search
menu

هتل Rome Place Hotel Phuket

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rome Place Hotel Phuket
امکانات و خدمات عمومی هتل روم پلاس پوکت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل روم پلاس پوکت

درباره هتل Rome Place Hotel Phuket


هتل روم پلاس پوکت هتلی است ۳ ستاره، معمولی و ارزان قیمت که در قلب شهر پوکت و در زیباترین جزیره گرمسیری تایلند قرار گرفته است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به شهر قدیم پوکت، مراکز خرید و مراکز تفریحی مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. همچنین این هتل با آژانس های مسافرتی و خدمات حمل و نقل فاصله کمی دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به شهر زیبای پوکت تایلند را داشته باشید، هتل Rome Place پوکت می تواند گزینه مناسبی برای اقامتتان به شمار آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل روم پلاس پوکت


هتل روم پلاس پوکت دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان و پارکینگ رایگان است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان، سرویس دربان، صندوق امانات و میز تور را نیز ارائه می دهد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های مجهز، تمیز و جادار این هتل دارای تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون با کانال های متنوع ماهواره ای، تلفن، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار و حوله است تا اقامتی لذت بخش را برای شما فراهم کند.

امکانات رفاهی هتل


علاقمندان می توانند از خدمات ماساژ هتل Rome Place Hotel Phuket با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. هتل روم پلاس پوکت در نزدیکی مرکز خرید Ocean Robinson قرار دارد که دارای یک فودکورت با غذاهای محلی اصیل و همچنین زنجیره های فست فود برای کسانی است که مشتاق محیط مدرن هستند. همچنین علاقمندان به سرگرمی، در سالن های سینمای آن می توانند از بین فیلم های تایلندی یا غربی یکی را انتخاب کنند. همچنین یک سرویس اتوبوس شاتل به فروشگاه بزرگCentral Festival ۳ بار در روز وجود دارد.
فقط با یک پیاده روی کوتاه از هتل می توانید ترمینال اتوبوس پوکت و بازار شهرداری این شهر را ببینید که در آن می توانید میوه ها و سبزیجات تازه بخرید. در اطراف این بازار، یک بازار شبانه وجود دارد که غذاهای تایلندی و چینی را به نمایش می گذارد. منطقه معبد ناکا در آخر هفته برای بازار شبانه محبوب است و فقط ۵-۱۰ دقیقه با شما فاصله دارد. همچنین اسکله Rassada برای کسانی که دوست دارند از جزیره فی فی دیدن کنند، ۵-۱۰ دقیقه فاصله دارد.سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل روم پلاس پوکت امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل


هتل روم پلاس پوکت شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، تراس و پذیرش ۲۴ ساعته است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس و فتوکپی با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مناسب
قرار گرفتن در قلب شهر پوکت
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین
زرواسیون ایمن

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل روم پلاس پوکت


فاصله تا برج ساعت: ۳۰۰ متر
فاصله تا اقیانوس رابینسون پوکت: ۵۵۰ متر
فاصله تا شهر قدیمی پوکت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه تای هوآ: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا ترمینال اتوبوس پوکت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان بانکوک پوکت: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است