search
menu

هتل Proud Phuket Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Proud Phuket Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل پراود پوکت
اتاق های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پراود پوکت تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Proud Phuket Hotel


هتل پراود پوکت، از هتل‌های ۴ ستاره شیک و زیبای پوکت است که تا ساحل نای یانگ پوکت «Nai Yang Beach»، ساحل نای تون «Nai Thon» و فرودگاه بین‌المللی پوکت فاصله بسیار کمی دارد. اقامت در این هتل مناسب گردشگرانی است که به دلایل تجاری به پوکت سفر کرده و دوست دارند از مرکز شهر و شلوغی‌ها دور باشند. با این وجود، در نزدیکی هتل پراود پوکت سواحل متعدد، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، جاذبه‌ها و ... وجود دارند و مهمانان می‌توانند با پیاده‌روی، استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی و یا دوچرخه‌سواری جزیره را بگردند و کشف کنند. امکانات در نظر گرفته شده در هتل پراود پوکت از لحاظ کیفیت و مرغوبیت بسیار عالی و رضایت‌بخش هستند. مهمانان در این هتل با بیش از آنچه انتظارش را دارند، روبرو می‌شوند. سرویس‌دهی خوب و منظم کارکنان، خدمات متنوع رفاهی، سرگرمی و غذایی ازجمله دلایل محبوبیت هتل پراود پوکت میان گردشگران هستند. مهمانان می‌توانند پس از گشت و گذارهای فراوان در شهر و بازدید از جاهای دیدنی پوکت نظیر مجسمه بودای بزرگ، مراکز خرید پوکت، تپه میمون‌، شهر قدیمی پوکت و ... در اتاق‌های بزرگ، دل‌باز و دنجشان در هتل Proud Phuket Hotel استراحت و رفع خستگی کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پراود پوکت


در هتل پراود پوکت امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما پوکت با ماشین شخصی‌شان از دیگر شهرهای نزدیک تایلند به پوکت سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. مهمانان در سراسر هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تهیه بلیط حمل و نقل عمومی، تبدیل ارز، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات کودکیاری، کرایه خودرو، شاتل فرودگاهی، غذاهای بسته‌بندی شده، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش و هتل مهمانان را با صبوری و حوصله راهنمایی می‌کنند. همچنین، پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط صمیمی و دوستانه برقرار می‌کنند. در فضای بیرونی هتل فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز، محوطه پیک نیک، تجهیزات باربکیو و ... وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای استراحت و گذراندن اوقات خوش کنار دوستان و عزیزان خود از آن‌ها استفاده کنند.
لازم به ذکر است، در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل پراود پوکت انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای وجود دارند. واحدهای هتل به شرح ذیل هستند:
• اتاق‌های خانواده
• دبل یا توئین سوپریور
• دبل دلوکس
• سوئیت جونیور
و ... .
دکوراسیون اتاق‌ها شیک، زیبا و دل‌باز است و اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه مدرن و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. از ترکیب رنگ‌های روشن و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده که روشنایی طبیعی خاصی به فضای اتاق‌ها بخشیده است. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها تعبیه گشته است. تماشای طلوع و غروب آفتاب، استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چایی در بالکن بسیار لذت‌بخش است. برخی واحدهای لوکس نیز دارای دسترسی اختصاصی به استخر هستند. چشم‌انداز مقابل اتاق‌ها را منظره‌ای از استخر یا محوطه هتل تشکیل می‌دهد. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل پراود پوکت ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲:۳۰ بعدازظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


در تمام اتاق‌های هتل پراود پوکت امکانات رفاهی عالی و مناسب شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای‌ساز، صندوق امانات، مینی بار، کمد، دراور، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل پراود پوکت دو استخر روباز مخصوص بزرگ‌سالان و کودکان وجود دارد که در اطرافشان تخت و چتر آفتاب چیده شده‌اند. استفاده از استخر در تمام سال برای مهمانان رایگان است. مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن به مهمانان ارائه می‌دهد و روزی پر از آرامش و احساس سبکی برایشان می‌سازد. یک سالن بدن‌سازی مجهز برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به‌طور مرتب در مدت‌زمان اقامتشان انجام دهند. مهمانانی که به دوچرخه‌سواری علاقه دارند، می‌توانند از هتل دوچرخه کرایه کنند و در خیابان‌های پوکت رکاب بزنند. انواع تورهای مفرح و آموزشی آشپزی، آشنایی با فرهنگ محلی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در هتل برگزار می‌شوند. شرکت در این تورها تجربه متفاوتی برای مهمانان رقم می‌زند. با تاریک شدن هوا نیز برنامه شام‌های موضوعی، تفریحات شبانه، اجراها و موسیقی زنده در هتل برگزار می‌شوند و لحظات خوش و به یادماندنی برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. ضمناً، مهمانان می‌توانند در این هتل به تماشای رویدادهای ورزشی زنده بپردازند. البته که برای کودکان دلبند هم یک اتاق بازی سرپوشیده با انواع لوازم و اسباب‌بازی در نظر گرفته شده تا بتوانند سرگرم و مشغول شوند.

رستوران هتل


در رستوران «یای یای Yai Yai» هتل پراود پوکت همه‌روزه وعده صبحانه‌ به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و شامل غذاهای محلی، تایلندی و ... هستند. در بار نوشیدنی هتل نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌شود.

فاصله هتل پراود پوکت تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملی نای یانگ پوکت: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک نگه‌داری فیل‌ها پوکت: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله تا آبشار کلو آی پوکت: ۸٫۵ کیلومتر
فاصله تا بنای یادبود پیروزی تالانگ پوکت: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است