search
menu

هتل SKYVIEW Resort Phuket Patong Beach

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SKYVIEW Resort Phuket Patong Beach - SHA Plus
امکانات عمومی هتل اسکای ویوو ریزورت پوکت پاتونگ بیچ
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکای ویوو ریزورت پوکت پاتونگ بیچ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل SKYVIEW Resort Phuket Patong Beach - SHA Plus


هتل اسکای ویوو ریزورت در منطقه ساحلی پاتونگ در پوکت کشور تایلند واقع‌شده است. این هتل پنج ستاره دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی است و در میان مسافران از شهرت خاصی برخوردار است، به‌طوری‌که در طی سال مخصوصاً در فصل‌های پر سفر جزو انتخاب‌های اصلی مسافران به شمار می‌رود و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل SKYVIEW Resort Phuket Patong Beach اقدام می‌کنند، این منطقه از کشور تایلند جزو مناطق مهم گردشگری به شمار می‌رود. همچنین بازدید از ساحل و شهر و جاذبه‌های دیدنی این منطقه به همه توریست‌ها توصیه می‌شود، این هتل ۱.۷ کیلومتر تا ساحل پاتونگ فاصله دارد، همچنین استادیوم بوکس پاتونگ با ۱.۶ کیلومتر فاصله و مرکز جواهر جانگ سیلون با ۳.۲ کیلومتر فاصله جزو جاهای دیدنی نزدیک هتل به شمار می‌روند.
سایر جاهای دیدنی در این منطقه عبارت‌اند از معبد وات چالونگ، مجسمه بودای بزرگ، جزایر فی فی و سواحل پوکت. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه بین‌المللی پوکت است که با ۲۳ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، باشگاه‌ بدن‌سازی، پارکینگ رایگان، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اسکای ویوو ریزورت پوکت پاتونگ بیچ


در میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به قسمت پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد، همچنین روم سرویس و اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. ازجمله امکانات مربوط به شستشو می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد که همه این‌ها شامل هزینه جداگانه هستند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند، بدین‌جهت با مسافران سراسر جهان ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. در لابی هتل SKYVIEW Resort Phuket Patong Beach نیز می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و وسایلتان را به این قسمت بسپارید. برای دسترسی به‌تمامی طبقات می‌توانید از آسانسور تعبیه‌شده استفاده کنید. فضای بیرونی این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که از تماشای این محوطه لذت خواهید برد. سایر امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل پارکینگ اختصاصی رایگان است که مسافران می‌توانند بهره‌مند شوند.

امکانات تفریحی هتل


از خدمات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که این استخر همه‌روزه در طول سال دایر است و محل قرارگیری این استخر در طبقه آخر و بر روی سقف است. همچنین در کنار استخر چترهای آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است. سایر خدمات مربوط به‌سلامتی در هتل SKYVIEW Resort Phuket Patong Beach عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین و به‌روزترین دستگاه‌ها.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها در داخل هتل اسکای ویوو ریزورت انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از استودیو، سوئیت با چشم‌انداز باغ، سوئیت با چشم انداز کوه، اتاق دوبل دلوکس با بالکن، سوئیت با چشم انداز دریا و سوئیت تک خوابه. از امکانات ارائه‌شده می‌توان به مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، فضای نشیمن، فضای غذاخوری و بالکن اشاره کرد. دقت داشته باشید که اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل SKYVIEW Resort Phuket Patong Beach را ندارید. همه اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی هستند. همچنین در همه واحدها برای مسافران میز کار همراه با کتری برقی فراهم‌شده است.

رستوران هتل


در رستوران هتل اسکای ویوو ریزورت می‌توانید صبحانه سلف‌سرویس نوش جان کنید. رستوران‌های دایر شده در این هتل انواع غذاهای گوناگون را در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ رستوران اول The Dining Room نام داشته و انواع غذاهای آمریکایی، محلی، آسیایی و بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام به‌صورت منویی و سلف‌سرویس ارائه می‌دهند. در رستوران MOJJO نیز انواع غذاهای آمریکای لاتین در وعده شام به‌صورت منویی ارائه می‌دهند.

فاصله هتل اسکای ویوو ریزورت پوکت پاتونگ بیچ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک



فاصله تا ساحل پاتونگ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل کالیم: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی پوکت: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا صخره رنگ: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد بانگ تاعو: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است