search
menu

هتل Hedef Resort Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hedef Resort Hotel Alanya
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل هدف ریزورت آلانیا

درباره هتل Hedef Resort Hotel Alanya


هتل هدف ریزورت آلانیا یک هتل ۵ ستاره است که در منطقه کوناکلی آلانیا قرار دارد و دارای دسترسی مستقیم به ساحل خصوصی است. سفر به شهر رویایی آلانیا، استراحت کردن در سواحل زیبای مدیترانه و بازدید از مناطق تاریخی این شهر جذاب همیشه وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد. اگر شما هم قصد سفر به شهر ساحلی آلانیا را دارید و به دنبال یک هتل هستید، پیشنهاد ویژه‌ای برایتان داریم.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌‌‌های ماهواره‌ای، صندوق امانت و لوازم آرایشی رایگان و سشوار هستند. خدمات اتاق رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لباس‌شویی بهره‌مند شوید. کارکنان هتل با دقت و توجه کافی به سوالات مهمانان و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت پاسخ داده و مشکلاتشان را برطرف می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل


در رستوران می‌توانید از غذاهای سلف‌سرویس میل کنید و یا از منو غداهای بین‌المللی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. همچنین ماشین‌های خوراکی برای دریافت نوشیدنی تدارک دیده شده برای جذاب‌تر کردن تعطیلات می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند، بولینگ، تنیس، دارت، پارک آبی، بیلیارد استفاده کنید. جذاب‌ترین ویژگی هتل Hedef Resort Hotel Alanya، امکانات ورزشی و سلامت آن است. باشگاه ورزشی هتل کاملا مجهز است و با وجود استخر روباز، استخر سرپوشیده، چترهای خورشید، صندلی‌های ساحلی مکانی مناسب برای لذت بردن از آفتاب آلانیا را فراهم کرده است. همچنین با وجود سونا، جکوزی، انواع ماساژهای درمانی و حمام سنتی به نظر نمی‌رسد هتل هدف ریزورت آلانیا چیزی کم داشته باشد. هتل هدف ریزورت آلانیا دارای زمین‌بازی و استخر مخصوص کودکان، لوازم و محوطه بازی بیرونی و حتی سلف‌سرویس غذایی مناسب آنان است که به همین دلیل برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان بسیار مناسب است. وجود آرایشگاه مردانه و زنانه هتل هدف ریزورت آلانیا این امکان را به مسافران می‌دهد که همیشه آراسته باشند.فرودگاه قاضی پاشا در ۵۰ کیلومتری هتل است و استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل هدف ریزورت آلانیا


فاصله هتل تا لونا پارک آلانیا: ۹.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کلوپاترا: ۹.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آلانیا: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا غار داملاتاس: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه آلانیا: ۱۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است