search
menu

هتل Palmyra Patong Resort SHA Extra Plus

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Palmyra Patong Resort SHA Extra Plus
امکانات و خدمات عمومی هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت
اتاق های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Palmyra Patong Resort SHA Extra Plus


هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت، از هتل‌های ۴ ستاره لوکس تایلند است که در فاصله بسیار کمی از ساحل پاتونگ واقع شده و تا خیابان معروف «جاده بنگلا» و «مرکز خرید جانگ سیلون» به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. در این هتل امکانات رفاهی مجهز، شیک و به‌روز برای مهمانان فراهم گشته و یک تعطیلات فراموش نشدنی برایشان رقم می‌خورد. مهمانان می‌توانند علاوه بر برخورداری از خدمات تفریحی هتل، از تفریحات پاتونگ نیز استفاده کنند. دسترسی به بسیاری از سواحل پوکت از این هتل آسان است. در اطراف هتل مراکز خرید پوکت و رستوران‌های معروف متعدد وجود دارند. مهمانان می‌توانند از هتل دوچرخه و یا خودرو کرایه کنند و جوری که دوست دارند شهر را گردش و کشف نمایند. واحدهای اقامتی هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت بسیار وسیع، دنج و دل‌باز هستند و برای استراحت و رفع خستگی بسیار مناسب هستند. مهمانان در این اتاق‌ها خود را همچون در خانه خود احساس می‌کنند. بیشتر گردشگرانی که در سفر به پوکت دوست دارند در نزدیکی ساحل و مرکز شهر اقامت کرده و از امکانات ویژه بهره‌مند باشند، می‌توانند به رزرو هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت فکر کنند. تمام آنچه برای تجربه اقامت رؤیایی و سفر گرمسیری و آسیایی جذاب نیازمند هستند، همه به بهترین شکل ممکن در هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت مهیا گشته‌اند. کارکنان حرفه‌ای و کاردان هتل Palmyra Patong Resort SHA Extra Plus نیز با تلاش شبانه‌روزی خود سعی دارند رضایت و خشنودی مهمانان را جلب کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت


در هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما پوکت با ماشین شخصی‌شان از دیگر شهرهای نزدیک تایلند به پوکت سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، لباسشویی، خدمات بیدارباش، غذاهای بسته بندی شده، کرایه خودرو، شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش و هتل مهمانان را با صبوری و حوصله راهنمایی می‌کنند. همچنین، پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، چینی و تایلندی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط صمیمی و دوستانه برقرار می‌کنند. در فضای بیرونی هتل تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز و ... وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای استراحت و تنفس از آن‌ها استفاده کنند.
لازم به ذکر است، در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای وجود دارند. واحدهای هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل یا توئین دلوکس
• دبل دلوکس گرند
• ویلا دوخوابه
• دبل یا توئین سوپریور گرند
• دبل یا توئین سوپریور
و ... .
چشم‌انداز مقابل اتاق‌ها را مناظر زیبایی از استخر و فضای سبز هتل تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک و دل‌باز است و اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه مدرن و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. از ترکیب رنگ‌های بسیار زیبا و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده که روشنایی بسیار خوبی به فضای اتاق‌ها بخشیده است. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها تعبیه گشته است. تماشای طلوع و غروب آفتاب، استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چایی در بالکن بسیار لذت‌بخش است. برخی اتاق‌های لوکس نیز دارای دسترسی خصوصی به استخر هستند. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


در تمام اتاق‌های هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت امکانات رفاهی عالی و مناسب شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای‌ساز، مینی بار، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت دو استخر روباز مخصوص بزرگ‌سالان و کودکان وجود دارند که در اطرافشان تخت و چتر آفتاب چیده شده‌اند. استفاده از استخر در تمام سال برای مهمانان رایگان است. مرکز اسپای هتل انواع خدمات ریلکسی شن و مراقبتی که شامل انواع ماساژها و ... است، ارائه می‌دهد و مهمانان برای تجربه روزی پر از حس آرامش و نشاط می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. برای مهمانان ورزشکار یک سالن بدن‌سازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به‌طور مرتب در مدت‌زمان اقامتشان انجام دهند.

رستوران هتل


در رستوران هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت که در کنار استخر واقع شده، انواع غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت و خوشمزه در تمام وعده‌های اصلی و غیره برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. وعده صبحانه‌ این هتل بی‌نظیر است و همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران شامل غذاهای آمریکایی، چینی، تایلندی، محلی، آسیایی، بین‌المللی، دریایی، پیتزا، گریل و باربکیو است. همچنین، بار نوشیدنی هتل انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل پالمیرا پاتونگ ریزورت پوکت تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتونگ پوکت: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگ سیلون پوکت: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا جاده بنگلا پوکت: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا صومعه وات دوی تپ نیمیت پوکت: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا تایگر کینگدام پوکت: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا آبشار کاتو پوکت: ۸٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است