search
menu

هتل Swissotel Resort Beach Patong Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SWISSOTEL Resort Phuket Patong Beach
امکانات کلی هتل سوئیس اوتل ریزورت پاتونگ بیچ پوکت
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سوئیس اوتل ریزورت پاتونگ بیچ پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل SWISSOTEL Resort Phuket Patong Beach


هتل سوئیس اوتل ریزورت پاتونگ بیچ پوکت هتلی ۵ ستاره، لوکس و مجلل است که در یک خیابان فرعی آرام در انتهای جنوبی ساحل پاتونگ از زیباترین سواحل پوکت واقع شده است و با اقیانوس فقط ۲۰۰ متر فاصله دارد. همچنین در عرض چند دقیقه می توانید به فروشگاه های اطراف یا مناطق تفریحی بروید. از لحظه ای که در نمای سفید این هتل قدم می گذارید، ترکیبی تازه از نشاط سوئیس و سبک تایلندی معاصر را کشف خواهید کرد. این هتل مدرن در مجاورت جاذبه های محبوب شهر مانند جاده بنگلا، مرکز خرید جانگسیلون، ساحل پاتونگ، وات چالونگ و بودای بزرگ پوکت قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به پوکت تایلند را داشته باشید، با اقامت در Swissotel Resort Phuket Patong Beach ترکیبی جذاب از خدمات حرفه ای و طیف گسترده ای از ویژگی ها را در کشف خواهید کرد.

امکانات کلی هتل سوئیس اوتل ریزورت پاتونگ بیچ پوکت


هتل سوئیس اوتل ریزورت پاتونگ بیچ دارای ۳۸۷ اتاق دونفره بزرگ و آسانسور است. پرسنل خوش برخورد در میز پذیرش به هر سوالی پاسخ می دهند و به زبان های انگلیسی، چینی، فیلیپینی و تایلندی تسلط دارند. امکانات شامل صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، محل نگهداری از چمدان و سرویس مبادله ارز است. دسترسی به اینترنت بی سیم در مکان های عمومی فراهم شده است. مغازه های متنوعی از جمله سوپرمارکت و فروشگاه سوغاتی نیز در دسترس است. ساحل هتل مقصدی ایده آل برای جلسات تجاری، رویدادها و جشن های خاص است.
برای جلسات و رویدادها، اتاق هایی مجهز به Wi-Fi و امکانات دیداری و شنیداری با فضاهای جداگانه برای استراحت نیز در نظر گرفته شده است. برای برقراری ارتباط، وای فای پرسرعت رایگان در همه اتاق ها و در تمام مناطق تفریحی در دسترس است. استعمال دخانیات در تمام فضاهای هتل ممنوع است و مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا آسایش مسافران دیگر را بر هم نزنند. این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل نمی دهد.

امکانات تفریحی هتل


کودکان می توانند از زمین بازی لذت ببرند. یک استخر تفرجگاهی بکر، وان آب گرم، جکوزی، اسپای معتبر تایلندی، مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز ۲۴ ساعته و گزینه های غذاخوری با کیفیت در دسترس هستند. یک منطقه تفریحی به نام Kid’s World برای کودکان، آنها را سرگرم نگه داشته و به وجد می آورد. اسپا و ماساژ تایلندی معتبر هتل سوئیس اوتل ریزورت پاتونگ بیچ پوکت مکان مناسبی برای فرار از خستگی های روزانه است. برای سرگرمی می توان از امکانات تفریحی مانند بیلیارد، تخته دارت و اتاق بازی لذت برد.

رستوران هتل


طیف گسترده ای از غذاها در هر سه زمان اصلی غذا سرو می شود. در رستوران هتل سوئیس اوتل ریزورت پوکت می توانید انواع غذاهای تایلندی و بین المللی خوشمزه را سرو کنید. بوفه صبحانه نیز با صبحانه های لذیذ همه روزه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. همچنین در بار هتل و بار کنار استخر با انواع نوشیدنی ها می توانید از خود پذیرایی کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


۳۸۷ اتاق بزرگ و مدرن این هتل با رنگ هایی الهام گرفته از زیبایی گرمسیری تایلند طراحی شده اند و دارای معماری بی نظیری هستند. این هتل دارای انواع اتاق های خانوادگی، سوئیت تک خوابه پرمیوم، استودیو سوئیت، اتاق کینگ سوئیس ادونتیج با نمای استخر و سوئیت خانوادگی تک خوابه است. تهویه مطبوع اطمینان از حفظ دمای مناسب اتاق ها را می دهد. بالکن از ویژگی های استاندارد برخی اتاق ها است. میهمانان مطمئناً در تختخواب کینگ سایز خواب خوبی خواهند داشت.
برای میهمانان کوچکتر می توان تخت کودکان را درخواست کرد. صندوق امانات، مینی بار و میز تحریر نیز موجود است. از ویژگی های اضافی می توان به یخچال و تجهیزات تهیه چای و قهوه اشاره کرد. یک سرویس اتو برای راحتی میهمانان در نظر گرفته شده است. تلفن مستقیم، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، DVD player و WiFi رایگان نیز ارائه می شود. اتاق ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز به دوش، وان و لوازم بهداشتی هستند. میهمانان کم توان یا ناتوان می توانند اتاق های مناسب ویلچر با حمام هایی با قابلیت دسترسی به ویلچر را رزرو کنند.

فاصله هتل سوئیس اوتل ریزورت پاتونگ بیچ پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۸۰۰ متر
فاصله تا جاده بنگلا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل کارون: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی پوکت: ۴۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است