search
menu

هتل The Kee Resort & Spa Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Kee Resort & Spa Phuket
امکانات عمومی هتل کی ریزورت اند اسپا پوکت
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کی ریزورت اند اسپا پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Kee Resort & Spa Phuket


هتل کی ریزورت اند اسپا از هتل‌های چهار ستاره بی‌نظیر در پوکت است. این هتل در منطقه ساحلی پاتونگ واقع‌شده و به دلیل موقعیت عالی خود همواره در طول سال از مسافران سراسر جهان میزبانی می‌کند که با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر زیبا شده‌اند. مطمئن باشید در هتل کی ریزورت اقامتی خوش و به‌یادماندنی در انتظار شماست، پس در صورت تصمیم به این شهر زیبا حتماً این هتل زیبا را رزرو کنید. با توجه به اینکه هتل The Kee Resort & Spa Phuket در نزدیکی جاده بانگلا واقع‌شده است، با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل پاتونگ دسترسی داشته باشید. همچنین جاهای شهر پوکت مانند زیپ لاین فلاینگ هانومان و فرودگاه بین‌المللی پوکت نیز در فاصله اندکی از این هتل قرار دارند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز اسپا، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کی ریزورت اند اسپا پوکت


در لابی هتل می‌توانید از میز تور گردشگری بهره‌مند شوید و با جاهای دیدنی و تاریخی این شهر آشنا شوید. همچنین مرکز خرید پلازا نیز در این هتل دایر شده است. پارکینگ مجموعه نیز دایر بوده و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین استفاده از اینترنت وای فای در هتل کی ریزورت رایگان بوده و در تمامی نقاط قابل‌دسترس است. لابی این هتل شامل بخش‌های لاندری، بیزینس و اتاق چمدان است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. پرسنل در هتل کی ریزورت اند اسپا به زبان‌های انگلیسی و تایلندی صحبت می‌کنند.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق در هتل کی ریزورت اند اسپا عبارت‌اند از سوئيت با چشم انداز دریا، اتاق دوبل پلازا، اتاق دوبل دلوکس، اتاق دوبل با جکوزی، اتاق توئين پلازا، اتاق توئين دلوکس، اتاق توئين دلوکس با دسترسی به استخر. اتاق‌های موجود در هتل کی ریزورت اند اسپا شامل امکانات متنوعی هستند که عبارت‌اند از تلویزیون، بالکن اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز، مینی بار و روم سرویس. همه اتاق‌ها مدرن بوده و روشنایی خوبی دارند. سایر امکانات اتاق‌های هتل The Kee Resort & Spa Phuket عبارت‌اند از میز کار، گاوصندوق، چای‌ساز و قهوه ساز، یخچال، کتری برقی و جکوزی. اجازه استعمال سیگار به مسافران این هتل داده نمی‌شود.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد و در کنار استخر نیز می‌توانید بر روی صندلی‌ها استراحت کرده و چشم انداز زیبایی از بندر پاتونگ را تماشا کنید. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و در طول سال دایر است. ساعت استفاده از استخر ۷ صبح تا ۹ شب اعلام‌شده است. همچنین مرکز سلامتی نیز در لابی هتل The Kee Resort & Spa Phuket دایر بوده و انواع خدمات مربوط به ریلکس کردن و اسپا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. باشگاه بدنسازی نیز با مجهزترین دستگاه‌ها دایر بوده و مسافران ورزش دوست می‌توانند در این باشگاه ورزش کنند. انواع ماساژ نیز در بخش اسپای هتل کی ریزورت اند اسپا انجام می‌گیرد، همچنین خدمات مربوط به زیبایی نیز در صورت نیاز می‌توانید بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


دو رستوران در این هتل کی ریزورت اند اسپا وجود دارند که با مراجعه به این رستوران‌ها می‌توانید از انواع غذاهای خوشمزه نوش جان کنید. رستوران اول Kee Sky Lounge نام داشته و انواع غذاهای مدیترانه‌ای، تایلندی، محلی، آسیایی، بین‌المللی و اروپایی سفارش دهید. این رستوران در طول روز باز بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. رستوران دیگر نیز Kee Kitchen نام داشته و انواع غذاهای تایلندی، بین‌المللی، محلی، آسیایی و اروپایی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کنند. همچنین در هنگام غروب نیز می‌توانید انواع نوشیدنی سفارش داده و با تماشای چشم انداز زیبا از غروب خورشید بر روی دریا لذت ببرید.

فاصله هتل کی ریزورت اند اسپا پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک فانتاسی شو: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد بانگ تاعو: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین فلاینگ هانومان: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است