search
menu

هتل Thavorn Beach Village Resort and Spa Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Thavorn Beach Village Resort & Spa Phuket
امکانات کلی هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت پوکت
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Thavorn Beach Village Resort & Spa Phuket


هتل تاورن بیچ ویلیج پوکت یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره پوکت است که اقامتی لوکس و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم می کند. هتل Thavorn Beach Village Resort & Spa Phuket مقابل دریای آندامان واقع شده و امکانات رفاهی و تفریحی مدرن، شیک دارد. وجود واحدهای اقامتی منحصر به فرد و اختصاصی با دکوراسیون ایده آل و منظره های بی نظیر این هتل را به یکی از محبوب ترین هتل های پوکت در تایلند تبدیل کرده است.
ویلاهای ییلاقی مانند هتل در زمین های ۲۵ هکتاری نوار ساحلی و سرسبز گرمسیری خلیج ناکالای قرار گرفته اند و از مناظر فوق العاده زیبایی برخوردار هستند. این هتل به لحاظ موقعیتی در کنار ساحل واقع شده و به بسیاری از سواحل و جاذبه های دیدنی شهر دسترسی آسان دارد. مهمانان می توانند در عرض ۱۰ دقیقه با ماشین به سواحل پاتونگ و کامل برسند. همچنین، فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت ۴۰ دقیقه با ماشین است. معمولا مهمانانی که تجربه اقامت در هتل تاورن بیچ ویلیج پوکت را داشته اند، از امکانات و خدمات آن احساس رضایت کرده و بسیار پسندیده اند.

امکانات کلی هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت پوکت


هتل تاورن بیچ ویلیج پوکت برای مهمانانی که با خودروی شخصی شان به پوکت سفر کرده اند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته است. مهمانان می توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشند. در فضای بیرونی هتل امکاناتی چون باغ، تراس، اجاق و تراس آفتاب وجود دارند تا مهمانان بتوانند در اوقات فراغت از آن ها استفاده کنند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در تمام شبانه روز آماده خدمت رسانی به مهمانان است و با صبر و حوصله به سوالات و نیازهای آن ها پاسخ می دهد. مهمانان می توانند برای درخواست خدماتی از قبیل اتو، خشکشویی، لباسشویی، کانسرج، تهیه بلیط، گشت شهری و بازدید از جاذبه ها، ترانسفر فرودگاهی، تبدیل ارز، مراقبت از کودک، کرایه اتومبیل، فکس و فتوکپی و برگزاری میتینگ و جلسات مهم به پذیرش هتل مراجعه کنند. در لابی هتل نیز امکاناتی نظیر دستگاه خود پرداز، اتاق چمدان، فروشگاه و فضای مخصوص استعمال سیگار برای مهمانان در نظر گرفته شده اند.
کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، تایلندی، فیلیپینی و چینی مسلط هستند و به بهترین شکل با مهمانان ارتباط برقرار می کنند. لازم است مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما پوکت و سفر با حیوان خانگی شان را دارند، بدانند که پذیرش حیوانات خانگی در این هتل صورت نمی گیرد.

امکانات تفریحی هتل


امکانات و خدماتی که در هتل تاورن بیچ ویلیج پوکت برای مهمانان فراهم شده اند به قدری جذاب هستند که مهمانان بدون آن که به بیرون از هتل بروند، می توانند ساعات خوش و هیجان انگیزی تجربه کنند. در این هتل خدمات تفریحی متنوعی نظیر کلاس های آشپزی، شام های شبانه موضوعی، ماهیگیری، قایق سواری و غواصی با هزینه ارائه می گردند که بسیار هیجان انگیز هستند و تجربه های جدید و زیبایی به سفرتان اضافه می کنند. از امکانات تفریحی رایگان نیز مهمانان می توانند از استخر رایگان هتل استفاده کرده و در روزهای گرم آفتابی از شنا در آب های خنک لذت ببرند.
در کنار استخر تخت و چترهای مخصوص آفتاب تعبیه شده اند تا مهمانان از حمام آفتاب لذت ببرند. همچنین یک بار نوشیدنی جات در کنار استخر وجود دارد که انواع نوشیدنی ها را برای مهمانان آماده و سرو می کند. علاوه بر این، در روزهایی که مهمانان احساس خستگی می کنند، می توانند به مرکز اسپای هتل مراجعه و از خدمات ماساژ، اتاق بخار، جکوزی، سونا و پکیج های مراقبتی اسپا استفاده کنند. استفاده از خدمات اسپا نه تنها خستگی های یک روز بلکه خستگی های یک سال را از بدن رفع می کند. علاوه بر این، یک باشگاه بدنسازی برای مهمانانی که به تناسب و سلامت اندامشان حتی در طول سفر اهمیت می دهند، در این هتل در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران وجود دارد که مهمانان می توانند در وعده های صبحانه از منوی سلف سرویس و آمریکایی آن امتحان کنند. برای کودکان نیز منوی مخصوص آماده شده است. علاوه بر این دو رستوران دیگر در محوطه هتل وجود دارند. رستوران ماریسا تراس با منوی آلاکارته و بوفه ای در سه وعده اصلی غذاهای بین المللی آماده و سرو می کند و رستوران اولد سیام در وعده شام با منوی آلاکارته غذاهای محلی و تایلندی سرو می نماید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل انواع هتل ها با امکانات متنوع وجود دارند تا مهمانان بتوانند متناسب با نوع نیاز و اولویت هایشان واحد مورد نظرشان را رزرو کنند. اتاق های خانواده، کنار استخر، کنار باغ، مقابل ساحل، تراس دار و اتاق هایی با دسترسی از طریق استخر در این هتل وجود دارند. منظره اکثر اتاق ها را استخر، ساحل و یا باغ های گرمسیری تشکیل داده است. نظافت اتاق ها در حد عالی بوده و از دکوراسیون بسیار شیک و هماهنگ برخوردار هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه به تمام اتاق ها ارائه می گردد و تمام اشیاها و فضاهای داخلی ضدعفونی می شوند.
خدمات اتاق نیز در صورت درخواست از رسپشن ارائه می شود. در همه اتاق های هتل تاورن بیچ ویلیج پوکت تخت خواب ها و مبلمان راحت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، کانال های ماهواره ای، یخچال، میز، کمد، بطری آب رایگان، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش و وان وجود دارند. امکانات اتاق ها بسیار لوکس و مدرن بوده و برای تجربه یک اقامت راحت و دلچسب ایده آل هستند. منظره های زیبایی که از پنجره اتاق ها پیدا هستند، حس آرامش خاصی به فضا می بخشند.

فاصله هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتونگ: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی کارنیوال مجیک: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل کامالا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگ سیلون: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل تری ترانگ: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه چین پارچا: ۱۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است