search
menu

هتل Patong Merlin Hotel Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Patong Merlin Hotel Phuket
امکانات و خدمات عمومی هتل پاتونگ مرلین پوکت
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل پاتونگ مرلین پوکت
امکانات رستوران هتل پاتونگ مرلین پوکت
امکانات رفاهی هتل پاتونگ مرلین پوکت
خدمات و امکانات مشهور هتل پاتونگ مرلین پوکت
دلایل انتخاب هتل پاتونگ مرلین پوکت
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل پاتونگ مرلین پوکت

درباره هتل Patong Merlin Hotel Phuket


هتل پاتونگ مرلین پوکت هتلی است ۴ ستاره، با شکوه و مدرن که در فاصله ای بسیار نزدیک به ساحل پاتونگ قرار گرفته است و به دلیل نزدیک بودن به مراکز خرید پوکت به خصوص بازار های محلی جذاب و مرکز خرید جانگسیلون، جاده بنگلا و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای پوکت تایلند را داشته باشید، می توانید با اقامت در Patong Merlin Hotel خاطره ای شیرین را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل پاتونگ مرلین پوکت


هتل پاتونگ مرلین پوکت دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل Patong Merlin Hotel Phuket به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران و استخر رو باز است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان، میز تور و امکانات برای افراد معلول را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل پاتونگ مرلین پوکت


این هتل دارای ۴۴۸ اتاق با دکوراسیون لوکس و مدرن است. اتاق های زیبای این هتل مجهز به اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، تلفن، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. اتاق ها مجهز به بالکن یا تراس بوده و چشم انداز زیبایی را ارائه می دهند. هتل پاتونگ مرلین دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق های استاندارد، اتاق های لاکچری با منظره رو به استخر و اتاق های لوکس است که می توانید متناسب با نیاز خود و خانواده اتاق دلخواه خود را انتخاب کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق های این هتل وجود دارد.

امکانات رستوران هتل پاتونگ مرلین پوکت


غذاهای کلاسیک آسیایی و غذاهای گیاهی را می توان در کافی شاپ نارگیل سرو کرد، در حالی که باغ ساحلی در فضای باز شام های بوفه ای را سرو می کند. برای سرو انواع نوشیدنی های خوشمزه، میهمانان می توانند به کافه دل مار،Sunset Bar یا Lobby Lounge بروند. منو های رژیم غذایی و غذای مخصوص کودکان نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس میهمانان قرار می گیرد.

امکانات رفاهی هتل پاتونگ مرلین پوکت


مرکز تناسب اندام هتل پاتونگ مرلین پوکت اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. ۴ استخر رو باز رایگان به همراه صندلی های آفتاب، باشگاه کودکان و خدمات زیبایی و آرایشی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. روش های زیادی برای سرگرمی در هتل پاتونگ مرلین وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کلاس های آشپزی، بیلیارد، اسب سواری، میز تنیس، ماهیگیری و کتابخانه اشاره کرد. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل پاتونگ مرلین پوکت امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل پاتونگ مرلین پوکت


این هتل شامل خدماتی مانند اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، بار، ساحل اختصاصی و اتاق های خانوادگی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل پاتونگ مرلین پوکت


قیمت مناسب
تمیزی و پاکیزگی هتل
به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل پاتونگ مرلین پوکت


فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۸۵۰ متر
فاصله تا جاده بنگلا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار تازه بانزان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا استادیوم بوکس پاتونگ: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مینی گلف دینو پارک: ۹.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است