search
menu

هتل Ahsen Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ahsen Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل آهسن آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آهسن آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Ahsen Hotel Antalya


هتل آهسن آنتالیا، هتلی ۳ ستاره در شهر زیبا و ساحلی آنتالیا است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در مرکز شهر آنتالیا و نزدیک ساحل واقع شده است. مهمانانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند به بسیاری از جاهای دیدنی آنتالیا ازجمله بازار قدیم آنتالیا، ساحل کنیالتی، اوت لت‌ها و مراکز خرید آنتالیا، دروازه هادریانوس آنتالیا، برج ساعت و ... دسترسی آسان دارد. مهمانانی که در سفر به آنتالیا دوست دارند بیشتر اوقاتشان را به تفریح و گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌ها و یا پرداختن به تفریحات آنتالیا سپری کنند، و در عین حال از اقامت راحت لذت ببرند، هتل آهسن آنتالیا گزینه مناسبی برایشان به حساب می‌آید. کارکنان هتل Ahsen Hotel Antalya محترم، کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و خشنودی مهمانان می‌کنند. چنانچه در زمستان به آنتالیا سفر کنید، حتما به پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا بروید و از ورزش‌ها و تفریحات زمستانی جذاب و مهیج بهره‌مند شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آهسن آنتالیا


در هتل آهسن آنتالیا امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنتالیا سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور، روزنامه، مرکز تجاری و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، اتو، خشکشویی، لباسشویی و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و روف تاپ تراس وجود دارند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی با دریافت هزینه تعیین شده پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل آهسن آنتالیا وجود دارند. اتاق‌های هتل دبل، توئین، سه تخت، سوئیت خانواده و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را کوچه و خیابان تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و شیک بوده و اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه مناسب و باکیفیت چیدمان یافته‌اند و از فضای دنج و دلنشین برخوردار هستند. از رنگ‌های هماهنگ که بیشتر شامل سفید است، در طراحی و چیدمان اتاق‌ها استفاده شده و کف اتاق‌ها با سرامیک‌های بزرگ و سفید رنگ پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آهسن آنتالیا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آهسن آنتالیا مهمانانی که همراه فرزندان خردسالشان اقامت می‌کنند، می‌توانند از زمین بازی هتل استفاده کرده و اوقات خوش و سرگرم کننده برای کودکانشان رقم بزنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل آهسن آنتالیا همه روزه وعده صبحانه از ساعت ۸تا ۱۰ آماده و سرو می‌شود. صبحانه به صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و مشمول هزینه است.

فاصله هتل آهسن آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آسانسور پانورامیک کالیچی: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۶٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است