search
menu

هتل Avista Hideaway MGallery Patong Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avista Hideaway Phuket Patong - MGallery
اتاق‌های هتل ام گالری آویستا پوکت
رستوران هتل ام گالری آویستا پوکت
تفریح و سرگرمی در هتل ام گالری آویستا
چند نکته کلی درباره هتل ام گالری آویستا
اماکن نزدیک به هتل ام گالری آویستا پوکت

درباره هتل Avista Hideaway Phuket Patong - MGallery


هتل ام گالری آویستا پوکت از هتل‌های ۵ ستاره شهر پوکت است که فقط با ۵ دقیقه پیاده روی از ساحل پاتونگ در دسترس قرار می‌گیرد. این هتل مجلل و رویایی نه تنها موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد، بلکه با فراهم آوردن امکانات رفاهی درجه یک نام و آوازه‌ای برای خود به دست آورده است. با در نظر گرفتن این مولفه‌ها، امروزه هر کسی که بلیط هواپیما پوکت می‌خرد و مسافر این شهر می‌شود، MGallery - Avista Hideaway Phuket Patong را یکی از اولویت‌های اصلی خود برای اقامت در این شهر قرار می‌دهد.

اتاق‌های هتل ام گالری آویستا پوکت


در مورد اتاق‌های هتل ام گالری آویستا پوکت می‌توان چندین صفحه مطلب نوشت و از آنها تعریف کرد اما چه تعریفی بهتر از حس آرامش بخشی که این اتاق‌ها در ذهن و قلب مهمانان خود می‌آفرینند. اتاق‌های هتل ام گالری آویستا پوکت دارای امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پخش دی وی دی و آی پاد هستند. همچنین در این اتاق‌ها امکان استفاده از حمام و لوازم بهداشتی رایگان فراهم شده است. تمامی این اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و امکان بهره مندی از مزایای سرویس اینترنت بی سیم رایگان نیز در آنها مهیاست.

رستوران هتل ام گالری آویستا پوکت


با دو رستوران بی نظیر و شگفت انگیز، هتل ام گالری آویستا لذت اقامت شما را چندین برابر خواهد کرد. یکی از این رستوران‌ها که ویستا نام دارد، ارائه دهنده انواع غذاهای چینی، ایتالیایی، تایلندی، آسیایی، بین المللی و اروپایی است. همچنین طعم پیتزاهای این رستوران نیز بسیار لذیذ و خوب است. رستوران دیگر هم که سیزل نام گذاری شده، با انواع غذاهای سرخ کرده، غذاهای دریایی، اروپایی و استیک‌های خوش طعم شما را حیرت زده خواهد کرد. جالب است بدانید که هتل ام گالری اویستا پوکت مجهز به یک کافی شاپ بسیار خوب هم هست. ضمنا، صبحانه مهمانان هتل Avista Hideaway Phuket Patong - MGallery به صورت روزانه به اتاق آنها سرو می‌شود.

تفریح و سرگرمی در هتل ام گالری آویستا


هتل ام گالری آویستا پوکت یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافران پر شور و نشاطی است که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند. این هتل برای آنهایی که ورزش دوست هستند، سالن ورزشی بسیار شیک و مدرنی فراهم آورده تا از برنامه‌های ورزشی خود عقب نمانند. همچنین فراهم کردن محیطی برای شیرجه زنی، ورزش کانو، دارت، بیلیارد و تنیس روی میز را نیز باید جزو اقدامات بسیار خوب و جالب هتل ام گالری آویستا پوکت تلقی کنیم. در کنار همه این‌ها، سه استخر روباز هتل را باید قرار دهیم که فرصت شنا و آبتنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. ناگفته نماند که مرکز اسپا، سونا و سرویس ماساژ نیز هتل ام گالری آویستا پوکت فراهم شده است. ضمنا، از زمین بازی و باشگاه کودکان هتل نیز نباید صرف نظر کنیم.

چند نکته کلی درباره هتل ام گالری آویستا


هتل ام گالری آویستا پوکت به سبب فعالیت دائمی خدمات و فرهنگ بالای مهمانانش همواره محیطی بسیار تر و تمیز دارد. این هتل با بهره مندی از پرسنل مجرب و توانای خود سرویس‌های گوناگونی مثل شستشو و اتوی لباس، حمل و نقل به فرودگاه، فراهم کردن کتابخانه و آسانسور، ارائه آموزش‌های لازم در مورد بازی گلف، نگهداری از کودکان، اتاق چمدان، سرویس کرایه خودرو، تحویل روزنامه، روم سرویس و چندین سرویس دیگر را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد تا آنها اقامت آسوده و خاطره انگیزی را تجربه کرده باشند. ضمنا، همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، این هتل از حیث موقعیت جغرافیایی در شهر پوکت نیز وضعیت ایده آلی داشته و کاملا مناسب اقامت افراد خوش سلیقه و گردشگران حرفه‌ای است.

اماکن نزدیک به هتل ام گالری آویستا پوکت


فاصله تا ساحل آزادی: ۷۰۰ متر
فاصله تا اسکله پاتونگ: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل پردیس: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل استارباکس: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا پیاده راه بانگلا: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی گلف دینو: ۶٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است