search
menu

هتل Marriott Resort and Spa Merlin Beach Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach
اتاق‌های هتل ماریوت ریزورت پوکت
رستوران‌های هتل ماریوت ریزورت پوکت
ورزش و تفریح در هتل ماریوت ریزورت پوکت
خدمات هتل ماریوت ریزورت پوکت
فاصله هتل ماریوت ریزورت پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach


هتل ماریوت ریزورت پوکت از هتل‌های ۵ ستاره شهر پوکت است. هتلی شگفت انگیز و تماشایی که به کاخی رویایی می‌ماند. هیچ تردیدی نیست که اگر لیستی از بهترین هتل‌های شهر پوکت تهیه کنیم، نام Phuket Marriott Resort and Spa, Merlin Beach باید جزو ۳ گزینه اول باشد. زیرا این اقامتگاه بی‌نظیرترین خدمات و امکانات ممکن را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. از این رو، برای کسانی که خیال خرید بلیط هواپیما پوکت را دارند، رزرو اتاقی در هتل ماریوت ریزورت پوکت بهترین اتفاق ممکن می‌تواند باشد.

اتاق‌های هتل ماریوت ریزورت پوکت


با امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام اختصاصی همراه با دوش و وان، اتاق‌های هتل ماریوت ریزورت پوکت کاملا مهیای استقبال از مهمانان خود هستند. برخی از این اتاق‌ها که به یک بالکن اختصاصی نیز تجهیز شده‌اند بهتر از بقیه به نظر می‌رسند. زیرا اگر در این اتاق‌ها حوصله‌تان سر رفت می‌توانید با یک فنجان چای به بالکن بروید و همزمان با میل کردن آن، مشغول تماشای نماهای دل انگیزی از اطراف هتل شوید.

رستوران‌های هتل ماریوت ریزورت پوکت


یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت هتل ماریوت ریزورت پوکت در جلب رضایت مهمانانش، رستوران‌های متعدد و پرشمار این اقامتگاه است. در واقع، هتل ماریوت ریزورت پوکت دارای ۶ رستوران شیک و زیباست که هر یک به شکل متفاوتی به پذیرایی از مهمانان خود می‌پردازند. غذاهای تایلندی، ایتالیایی، بین المللی، پیتزا و همچنین انواع غذاهای دریایی جزو اصلی‌ترین موارد ارائه شده در این رستوران‌ها به شمار می‌روند. در این بین لازم به ذکر است که کافه هتل Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach نیز فعالیت خوبی داشته و نظر اکثر مهمانان را به خود جلب می‌کند.

ورزش و تفریح در هتل ماریوت ریزورت پوکت


ورزش‌ها و تفریحاتی که امکان انجام آنها در هتل ماریوت ریزورت پوکت فراهم شده است، اقامت در این هتل را برای مهمانانی که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما این هتل را به عنوان اقامتگاه انتخاب کرده اند، به ایامی لاکچری و به یاد ماندنی تبدیل می‌کنند. برای مثال، شما می‌توانید بخشی از ساعات شبانه روزی خود را با انجام ورزش‌هایی مثل تنیس، شیرجه زنی، بیلیارد، پینگ پنگ و کانوسواری سپری کنید. همچنین اگر به دنبال انجام حرکات ورزشی منظم‌تری هستید، می‌توانید سراغ سالن ورزشی مدرن و زیبای هتل ماریوت ریزورت پوکت بروید. البته شنا در استخر روباز هتل نیز لذتی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن عبور کرد. در همین حال، کودکان شما می‌توانند با بازی در باشگاه و زمین بازی مخصوص خود یا شنا در استخر کودکان، لحظات شاد و پر نشاطی پشت سر بگذارند. شرکت در کلاس‌های یوگا و همچنین مراجعه به مرکز اسپا هتل ماریوت ریزورت پوکت برای استفاده از سرویس‌هایی مثل ماساژ، مانیکور، پدیکور و انواع مراقبت‌های پوستی هم لذت خاص خود را دارد. ناگفته نماند که هتل ماریوت ریزورت پوکت مجهز به یک ساحل اختصاصی نیز هست که می‌توانید در این قسمت نیز به انجام ورزش‌ها و تفریحات مربوطه بپردازید.

خدمات هتل ماریوت ریزورت پوکت


کارکنان مجرب هتل ماریوت ریزورت پوکت که معمولا فعالیت ۲۴ ساعته‌ای دارند، مجموعه‌ وسیعی از خدمات مختلف را یا به صورت رایگان یا در قبال پرداخت هزینه اندکی تقدیم شما خواهند کرد. از این خدمات می‌توان به سرویس حمل و نقل به فرودگاه، شستشوی لباس، اتو، نظافت روزانه هتل، صرافی، نگهداری از نوازادان، مناسب سازی محیط هتل برای مهمانان معلول، سرو صبحانه به اتاق، فراهم کردن امکاناتی مثل آسانسور و پارکینگ رایگان و چندین سرویس متعدد دیگر اشاره کرد.

فاصله هتل ماریوت ریزورت پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آزادی: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل پردیس: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا اسکله پاتونگ: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل استارباکس: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع پردیس: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی گلف دینو: ۶٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است