search
menu

هتل Millennium Resort Patong Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Millennium Resort Patong Phuket
اماکن نزدیک به هتل میلنیوم پوکت

درباره هتل Millennium Resort Patong Phuket


تنها با ۵ دقیقه پیاه‌روی از ساحل پاتونگ با شن‌های طلایی به هتل زیبا و ۵ ستاره میلینیوم پوکت که جز هتل های بین المللی زنجیره ای Millennium می‌باشد می‌رسید. این هتل زیبا امکانات لوکسی را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد تا آرامش فراموش نشدنی را تجربه کنند. هتل میلنیوم پوکت دارای ۲ ساختمان است که هر کدام دارای اتاق‌هایی با سبک های متفاوت است استخر این هتل در قسمتی واقع شده که منظره زیبایی رابرای مهمانانش فراهم کند.
تمامی اتاق‌های هتل میلنیوم پوکت به صورت لاکچری و لوکس مبله شده اند و دارای امکاناتی مانند تلویزیون ماهواره ای، صندوق امانات،محیط نشیمن ، سیستم تهویه مطبوع ، چای ساز، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه تمام لوازم آرایشی و بهداشتی می باشند. از جمله مزیت‌های اتاق‌‌های این هتل می‌توان به پنجره‌هایی بزرگ رو به دریا اشاره کرد که هر روزتان را می‌توانید با نسیم دلپذیری از سمت دریا شروع کنید. از امکانات این هتل چشم نواز می‌توان به تراس آفتابگیر با باغ و محوطه ای برای یک پیاده روی دلپذیر اشاره کرد همچنین امکانات رفاهی مانند پاسخگویی۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشک شویی و اتوکشی در هتل میلنیوم پوکت به چشم می‌خورد. سالن بدن سازی هتل در خدمت مهمانانی است که در طول سفر به برنامه ورزشی خود توجه می‌کنند. بخش اسپای هتل نیز به خوبی می‌تواند انرژی از دست رفته رابه شما بازگرداند. استخر و تخت های کنار‌ آن به خوبی برای یک حمام آفتاب جانانه منتظر مسافران این هتل هستند. امکانات هتل میلنیوم پوکت برای افراد ناتوان حرکتی به خوبی بهینه شده است تا آن‌ها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.
مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه های شهر پوکت را از این بخش تهیه کنند.
رستوران و کافه‌های هتل میلنیوم پوکت با تنوعی از غذاهای بین‌المللی و محلی تایلندی پذیرای مهمانانی است که به این شهر زیبا سفر کرده اند. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا منوی غذایی مناسب کودک نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای راحتی بیشتر مسافران امکان میل کردن صبحانه در اتاق نیز فراهم شده است.
استفاده از سرویس حمل و نقل شاتلی هتل میلنیوم پوکت به فرودگاه در صورت پراخت هزینه اضافی در دسترس است اما سرویس شاتل درون شهری مشمول هزینه نمی‌باشد. کارکنان هتل Millennium Resort Patong Phuket علاوه بر زبان تایلندی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. در فاصله نه چندان دور از هتل می‌توانید از مراکز خرید Jungceylon و Central Patong دیدن کنید. فرودگاه بین المللی این شهر نیز تنها ۴۵ دقیقه از هتل میلنیوم پوکت فاصله دارد.

اماکن نزدیک به هتل میلنیوم پوکت


فاصله هتل میلنیوم پوکت تا ساحل پاتونگ: ۴۰۰ متر
فاصله هتل میلنیوم پوکت تا معبد وات: ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل میلنیوم پوکت تا پارک موضوعی: ۷.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است