search
menu

هتل Adalya Port Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Adalya Port Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آدالیا پورت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آدالیا پورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Adalya Port Hotel


اگر برنامه سفری تعطیلاتی و تفریحی به شهر ساحلی و زیبای آنتالیا در کشور ترکیه را دارید، می‌توانید هتل آدالیا پورت را برای اقامت انتخاب کنید؛ زیرا در کنار یکی از بندرهای شهر آنتالیا، در کنار دریا واقع شده‌است. هتل Adalya Port Hotel آنتالیا در منطقه‌ای خوش آب و هوا و آرام قرار دارد و برای اقامتی مجلل، راحت و خوش بسیار ایده‌آل است. برای رسیدن به هتل آدالیا پورت می‌توانید بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید و به فرودگاه آنتالیا پرواز داشته باشید؛ سپس مسافتی حدود ۱۰ کیلومتر را از فرودگاه تا هتل آدالیا پورت با ماشین طی کنید.
هتل آدالیا پورت آنتالیا به جاذبه‌های دیدنی و مشهور شهر آنتالیا نزدیک است و در نزدیکی چندین ساحل مشهور قرار دارد. اگر برای اقامتی آسوده به هتل آدالیا پورت آنتالیا می‌روید؛ حتما از پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا بازدید کنید و سفری به‌یادماندنی و مفرح را در خاطرات خود ثبت کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آدالیا پورت


در هتل Adalya Port Hotel آنتالیا می‌توانید از لابی، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، فکس و فتوکپی استفاده کنید و اقامتی شیرین و بدون دغدغه را تجربه کنید. هتل آدالیا پورت در روبروی دریا قرار گرفته‌است و دارای ساحل اختصاصی است که فرصتی مناسب برای گذراندن ساعاتی خوش و فراموش‌نشدنی است. خدماتی که هتل آدالیا پورت ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خدمات دربانی و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه و اتو، خدمات اتاق و خدمات شاتل است. قابل ذکر است که باید از ترانسفر فرودگاهی هتل آدالیا پورت آنتالیا مطمئن باشید و با خیالی راحت بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کنید. در صورتی که علاقه داشته‌باشید خودتان در شهر رانندگی کنید؛ می‌توانید از امکان اجاره خودرو هتل آدالیا پورت استفاده کنید و به راحتی به گشت‌ و گذار در شهر زیبای آنتالیا بروید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل آدالیا پورت علاوه بر زبان ترکی، قادر به صحبت کردن چندین زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، روسی، فرانسوی، عربی و آلمانی هم هستند.

اتاق های هتل


تعداد ۳۰ اتاق متنوع با طراحی و چیدمانی چشم‌گیر و زیبا در هتل آدالیا پورت آنتالیا قرار دارد که متناسب با اقامتی راحت و سرشار از آرامش هستند. انواع اتاق‌هایی که در هتلAdalya Port Hotel امکان رزرو دارند شامل اتاق‌هایی هستند بدین شرح: اتاق یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با دو تخت سینگل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و سوئیت جونیور با یک اتاق خواب با یک تخت دابل و یک اتاق نشیمن که یک مبل تخت خواب شو دارد.

امکانات اتاق های هتل


امکانات داخل اتاق‌های هتل آدالیا پورت آنتالیا برای اقامتی آسوده و بدون کمبود به بهترین شکل تعبیه شده‌اند و شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، مبلمان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی و سیستم اطفا حریق هستند. باید توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌های هتل Adalya Port Hotel وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل آدالیا پورت آنتالیا دارای یک کتابخانه است که برای علاقه‌مندان به کتابخوانی بسیار مناسب است. برای آنکه اوقاتی خاطره‌انگیز، شاد و دلپذیر را سپری تجربه کنید، به ساحل اختصاصی هتل آدالیا پورت بروید، در کنار ساحلی درخشان استراحت کنید، دریای نیلگون را تماشا کنید، به شنا بروید و در کنار همسفران و خانواده خود از آفتاب و طبیعت لذت ببرید.

رستوران هتل


هتل Adalya Port Hotel آنتالیا دارای رستورانی دنج و باصفا است که با داشتن چشم‌اندازی خیره‌کننده و چشم‌نواز از دریا و منظره سبز اطراف، برای گذراندن ساعاتی خوش در کنار همسفران و میل کردن صبحانه‌‌ای خوشمزه و انرژی‌بخش و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع در وعده‌های دیگر غذایی بسیار عالی است.

فاصله هتل آدالیا پورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۵ دقیقه پیاده‌ روی
فاصله تا دروازه هادریانوس آنتالیا: ۹ دقیقه پیاده روی
فاصله تا مرکز خرید مارک آنتالیا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آنتالیا: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل کنیالتی آنتالیا: ۱۹ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است