search
menu

هتل The Gig Hotel Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Gig Hotel Phuket
اتاق‌های هتل گیگ پوکت
رستوران هتل گیگ پوکت
امکانات تفریحی هتل گیگ پوکت
امکانات زیبایی هتل گیگ پوکت
سایر خدمات و امکانات هتل گیگ پوکت
فاصله هتل گیگ پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Gig Hotel Phuket


هتل گیگ پوکت از هتل‌های ۴ ستاره شهر پوکت است. این هتل با فاصله اندکی از چندین مکان مشهور و پربازدید شهر نه تنها دارای موقعیت بسیار خوبی است، بلکه از امکانات باکیفیتی نیز برخوردار بوده و از همه لحاظ شایسته انتخاب شدن توسط گردشگران خوش ذوق و خوش سلیقه‌ای همچون شماست. بنابراین، برای رزرو اتاقی در The Gig Hotel هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت نباید تردیدی به خود راه دهید.

اتاق‌های هتل گیگ پوکت


اتاق‌های تر و تمیز و زیبای هتل گیگ پوکت با امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و بالکن و با آغوشی مملو از رفاه و آرامش به استقبال شما خواهند آمد. شما پس از گشت و گذار در شهر پوکت و انجام فعالیت‌های مختلف، می‌توانید در بازگشت به این اتاق‌ها از حمام اختصاصی همراه با دوش و سشوار خودتان استفاده کرده و خستگی خودتان را کاملا از بین ببرید. لازم به ذکر است که در اوقات بیکاری خودتان می‌توانید از سرویس اینترنت بی سیم رایگان اتاق‌های هتل گیگ پوکت نیز برخوردار شوید.

رستوران هتل گیگ پوکت


با غذاهای سنتی تایلندی که طعم‌های فوق العاده‌ای دارند، رستوران هتل گیگ پوکت میزبان بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این رستوران که فضای بسیار خوبی نیز دارد، در کنار کافی شاپ هتل گیگ پوکت شرایط ایده آلی برای میل کردن انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ فراهم آورده‌اند.

امکانات تفریحی هتل گیگ پوکت


امکانات ورزشی و تفریحی هتل گیگ پوکت واقعا فراتر از امکانات یک اقامتگاه ۴ ستاره هستند. زیرا برای مثال، نه تنها خود شما می‌توانید از شنا در استخر روباز این هتل لذت ببرید، بلکه فرزندان‌تان نیز با رفتن به استخر کودکان و استفاده از وسایل سرگرم کننده در آنجا، لحظات دل انگیزی پشت سر خواهند گذاشت. جالب است بدانید که درهای سالن ورزشی هتل گیگ پوکت همواره به روی مهمانانی که بلیط هواپیما خریده و در این هتل اقات دارند، باز است. بنابراین با حضور در این مکان می‌توانید از امکانات مدرن آن نهایت بهره را ببرید.

امکانات زیبایی هتل گیگ پوکت


پس از ورزش و تفریح در قسمت‌های مختلف هتل گیگ پوکت شما می‌توانید به مرکز اسپا در این هتل مراجعه کنید و زیبایی و شادابی خود را باز یابید. در این مرکز، بخش سونا طراوت خاصی به شما القا خواهد کرد. از طرفی دیگر، آرایشگر ویژه هتل The Gig Hotel Phuket با هنر و خلاقیت خود می‌تواند بهترین مدل موها را بر روی سر شما پیاده کند. همچنین مراقبت‌های پوستی بسیار خوبی نیز در هتل گیگ پوکت به مهمانان ارائه می‌شود.

سایر خدمات و امکانات هتل گیگ پوکت


برای افزایش سطح رفاه و راحتی شما در هتل گیگ پوکت، مسئولان و کارکنان این اقامتگاه خدمات و امکانات متعددی در اختیارتان قرار خواهند داد که از آن جمله می‌توان به پارکینگ رایگان، دستگاه عابر بانک، سرویس نگهداری از چمدان‌ها، رزرو تور، بخش پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه فکس و فتوکپی، آسانسور و روم سرویس اشاره کرد. همچنین در این هتل، یک تراس بسیار چشم نواز و دلگشا تعبیه شده تا شما لحظاتی از روز خودتان را با میل کردن یک لیوان نوشیدنی لذیذ و تمدد اعصاب در آنجا سپری نمایید. لازم به ذکر است که ارائه امکاناتی مثل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتوی لباس نیز باعث ارتقا سطح بهداشت در بین مهمانان هتل گیگ پوکت می‌شود.

فاصله هتل گیگ پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار آزاد بانزان: ۳۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۳۵۰ متر
فاصله تا مجتمع پردیس: ۴۰۰ متر
فاصله تا پیاده راه بانانا: ۶۰۰ متر
فاصله تا ساحل استارباکس: ۷۵۰ متر
فاصله تا اسکله پاتونگ: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا پیست کارتینگ: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا معبد چالونگ: ۶٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است