search
menu

هتل Patong Heritage Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Patong Heritage Phuket
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل پاتونگ هریتیج پوکت
امکانات رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل پاتونگ هریتیج پوکت
دلایل انتخاب هتل
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل پاتونگ هریتیج پوکت

درباره هتل Patong Heritage Phuket


هتل پاتونگ هریتیج پوکت هتلی ۴ ستاره و مدرن است که در پوکت کشور تایلند قرار دارد. این هتل به دلیل نزدیک بودن به ساحل زیبای پاتونگ، مراکز خرید و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای پوکت تایلند را داشته باشید، هتل پاتونگ هریتیج پوکت گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل پاتونگ هریتیج پوکت دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان و خدمات نظافت اتاق است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته و امکانات نگهداری چمدان را نیز ارائه می دهد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل پاتونگ هریتیج پوکت


این هتل دارای ۱۶۵ اتاق و سویئت زیبا با طراحی لوکس و مدرن است. اتاق های زیبای این هتل مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های هتل Patong Heritage Phuket نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. اتاق ها دارای منظره ای زیبا از دریای آندامان و بالکن اختصاصی هستند. هتل پاتونگ هریتیج پوکت دارای انواع اتاق های خانوادگی، اکسکیوتیو پنت هاوس ۳ خوابه، اتاق سوپریور دونفره، اتاق لوکس با منظره دریا و پنت هاوس لوکس ۴ خوابه است که می توانید متناسب با نیاز خود و خانواده یکی از آن ها را رزرو کنید و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید.

امکانات رستوران هتل


در نزدیکی هتل می توان رستوران ها با انواع غذا های لذیذ بین المللی و تایلندی را یافت. اسنک و نوشیدنی های متنوع نیز در لابی و بار کنار استخر سرو می شوند. همچنین منو های رژیم غذایی در صورت درخواست نیز در دسترس میهمانان قرار می گیرد.

امکانات رفاهی هتل


مرکز تناسب اندام هتل پاتونگ هریتیج پوکت اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند. استخر رو باز به همراه چتر و صندلی های آفتاب از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل پاتونگ هریتیج پوکت امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل پاتونگ هریتیج پوکت


این هتل شامل خدماتی مانند: اتاق های خانوادگی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و باشگاه ورزشی است. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مناسب
تمیزی و پاکیزگی هتل
به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین
یکی از بهترین انتخاب ها در ساحل پاتونگ

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل پاتونگ هریتیج پوکت


فاصله تا مرکز خرید جانگسلیون: ۴۵۰ متر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان پاتونگ: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار تازه بانزان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاباره سیمون پوکت: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مینی گلف دینو پارک: ۱۰.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است