search
menu

هتل Holiday Inn Resort Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Resort Phuket
امکانات عمومی هتل هالیدی این ریزورت پوکت
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این ریزورت پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn Resort Phuket


هتل هالیدی این ریزورت یکی از هتل‌های چهار ستاره بی‌نظیر در شهر پوکت تایلند است. این هتل در منطقه ساحلی پاتونگ واقع‌شده و دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی است، بدین‌جهت موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد و مملو از توریست‌هایی است که از سراسر جهان شهر پوکت را به‌عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. با اقامت در این هتل می‌توانید تصویر پانورامای ۳۶۰ درجه از محیط اطرافتان را تماشا کنید که یکی از مزیت‌های اصلی این هتل به شمار می‌رود.
با توجه به اینکه هتل هالیدی این ریزورت در قلب منطقه ساحلی پاتونگ واقع‌شده است، بدین‌جهت دسترسی آسانی به مراکز خرید، رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه خواهید داشت و همین امر سبب گشته تا مسافران زیادی علاقه‌مند به رزرو این هتل باشند و در هنگام خرید بلیط هواپیما با اشتیاق زیاد این هتل را رزرو کنند. همچنین با اقامت در هتل Holiday Inn Resort Phuket در عرض ۱۵ دقیقه به‌وسیله تاکسی می‌توانید به شهر پوکت دسترسی داشته باشید، در این صورت می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر پوکت مانند مجسمه بودای بزرگ، جزایر فی فی، پارک آبی اسپلش جانگل و معبد وات چالونگ بازدید کنید. در رابطه با امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی خوب، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هالیدی این ریزورت پوکت


ازجمله خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به قسمت پذیرش و روم سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد که پرسنل در این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات رفاهی به مسافران هستند. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، تبدیل ارز و خدمات باربری بهره‌مند شوید. برای دسترسی به‌تمامی طبقات اتاق‌ها آسانسور تعبیه‌شده است و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر نیز می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم کرده‌اند. برای اطلاع از اخبار روز دنیا می‌توانید روزنامه‌های موجود در لابی هتل Holiday Inn Resort Phuket مطالعه کنید و اینکه در فضای بیرونی و محوطه هتل باغ زیبایی وجود دارد که مبلمان در این محوطه چیده شده است. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی نیز در هتل هالیدی این ریزورت رایگان بوده و نیازی به قبلی ندارد. برای بهره‌مندی از خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی می‌توانید با هزینه مجزا به بخش مربوطه مراجعه کنید و در بخش بیزینس نیز می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاریتان را برگزار کنید. پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، تایلندی و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


در بخش تفریح و سرگرمی این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی مجهز اشاره کرد. استخر موجود در داخل این هتل روباز بوده و در طول سال دایر است. سایر خدمات مربوط به سلامتی و تفریحی نیز عبارت‌اند از صندلی و چترهای آفتاب‌گیری در کنار استخر و سرسره‌های آبی. بی‌شک در این قسمت از هتل Holiday Inn Resort Phuket لحظات بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. برای کودکان نیز محل بازی سرپوشیده و روبازی وجود دارد و برای کودکان خردسال محلی برای نگهداری‌شان در نظر گرفته‌شده است. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید و در تورهای گردشگری و آشنایی با جاذبه‌های تاریخی شرکت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از استودیو کینگ با چشم‌اندازه استخر، اتاق سوپرییر دوتخته، استودیو توئین دوتخته با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق کینگ دلوکس، اتاق کینگ با ویلا و دسترسی به استخر مخصوص دو بزرگ‌سال، استودیو کینگ در کنار استخر، سوئیت خانواده با یک تخت خواب بزرگ و دو تختخواب تک‌نفره، سوئیت کودکان، استودیو کینگ با چشم‌انداز شهر، اتاق کینگ سوپرییر، استودیو توئين، استودیو کینگ پنت هاوس و اتاق خانواده. اتاق‌های هتل هالیدی این ریزورت به شکل مدرنی طراحی‌شده‌اند و در داخل همه اتاق‌های هتل Holiday Inn Resort Phuket می‌توانید از تلویزیون و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، چای‌ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، محافظ لپ‌تاپ، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن و بالکن.

رستوران هتل


در رابطه با رستوران‌های موجود در این هتل می‌توان چنین گفت؛ چهار رستوران در هتل هالیدی این ریزورت در حال ارائه خدمات به مسافران هستند: رستوران Charm Thai Restaurant غذاهای دریایی و تایلندی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران Sea Breeze Café & Terrace غذاهای بین‌المللی به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران Terrazzo Ristoranteغذاهای ایتالیایی به‌صورت منویی و رستوران Sam’s Steals & Grill مخصوص استیک در وعده شام به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات هستند.

فاصله هتل هالیدی این ریزورت پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید جانگ سیلون: ۸۰۰ متر
فاصله تا ساحل تری ترانگ: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل مرلین: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی شو: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد بنک تائو: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است