search
menu

هتل Wyndham Grand Kalim Bay Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتلWyndham Grand Phuket Kalim Bay
امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل ویندهام گرند پوکت کالیم بی پوکت تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتلWyndham Grand Phuket Kalim Bay


هتل ویندهام گرند پوکت کالیم بی از هتل های ۵ ستاره پوکت و جزو برترین انتخاب گردشگران برای اقامت در ساحل پاتونگ است. این هتل نزدیک به لبه صخره قرار گرفته و چشم انداز فوق العاده ای از دریا دارد تا حدی که به جرات می توان گفت دوربین عکاسی مدام در دستتان خواهد بود و از اتاق ها و چشم انداز فوق العاده شان عکاسی خواهید کرد. موقعیت مکانی هتل در نوع خود خاص است. مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما پوکت به دنبال رزرو هتل بوده و این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند علاوه بر نزدیکی به دریا به بسیاری از جاهای دیدنی مانند معابد و مراکز خرید پوکت دسترسی آسانی خواهند داشت.
با اقامت در این هتل، مرکز پاتونگ جایی که زندگی شبانه مشهور Phuketدر اوج خودش است و مراکز خرید پاتونگ در چند قدمی اش قرار دارند، کمتر از ۱۵ دقیقه با شما فاصله خواهند داشت. نگران فرودگاه هم نباشید چون با فاصله ای حدودا ۳۰کیلومتری از هتل قرار دارد و در عرض چند دقیقه رانندگی به فرودگاه خواهید رسید. موقعیت هتل ویندهام از عوامل اصلی محبوبیت این هتل است و بیشتر زوج های جوانی که با خرید بلیط هواپیما به پاتونگ سفر کرده بودند، اقامت در این هتل را به سایر زوج ها و گردشگران پیشنهاد می کنند. امکانات و خدمات رفاهی ای که هتل Wyndham Grand Phuket Kalim Bay ارائه می دهد در سطح بین المللی و مطابق با استانداردهای روز است و ابن اطمینان را به مهمانانش می دهد که اقامتی خوش و خاطره انگیز را در این هتل لاکچری تجربه خواهند کرد.

امکانات اتاق ها


بیشتر اتاق های این هتل ۵ ستاره اتاق های بدون سیگار هستند و چشم اندازی رو به ساحل دارند. تمامی واحدهای اقامتی هتل ویندهام گرند پوکت کالیم بی پوکت امکانات و خدمات مدرن و مطابق با استانداردهای بین المللی را به مهمانان خود ارائه می دهند. همه اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و صندوق امانات هستند. حمام خصوصی داخل اتاق ها دارای وان یا دوش بوده و مجهز به لوازم بهداشتی رایگان هستند. برخی از اتاق ها و سوئیت ها استخر اختصاصی در تراس خود دارند و در صورت تمایل می توانید این اتاق ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. اگر عشق چای و قهوه های فوری هستید می توانید با استفاده از چای/ قهوه سازی که در تمامی اتاق ها قرار گرفته و نوشیدنی مورد علاقه خود را در هر زمان که دوست داشتید تهیه کنید.

امکانات و خدمات هتل


Hotel Wyndham Grand Kalim Bay Phuket رستوران بار مدرنی دارند که مجموعه متنوعی از انواع نوشیدنی ها را در اختیار مهمانانش می گذارد از طرف دیگر اگر بیشتر اهل قهوه باشید می توانید انواع قهوه ها را در کافه هتل نوش جان کنید. این هتل ریزورت ۵ ستاره استخر روباز و سونا داشته و خانواده هایی که دارای فرزند هستند می تواند کودکان خود را در منطقه بازی کودکان سرگرم کرده و خودشان در سونای هتل ریلکس کنند. همچنین می توانید از خدمات ماساژ هتل که انواع ماساژها از ماساژ مخصوص زوج ها گرفته تا ماساژ کل بدن دارد، استفاده کنید. هتل ویندهام گرند کالیم بی پوکت برای سرگرمی و تفریح مهمانانش فعالیت های مختلفی از کلاس های آشپزی گرفته تا شب های سینمایی را در نظر گرفته است. خدمات تهیه بلیط، خدمات پرستاری کودک، خدمات کانسیرج، اتاق های عایق صدا، سوئیت عروس، خدمات روم سرویس و غیره تنها بخشی از خدمات و امکاناتی که این هتل پنج ستاره دارد.

فاصله هتل ویندهام گرند پوکت کالیم بی پوکت تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا ساحل ناکالای: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کالیم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان بانگلا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان پارادایس کمپلکس پاتونگ: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی شو پوکت: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۴.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است