search
menu

هتل Triple Rund Place Phuket

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Triple Rund Place Phuket
موقعیت مکانی هتل تریپل راند پلیس پوکت
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل تریپل راند پلیس پوکت
امکانات اتاق های هتل
دیگر خدمات و امکانات هتل تریپل راند پلیس پوکت
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل تریپل راند پلیس پوکت

درباره هتل Triple Rund Place Phuket


هتل تریپل راند پلیس پوکت یکی از هتل های ۳ ستاره و ارزان قیمت جزیره است که در نزدیکی معروف ترین ساحل تایلند، یعنی ساحل پاتونگ واقع شده است. کسانی که بعد از خرید بلیط هواپیما پوکت، قصد دارند سفر مقرون به صرفه ای را تجربه کنند، رزرو چنین هتلی را در اولویت های خود قرار می دهند. چنانچه ترجیح می دهید تعطیلات خود را بیرون از هتل و به ماجراجویی در جزیره مشغول شوید، رزرو هتل های لوکس و ۵ ستاره ضرورتی ندارند و هتل Triple Rund Place انتخاب مناسبی خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل تریپل راند پلیس پوکت


معمولا هتل های اقامتی جزیره پوکت در حوالی جزیره هایی مثل پاتونگ، تری ترانگ و فریدم قرار دارند؛ هتل تریپل راند پلیس پوکت هم از تمام تفریحات و امکاناتی که در این سواحل فراهم شده اند، بین ۷۵۰ متر تا ۱.۸ کیلومتر فاصله دارد. بد نیست بدانید که ساحل پاتونگ با شن و ماسه های رنگارنگش منظره چشم گیری دارد و نایت لایف های آن در کل دنیا مشهورند. برای رفتن به این ساحل هم می توانید پیاده روی کنید و هم از سرویس شاتل رایگان هتل استفاده کنید. این سرویس روزانه یک بار مهمانان را تا این ساحل، خیابان بنگلا، مرکز خرید جانگ سیلون و خیابان واکینگ استریت می برد.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل تریپل راند پلیس پوکت همانند اکثر هتل های ساحلی این منطقه دارای ساحل اختصاصی است و حدود یک دهه از فعالیتش در این عرصه می گذرد. امکانات و خدماتی که هتل Triple Rund Place Phuket در اختیار مهمانانش می گذارد چندان متنوع نیستند ولی در حد همان هتل های ۳ ستاره هستند؛ پارکینگ رایگان، خدمات ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان و روم سرویس از جمله امکانات و خدماتی هستند که هتل تریپل راند پلیس پوکت ارائه می دهد.

انواع اتاق های هتل تریپل راند پلیس پوکت


این هتل دارای ۵۴ واحد اقامتی است و همانطور که انتظار می رود این واحدها از تنوع چندانی برخوردار نیستند و گزینه هایی که پیش روی مهمانان قرار می گیرند شامل اتاق های استاندارد دبل، سوپریور دبل و اتاق های تویین یا دلوکس دبل هستند. برخی از این اتاق ها فضای بزرگ و نورگیری دارند و دارای بالکن هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل تریپل راند پلیس پوکت در عین سادگی خود با ذوق و سلیقه دکور شده اند و برخی از آنها از معماری زیبایی برخوردارند. در این اتاق ها امکانات زیادی نیست ولی هر آنچه برای اقامتی راحت و آسوده بدان نیاز خواهید داشت، در اختیارتان قرار می گیرد؛ تلویزیون های قدیمی، یخچال، صندوق امانت، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی و حوله از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق ها گنجانده شده اند. توصیه می شود اتاقی که دارای تراس یا بالکن باشد انتخاب کنید تا از روی خوش خواب های اتاق به تماشای منظره زیبای اطراف بنشینید.

دیگر خدمات و امکانات هتل تریپل راند پلیس پوکت


برای صرف غذا می توانید به تنها رستوران هتل یعنی Mae La restaurant بروید که انواغ غذاهای تایلندی و بین المللی را طبخ و سرو می کند. رستوران های محبوب دیگری هم در فاصله ۱.۵ کیلومتری هتل پیدا می کنید. اگر هوس موتورسواری و رانندگی کرده اید می توانید با درخواست از پذیرش از چنین خدماتی بهره مند شوید. این جا برای رفع خستگی تنها خدماتی که ارائه می شود، ماساژ است. اتاق چمدان، بیلیارد، خدمات تهیه بلیط و تور و همچنین پذیرش ۲۴ ساعته و آشنا به زبان انگلیسی از دیگر خدمات و امکانات هتل تریپل راند پلیس پوکت به شمار می روند.

دلایل انتخاب هتل


پرسنل خوش برخورد
تمیزی هتل
قیمت ارزان

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل تریپل راند پلیس پوکت


فاصله تا بازار او تی او پی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا رستوران کی اف سی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگ سیلون: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان بنگلا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل فریدم: ۱.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است