search
menu

هتل Novotel Phuket Kamala Beach Hotel - SHA Plus

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel Phuket Kamala Beach Hotel - SHA Plus
امکانات کلی هتل نووتل پوکت کامالا بیچ
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نووتل پوکت کامالا بیچ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Novotel Phuket Kamala Beach Hotel - SHA Plus


هتل نووتل پوکت کامالا بیچ یکی از هتل‌های ۴ ستاره شیک و مجلل جزیره پوکت است که در ساحل کامالا واقع شده و چشم‌اندازی بی‌وقفه از دریای آندامان و تکه‌ای از بهشت را برای بازدیدکنندگان پوکت ارائه می‌‌دهد. این هتل که در انتهای آرام ساحل واقع شده است ۱۵ دقیقه با ماشین تا ساحل پاتونگ و ۳ دقیقه تا فانتاسی فاصله دارد. این هتل هم برای سفرهای کاری و هم برای سفرهای تفریحی طراحی شده است و در یک موقعیت ایده آل و یکی از محبوب ترین مناطق شهر قرار دارد. دسترسی آسان هتل به جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی بی‌شمار شهر، مانند دریای پوکت، ساحل کامالا، قلعه بنگ تائو، معبد وات چالونگ و مجسمه بودای بزرگ موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. فرودگاه بین المللی پوکت ۱۶.۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفربه پوکت تایلند، هتل Novotel Phuket Kamala Beach Hotel با داشتن امکانات رفاهی عالی گزینه بسیار مناسبی برای اقامت است.

امکانات کلی هتل نووتل پوکت کامالا بیچ


این هتل امکانات زیادی از جمله شاتل فرودگاهی، اینترنت بی سیم رایگان، استخر روباز، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، انبار چمدان و میز تور را برای اقامت راحت شما در پوکت ارائه می‌دهد. خدمات اتاق، امکانات جلسه و مرکز تجاری تنها مواردی هستند که این هتل را از سایر هتل‌های شهر متمایز می‌کند. کودکان می توانند از فعالیت‌های مختلف در باشگاه کودکان لذت ببرند. در صورت درخواست می‌توان سرویس اتاق را ترتیب داد. برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ به صورت رایگان استفاده کنند.
یکی از مزیت‌های اقامت در این هتل این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را به همراه خود به داخل هتل بیاورید. برای تبدیل ارز می‌توانید از خدمات صرفی هتل Novotel Phuket Kamala Beach Hotel استفاده کنید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین منظور اتاق‌هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌شود. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. ورود به هتل نووتل پوکت کامالا بیچ از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح انجام می‌گیرد. کارکنان با اخلاق و با تجربه هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی و تایلندی آماده استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


برای گذراندن اوقات فراغت روش‌های سرگرمی زیادی از جمله کلاس‌های آشپزی، موسیقی زنده، تورهای پیاده روی، دوچرخه سواری، بیلیارد و اتاق بازی در هتل Novotel Phuket Kamala Beach Hotel وجود دارد. علاقمندان به بدنسازی می‌توانند از امکانات مرکز تناسب اندام هتل استفاده کنند. همچنین بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحت کنید. خدمات زیبایی از قبیل مانیکور، پدیکور و انواع درمان‌های پوستی نیز در این هتل ارائه می‌شود.
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
انواع اتاق‌های هتل نووتل پوکت کامالا بیچ عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، اتاق کینگ سوپریور، اتاق توئین سوپریور، سوئیت با چشم انداز اقیانوس، اتاق کینگ با چشم انداز اقیانوس و ویلای اقیانوس. در هر اتاق میهمان بالکن خصوصی، مینی بار، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی، قهوه ساز/چای ساز و تهویه مطبوع تنها بخشی از امکاناتی است که در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. همچنین هر واحد دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


غذاهای بین المللی غربی، تایلندی و هندی در Soul Kitchen سرو می‌شود. نوشیدنی‌ها را می‌توانید در بار یا در بار استخر به نام لیلو سفارش دهید. برای میان ‌وعده‌ها و کوکتل‌های سبک، میهمانان می‌توانند به بار روی سقف بروند. صبحانه نیز همه روزه به صورت بوفه‌ای در هتل Novotel Phuket Kamala Beach Hotel سرو می‌شود.

فاصله هتل نووتل پوکت کامالا بیچ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کامالا: ۵۰ متر
فاصله تا پارک فانتاسی شو: ۹۰۰ متر
فاصله تا قلعه بنگ تائو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل بنگ تائو: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مینی گلف پوکت: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آبشار کاتو: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است