search
menu

هتل Ratana Hotel Rassada SHA Extra Plus Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ratana Hotel Rassada
امکانات و خدمات عمومی هتل راتانا راسادا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل راتانا راسادا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ratana Hotel Rassada


هتل راتانا در منطقه راسادا یکی از هتل آپارتمان‌های لوکس و زیبا است که در شهر پوکت در کشور گردشگر پذیر تایلند قرار گرفته است. هتل آپارتمان راتانا پوکت چهار ستاره است و به بسیاری از مراکز مهم و تفریحی شهر نزدیک است و تا ساحل و دریا فاصله کمی دارد. برای سفر به شهر پوکت، بلیط پرواز خارجی تهیه کنید و سپس به فرودگاه بین‌المللی پوکت پرواز داشته باشید که تا هتل راتانا حدود پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارد. در طول مدت اقامت خود در هتل خارجی راتانا راسادا پوکت، از جاهای دیدنی پوکت که بسیار تماشایی هستند، نیز بازدید کنید. برای مثال به سواحل پوکت بروید و به تماشا، شنا و تفریح در ساحل‌هایی طلایی و دریایی زلال بپردازید و حسابی خوش باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل راتانا راسادا


هتل آپارتمان راتانا پوکت تایلند دارای امکانات بسیار عالی و قابل توجه و خدماتی شایسته است که برای اقامتی آسوده و به یادماندنی ایده آل است. در هتل Ratana Apart-Hotel At Rassada در لابی پرشکوه استراحت کنید، اگر با خودرو سفر کرده‌اید، خودرو را در پارکینگ رایگان پارک کنید، به اینترنت وای فای رایگان متصل شوید، با آسانسور به طبقه مورد نظر خود برسید، در استخر روباز و باشگاه ورزشی اوقاتی مفرح را سپری کنید و در‌ رستوران به صرف صبحانه مشغول شوید. خدماتی که هتل راتانا ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل لباسشویی، نظافت روزانه، خدمات اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته. قابل ذکر است که اگر بلیط لحظه آخری و پرواز دارید، نگرانی بابت تردد بین هتل و فرودگاه نداشته باشید؛ زیرا هتل آپارتمان راتانا راسادا دارای ترانسفر فرودگاهی است. کارکنان مجرب هتل راتانادا به زبان انگلیسی نیز کاملاً مسلط هستند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که در هتل راتانا راسادا قرار دارند به شیوه‌ای گیرا و چشم‌نواز ساخته شده‌اند و شما با رزرواسیون هتل می‌توانید با دوستان و خانواده خود اقامتی شیرین و خوش را تجربه کنید. اتاق‌های هتل آپارتمان راتانا بدین شرح هستند:
• اتاق سوپریور دابل
• اتاق سوپریور تویین
• اتاق سوپریور با آشپزخانه به همراه یک تخت دابل بزرگ و یا دو تخت سینگل
• سوئیت خانوادگی با یک تخت دابل و یا دو تخت سینگل

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های مجلل و راحت هتل آپارتمان راتانا پوکت شما بین اتاق‌هایی متنوع حق انتخاب دارید که هرکدام طراحی و امکاناتی چشم‌گیر دارند. در برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها آشپزخانه‌ای با لوازم کامل مانند گاز، سینک ظرف‌شویی، میز ناهارخوری و دیگر وسایل وجود دارد که امکان پختن خوراک با آسودگی کامل دارید. برای تماشای تلویزیون بر روی مبلمان‌های گرم و نرم بنشینید و یا در بالکن هوای تازه را استشمام کنید و پشت میز و صندلی بنشینید. از یخچال، کتری برقی و مینی بار استفاده کنید تا میان وعده‌ای لذیذ میل کنید. وسایل باارزش خود را در صندوق امانات بگذارید، لباس‌های خود را در کمدهایی جادار آویزان کنید، سیستم سرمایشی و گرمایشی را روشن کنید و همچنین در حمام با سشوار و وسایل بهداشتی مجهز و رایگان مثل حوله، صابون، شامپو دوش بگیرید. باید توجه داشته باشید که نباید در اتاق‌ها به دلیل وجود سیستم اطفا حریق سیگار کشید. همچنین به‌راحتی در اتاق‌ها و سوئیت‌ها به اینترنت متصل شوید و چرخی در دنیای مجازی بزنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آن‌هایی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند و به ورزش علاقه دارند، در هتل Ratana Hotel Rassada پوکت تایلند یک باشگاه ورزشی مجهز و یک استخر روباز با صندلی‌های راحتی در کنارش قرار دارد که می‌توانید جهت تمدید اعصاب و تفریحی دلپذیر، تنی به آب بزنید و شنا کنید و یا از آفتاب لذت ببرید.

رستوران هتل


در عین حال که هتل راتانا یک هتل آپارتمان با امکان آشپزی کردن در برخی از اتاق‌ها است، اما برای کسانی که صبح‌ها علاقه‌ای برای آشپزی ندارند نیز دارای رستورانی شیک و دنج است. در رستوران می‌توانید در محیطی دل‌نشین در وعده صبحانه خوراک‌های لذیذ آسیایی و صبحانه‌ای مفصل را به‌صورت بوفه و یا منو میل کنید و روزی پرانرژی را آغاز کنید.

فاصله هتل راتانا راسادا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت پوکت: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک سان لانگ: ۶ کیلومتر
فاصله تا تپه میمون: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج تماشای منظره خائو خاد پوکت: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم پوکت: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است