search
menu

هتل Nipa Resort SHA Extra Plus Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nipa Resort SHA Extra Plus
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nipa Resort SHA Extra Plus


ریزورت هتل نیپا در شهر پوکت در کشور زیبای تایلند واقع شده‌است و اقامتگاهی چهار ستاره، مجلل و دنج به سبک طراحی تلفیقی تایلندی و مدرن برای اقامتی آسوده به همراه دوستان و خانواده است. با رزرو آنلاین هتل نیپا، سفر و اقامتی فراموش نشدنی و شیرین را به خود هدیه دهید. در فاصله‌‌ای کوتاه از ریزورت نیپا پوکت، ساحل قرار دارد که فرصتی ایده‌آل برای تفریحی دلپذیر را برای شما و همسفرانتان فراهم می‌کند. اگر اهل خرید هم باشید، خبر خوب این است که یک مرکز خرید معروف شهر پوکت در نزدیکی هتل Nipa Resort قرار گرفته است. با خرید بلیط هواپیما به فرودگاه بین‌المللی پوکت پرواز داشته باشید و سپس با طی کردن مسافتی کوتاه با ماشین به هتل ریزورت نیپا برسید و استراحت کنید. علاوه بر وقت گذرانی در مجموعه با امکانات عالی هتل نیپا، حتما از پارک فانتاسی شو پوکت و زیپ لاین لاینگ هانومان پوکت بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


با رزرو تور جذاب تایلند و اقامت در ریزورت هتل نیپا با انواع تجهیزات با کیفیت، سفری خاطره‌انگیز را در خاطرات خود ثبت کنید. از ویژگی‌های چشم‌گیر هتل Nipa Resort SHA Extra Plus پوکت می‌توان به مواردی اشاره کرد از جمله: یک استخر با تزئیناتی شیک در فضای باز در محوطه هتل، باشگاه ورزشی، سالن اسپا، ماساژ و سونا،‌ محوطه‌ای سرسبز، رستورانی با شکوه و لابی وسیع و زیبا. همچنین یک سالن بزرگ برای برگزاری مراسمات و جلسات در هتل نیپا پوکت قرار دارد. پس از یک خرید و تفریح حسابی در شهر، به ریزورت هتل نیپا بازگردید و در رستوران و کافی شاپ میان‌وعده‌ای لذیذ میل کنید و یا با آسانسور به اتاق‌های راحت خود بروید و در آرامش استراحت کنید. خدماتی که هتل نیپا پوکت تایلند ارائه می‌کند، راحتی و آسایش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد و بدین شرح است: اینترنت رایگان و در دسترس در تمامی فضاها، پارکینگ رایگان، دسترسی معلولین، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، دستگاه خودپرداز، معرفی و فروش تور، خدمات اتاق، گشت شهری و هشدار بیدار باش. در زمان تهیه بلیط هواپیما خیالتان راحت باشد که ریزورت هتل نیپا دارای ترانسفر فرودگاهی است. خدمات نظافتی که در هتل نیپا پوکت وجود دارد شامل نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، اتو است.

اتاق های هتل


تعداد ۱۱۷ اتاق متنوع و دل‌نواز در هتل نیپا پوکت تایلند قرار دارد که هر کدام دکوراسیونی خاص و چشم‌نواز دارند و متناسب با اقامتی با آسودگی خیال هستند. اتاق‌ها و سوئیت‌های ریزورت نیپا را به شرح زیر می‌توانید مشاهده کنید:
• اتاق دلوکس برای دو نفر با تخت دابل و یا تخت تویین
• اتاق دلوکس با تخت دابل و یا تخت تویین با چشم‌انداز استخر
• اتاق دلوکس برای دو نفر با تخت دابل و یا تخت تویین به همراه جکوزی اختصاصی
• اتاق گرند دلوکس با تخت دابل و یا تخت تویین با چشم‌انداز استخر
• سوئیت گرند با یک تخت دابل بزرگ
• اتاق خانوادگی با دو تخت‌ سینگل و یک تخت دابل
• اتاق جونیور استودیو با یک اتاق خواب و دارای یک تخت دابل و یک مبل تخت خواب شو

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌ها و سوئیت‌های Nipa Resort پوکت، در کنار همسفران خود اقامتی خوش را تجربه کنید و از وسایل و امکاناتی مختلف با کیفیتی خوب بهره‌مند شوید. تلویزیون تماشا کنید، از یخچال و مینی بار، صندوق امانات، کتری برقی، مبلمان، کمد لباس و تلفن استفاده کنید. در سرویس بهداشتی و حمام وسایلی مانند حوله، شامپو، صابون و سشوار نیز قرار دارد. دیگر امکانات داخل اتاق ها شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق است که به همین دلیل توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در فضای داخلی اتاق‌های ریزورت نیپا وجود ندارد. همچنین اتاق‌های هتل نیپا دارای بالکن و میز و صندلی هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر می‌خواهید خستگی‌های روزمره اخیر خود را فراموش کنید و تمدد اعصاب کنید، می‌توانید به اسپا، سونا و استخر روباز که برای همه سنین نیز مناسب است بروید و ساعاتی را به آرامش و سلامتی خود اختصاص دهید. همچنین یک باشگاه ورزشی مجهز برای علاقه‌مندان به ورزش و یک سالن زیبایی نیز در هتل ریزورت نیپا پوکت تایلند وجود دارد. می‌توانید در محوطه قدم بزنید و یا بنشینید و از آفتاب و هوای مطلوب لذت ببرید. برنامه خاصی که هتل نیپا دارد، کلاس‌ها آموزشی آشپزی است که بسیار جالب توجه است.

رستوران هتل


در هتل نیپا پوکت، رستورانی دنج قرار دارد که خوراک‌هایی ویژه و لذیذ را ارائه و سرو می‌کند و در فضایی مجلل آماده پذیرایی از مهمانان هستند. انواع خوراک‌های بین‌المللی و تایلندی را سفارش دهید و یا به صورت بوفه در تمام وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده میل کنید و لحظاتی به‌یادماندنی و دلپذیر را سپری کنید.

فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتونگ: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه معدن کاتو: ۷ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی پوکت: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است