search
menu

هتل La Flora Resort Patong Hotel Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Flora Resort Patong Hotel Phuket
امکانات کلی هتل لا فلورا ریزورت پاتونگ پوکت
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لا فلورا ریزورت پاتونگ پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل La Flora Resort Patong Hotel Phuket


هتل ۵ ستاره مجلل و زیبای لا فلورا ریزورت پاتونگ پوکت در امتداد ساحل محبوب پاتونگ واقع شده است. این هتل با مرکز خرید Jungceylon و تفریحات شبانه جاده Bangla، ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد. با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از جاذبه‌های بسیاری که پوکت ارائه می‌کند از جمله معبد وات چالونگ، پارک فانتاسی پوکت و مجسمه بودای بزرگ دیدن کنید. فرودگاه بین المللی پوکت ۵۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت کمک بگیرید.

امکانات کلی هتل لا فلورا ریزورت پاتونگ پوکت


این هتل خدمات بی عیب و نقص و تمام امکانات ضروری را به مسافران ارائه می‌دهد. پذیرش هتل به صوت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. اگر نیاز به سفر از فرودگاه یا رسیدن به آن دارید، هتل می‌تواند قبل از تاریخ ورود شما ترتیب آن را بدهد. خدمات کرایه تاکسی و ماشین ارائه شده توسط هتل، برنامه ریزی سفرهای یک روزه و گشت و گذار در اطراف پوکت را آسان می‌کند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل امکان‌پذیر است. اگر قصد دارید با ماشین شخصی سفر کنید، از پارکینگ رایگان هتل قدردانی خواهید کرد. این ریزورت برای راحتی میهمانان خدمات میز پذیرش مانند خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات ارائه می‌دهد. در صورت نیاز، تورها می‌توانند به شما در رزرو بلیط و رزرو بهترین نمایش‌ها و برنامه های اطراف کمک کنند. قبل از رزرو هتل لا فلورا ریزورت پاتونگ پوکت دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای سلامتی و رفاه همه میهمانان و کارکنان، سیگار فقط به مناطق تعیین شده محدود می‌شود. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن ارائه می‌شود. ۲ استخر روباز، خدمات اسپای دلپذیر و گزینه‌های غذاخوری روی پشت بام از دیگر خدمات این هتل به شمار می‌آیند. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از باشگاه تناسب اندام هتل استفاده کنند. بعد از ورزش و شنا می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. میهمانان می‌توانند از ماساژ سنتی تایلندی لذت ببرند یا در جکوزی استراحت کنند. علاوه بر این‌ها خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و اتاق جلسه نیز در دسترس هستند. برای سرگرمی و سپری کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت برای کودکان بالای ۳ سال با هزینه اضافی ارائه می‌شود. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل La Flora Resort Patong Hotel به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، تایلندی و چینی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل La Flora Resort Patong Hotel عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس با چشم‌انداز استخر
• اتاق دبل لوکس
• ویلا
• اتاق ساحلی
• سوئیت با چشم‌انداز ساحلی
اتاق‌های هتل لا فلورا ریزورت پاتونگ پوکت که با مبلمان چوبی و پنجره‌های شیشه‌ای شفاف تزئین شده‌اند، تلویزیون صفحه‌تخت و پخش‌کننده دی‌ وی ‌دی دارند. وای فای رایگان در همه اتاق‌ها وجود دارد. یک مینی بار و امکانات تهیه چای/قهوه نیز در این هتل وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای استخر خصوصی هستند. همچنین برخی از اتاق‌های این هتل شامل اتاق نشیمن و بالکن یا تراس جداگانه به عنوان بخشی از چیدمان طراحی خود هستند. با علم به اینکه امکانات حمام نقش مهمی در افزایش رضایت میهمانان ایفا می‌کند، هتل در اتاق‌ها، سشوار، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


رستوران Current of the Sea غذاهای بین‌المللی و محلی را سرو می‌کند و طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها را در خود جای داده است. رستوران و بار سرفیس دارای موسیقی زنده در پشت بام است.

فاصله هتل لا فلورا ریزورت پاتونگ پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید Jungceylon: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین فلاینگ هانومان: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی پوکت: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی پوکت: ۱۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است