره‌مند شوند و با شرکت در مهمانی‌های شبانه سفری زیبا و متفاوت را در هنگام اقامت در این هتل تجربه کنند. خدمات ماساژ و اسپا در هتل وجود دارند که مسافران می‌توانند برای ایجاد آرامش در سفر از آن‌ها بهره‌مند شوند. هتل دارای خدمات نگهداری از کودکان است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در صورت تمایل فرزندان خردسال خود را برای مراقبت به مرکز نگهداری از کودکان بسپارند و با خیال راحت به گردش و تفریح بپردازند. از دیگر خدماتی که می‌توانید در Akka Alinda Hotel Kemer به آن‌ها دسترسی داشته باشید می‌توان به میز تور، تبدیل ارز، خانه داری روزانه و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی موجود در هتل آکا آلیندا کمر براساس فضا و امکاناتی که به مهمانان ارائه می‌دهند متنوع هستند اما تمامی این واحدها فضای مدرن با دکوراسیونی شیک و جذاب را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و بدون شک حضور در آن‌ها شما را پشیمان نخواهد ساخت. اتاق دونفره، اتاق دوبلکس، اتاق یک نفره استاندارد و اتاق خانوادگی از جمله واحدهای اقامتی موجود در این مجموعه هستند. از جمله امکانات رفاهی که در این واحدها به مهمانان ارائه می‌شوند می‌توان به حمام خصوصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، جا لباسی، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آکا آلیندا کمر


فاصله هتل تا ساحل کامیووا: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک مهتاب: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل عمومی مرکزی غرب: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر قدیمی فازلیس: ۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کوه تاهتالی: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است