search
menu

هتل Vikingen Infinity Resort & Spa Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vikingen Infinity Resort & Spa Alanya
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل وایکینگن اینفینیتی ریزورت آلانیا

درباره هتل Vikingen Infinity Resort & Spa Alanya


هتل وایکینگن اینفینیتی ریزورت آلانیا از هتل‌های ۵ ستاره آلانیا با یک ساحل اختصاصی است. سواحل برای انجام تفریحات ساحلی و آبی مانند والیبال ساحلی، قایق سواری و یا کمی استراحت و حمام آفتاب گرفتن محل بسیار مناسبی هستند اما برخی اوقات تعداد زیاد جمعیت و گردشگر در سواحل، زیبایی ساحل را از بین برده و یا اصلا مجال استفاده از ساحل وجود ندارد، پس چه بهتر که از میان تمامی هتل‌های موجود هتلی باشد که ساحل خصوصی خود را ایجاد کند تا میهمانان با آسایش بیشتری به تفریح در ساحل بپردازند. هتل وایکینگن اینفینیتی ریزورت اند اسپا حدود ۶۵۰ متر ساحل خصوصی دارد اما ساحل خصوصی به تنهایی شاید چندان جذابیتی نداشته باشد به همین دلیل، هتل وایکینگن اینفینیتی ریزورت اند اسپا علاوه بر ساحل، اسکله بارانداز، و تخت‌ها و چترهای آفتابی خود را نیز در این ساحل برای استفاده گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت قرار داده است.

امکانات رفاهی هتل


استخر روباز و استخر کودکان نیز از تفریحات آبی هتل به شمار می‌رود که با ۷ سرسره آبی به جذابیت و هیجانشان افزوده شده است. اتاق‌های موکت شده هتل هتل وایکینگن اینفینیتی ریزورت اند اسپا آلانیا شامل تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، و بالکن خصوصی هستند. برخی از اتاق‌ها حتی مجهز به حمام اسپا و چشم انداز زیبایی از دریای آبی رنگ هستند. رستوران اصلی هتل با طیف گسترده‌ای از غذاها، سه وعده اصلی غذایی میهمانان را به صورت بوفه سرو می‌کند. به غیر از این رستوران، سه رستوران لاکارته نیز هستند که انواع غذاهای عثمانی، ایتالیایی، و غذاهای شرق دور را سرو می‌کنند.
قسمت بار هتل وایکینگن اینفینیتی ریزورت اند اسپا با مجموعه‌ای گسترده از انواع نوشیدنی‌ها مانند نوشیدنی‌های غیر الکلی در خدمت میهمانان هتل قرار دارد. مرکز اسپا هتل نیز خدمات متنوعی مانند حمام پر طرفدار ترکی، سونا، اتاق بخار، و انواع ماساژها همانند ماساژهای تایلندی و بالی را ارائه می‌دهد. برای میهمانانی که تناسب اندام برایشان اهمیت دارند و دوست ندارند که حتی در مسافرت نیز تناسب اندام‌شان به هم بخورد، باشگاه ورزشی مجهزی نیز در هتل Vikingen Infinity Resort & Spa Alanya در نظر گرفته شده است.

موقعیت مکانی هتل


این هتل در ۲۰ کیلومتری مرکز شهر واقع شده و تا فرودگاه آلانیا ۱۰۵ کیلومتر فاصله دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل وایکینگن اینفینیتی ریزورت آلانیا


فاصله هتل تا لونا پارک آلانیا: ۱۶.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کلوپاترا: ۱۷.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آلانیا: ۱۸.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آلانیا: ۱۹ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه آلانیا: ۱۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

1
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
N Rose
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۹‌

فقط اینو باید بگم تا حدی این هتل مخصوصا اتاقاش شیک و تمیزه که برای مسافرت های بعدیتون کارتون رو برای انتخاب هتل خیلی مشکل میکنه، یه بالکن فوق العاده رومانتیکم داشت که جون میداد عصرا برای چای خوردن، کلی لوکیشن عکاسی داره، در طول سفر من مسموم بودم همینکه وارد لابی و مخصوصا اتاق شدم انگار برام دوپینگ زدن غذاهاش متنوع بود، میوه هاش عالی و ماهی ایزگاراش خیلی خوشمزه اسنک بارش هم که فوق العاده بود از رستورانش بهتره انیماسیوناشم خوب بودن و متنوع تنها ضعف اینه که هتل از فرودگاه 90 کیلومتر فاصله داره
people_outlineزوج
todayشهریور