search
menu

هتل Adonis Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Adonis Hotel Antalya
امکانات کلی هتل آدونیس آنتالیا
اتاق‌ها و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آدونیس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Adonis Hotel Antalya


هتل آدونیس با دسترسی مستقیم به پارک کارناوال، از موقعیت عالی در مرکز آنتالیا برخوردار است. این اقامتگاه در منطقه ساحلی لارا در کنار دریای آنتالیا و مشرف به دریای مدیترانه واقع شده است. نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس، ایستگاه ۱۰۰۵۵ است که تنها ۲۰۰ متر با شما فاصله دارد. بارها و کلوب‌های مرکز آنتالیا تنها ۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. برج ساعت آنتالیا، دروازه هادریانوس، آکواریوم آنتالیا، آکوالند آنتالیا و شهر قدیمی مارینا از مکان‌های دیدنی نزدیک هتل هستند که همه ساله موجب جذب گردشگران متعددی به این منطقه می‌شوند.
این هتل جذاب در نزدیکی کوه‌های توروس واقع شده است. آبشار Lower Duden فقط چند دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. هتل آدونیس آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا، هتل Adonis Hotel Antalya با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل آدونیس آنتالیا


این هتل دارای یک استخر روباز با سرسره‌های آبی ، استخر سرپوشیده، استخر کودکان و اتاق‌های راحت با چشم‌انداز کوه‌های توروس است. اسنک بار دارای یک تراس بزرگ و میز بیلیارد است. برای سرگرمی می‌توانید دارت، تنیس و بیلیارد بازی کنید. کودکان نیز می‌توانند در باشگاه کودکان مشغول بازی شوند. هتل دارای یک ساحل اختصاصی است که می‌تواند برای گذراندن اوقات فراغت گزینه مناسبی باشد. پلکانی در صخره‌ها دسترسی به سکوی شنای خصوصی و تراس آفتاب هتل آدونیس را فراهم می‌کند. برای کسانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در دسترس است.
خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، وای فای رایگان در مکان‌های عمومی و آرایشگاه نیز برای راحتی میهمانان ارائه می‌شود. علاوه بر این‌ها خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. هتل خدمات ویژه‌ای از قبیل آسانسور، ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل را برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند ارائه می‌دهد تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت بی نقصی را در این هتل تجربه کنند. علاقمندان به ورزش می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل Adonis Hotel Antalya مراجعه کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوند. همچنین بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. سونا، اتاق بخار، حمام ترکی و انواع ماساژ‌ها از جمله خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شوند. کارکنان کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و انواع اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Adonis Hotel Antalya عبارتند از: اتاق دبل استاندارد، اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دبل با چشم انداز دریا و اتاق‌های خانوادگی. تمام اتاق‌های هتل آدونیس آنتالیا که در سال ۲۰۱۹ به طور کامل بازسازی شده است، با آثار هنری قاب بندی شده و با مبلمان چوبی تزئین شده‌اند. سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و حمام در هر اتاق وجود دارد. WiFi با هزینه اضافی در دسترس است. اتاق‌ها مجهز به مینی بار، قهوه ساز و چای ساز، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل آدونیس غذاهای ترکی و بین المللی را در فضای داخلی و خارجی سرو می‌کند. میهمانان همچنین می‌توانند غذاهای ترکی را در Rayb Ocakbasi با ۵ دقیقه پیاده روی از هتل میل کنند. صبحانه هر روز صبح به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. انواع نوشیدنی‌ها در بار هتل موجود است. غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل آدونیس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل موویدا: ۲۵۰ متر
فاصله تا مرکز خرید لورا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا آکوالند: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است