search
menu

هتل Star Hotel Patong Phuket

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Star Hotel Patong Phuket
اتاق‌های هتل استار پاتونگ
رستوران هتل استار پاتونگ پوکت
ورزش و تفریح در هتل استار پاتونگ
نکات کلی درباره هتل استار پاتونگ
موقعیت مکانی هتل استار پاتونگ
اماکن نزدیک به هتل استار پاتونگ

درباره هتل Star Hotel Patong Phuket


هتل استار پاتونگ از هتل‌های ۳ ستاره شهر پوکت است که با برنامه ریزی مناسب خود، امکان اقامتی ارزان و با کیفیت در این شهر را برای مسافران به وجود آورده است. کافیست هنگام خرید بلیط هواپیما پوکت چند عکس از Star Hotel Patong تماشا کنید تا از همان لحظه رویاپردازی‌های شما برای اقامتی به یاد ماندنی آغاز شود.

اتاق‌های هتل استار پاتونگ


اتاق‌های مدرن و چشم نواز هتل استار پاتونگ با امکانات بسیار خوبی مثل سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، تلویزیون و سرویس اینترنت بی سیم رایگان تجهیز شده‌اند. این اتاق‌ها با داشتن حمامی تر و تمیز فرصت لازم برای رعایت بهداشتی شخصی را در اختیار شما قرار خواهند داد. شک نکنید که در سفر به پوکت، آرامش جاری در اتاق‌های هتل استار پاتونگ تاثیر بسیار زیادی بر روی مسافرت شما خواهد گذاشت. ناگفته نماند که در تمامی اتاق‌های این هتل یک بالکن تعبیه شده تا شما در مواقع لزوم از آنجا به تماشای محیط اطراف بپردازید.

رستوران هتل استار پاتونگ پوکت


مثل همه اقامتگاه‌های خوب شهر هتل استار پاتونگ پوکت نیز دارای یک رستوران زیباست. در این رستوران منویی پر از غذاهای جذاب در مقابل شما قرار خواهد گرفت. به طوری که انتخاب یکی از غذاها برایتان بسیار دشوار خواهد شد. البته رستوران هتل استار پاتونگ پوکت با فضای دلنشین خود یکی از مکان‌های خوب برای رفع خستگی روزمره نیز به حساب می‌آید.

ورزش و تفریح در هتل استار پاتونگ


بخش جذاب اقامت شما در هتل استار پاتونگ پوکت با شنا و آبتنی در استخرهای این اقامتگاه پر خواهد شد. در این هتل، دو استخر سرپوشیده و روباز وجود دارد که در تمام فصول سال می‌توان از آنها استفاده کرد. جالب است بدانید که اطراف استخر روباز هتل استار پاتونگ پوکت با فنس پوشانده شده تا امنیت آن کاملا تامین شود. لازم به ذکر است که دستگاه‌های سولاریوم هتل استار پاتونگ پوکت نیز در دسترس شما خواهند بود.

نکات کلی درباره هتل استار پاتونگ


اگر عاشق نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه در فضایی آرامش بخش هستید، تراس هتل استار پاتونگ پوکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این تراس آفتابی نماهای شگفت انگیزی از محیط اطراف را در اختیار شما قرار خواهد داد. هتل استار پاتونگ پوکت دارای یک پارکینگ نیز هست که استفاده از آن برای مهمانان رایگان است. بخش پذیرش هتل که فعالیت مستمری در شبانه روز دارد، خدماتی مثل نگهداری از چمدان‌ها، رزرو بلیط هواپیما و رزرو تور را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در همین حال، سرویس نظافت لباس‌ها و همچنین صندوق امانات نیز توسط کارکنان سایر بخش‌ها ارائه می‌شوند. از دیگر خدمات هتل Star Hotel Patong Phuket می‌توان به فراهم آوردن آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات فوقانی و سرویس حمل و نقل به فرودگاه اشاره کرد. ضمنا، کارکنان هتل استار پاتونگ پوکت مسلط به سه زبانی انگلیسی، تایلندی و ایتالیایی هستند.

موقعیت مکانی هتل استار پاتونگ


با توجه به اینکه هتل استار پاتونگ پوکت در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است، دسترسی به این هتل از نقاط مختلف شهر به راحتی امکان پذیر می‌شود. برای مثال، مرکز خرید مشهوری مثل جانگسیلون تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین فقط حدود ۲ دقیقه پیاده روی از این هتل شما را با انواع رستوران‌ها و غذاخوری‌ها روبرو خواهد کرد.

اماکن نزدیک به هتل استار پاتونگ


فاصله تا اسکله پاتونگ: ۸۰۰ متر
فاصله تا ساحل استارباکس: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا بازار آزاد بانزان: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا پیاده راه بانگلا: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا مجتمع پردیس: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا پیست کارتینگ: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی گلف دینو: ۵٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است