search
menu

هتل Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa
امکانات عمومی هتل هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa


هتل هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا هتلی پنج ستاره در منطقه ساحلی کارون در تایلند است. این هتل دارای چشم‌انداز بی‌نظیر و موقعیت جغرافیایی بسیار عالی بوده و برای مسافران اقامتی به‌یادماندنی رقم می‌زنند. هتل زیبای هیلتون پوکت آرکادیا دارای ساحل اختصاصی است و می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا را از پنجره اتاق‌هایتان تماشا کنید، همچنین باغ‌های استوایی در برابر شن‌های طلایی ساحل کارون یکی از فوق‌العاده‌ترین صحنه‌ها را ایجاد کرده‌اند. با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید به‌راحتی به جاذبه‌های دیدنی شهر پوکت دسترسی داشته باشید، برخی از جاذبه‌های مشهور این منطقه عبارت‌اند از معبد وات چالونگ، پارک فانتاسی شو، جزایر فی فی، زیپ لاین فلاینگ هانومان و پارک آبی اسپلش جانگل. این هتل زیبا تا فرودگاه بین‌المللی پوکت تقریباً ۵۰ دقیقه فاصله دارد که می‌توانید از طریق شاتل فرودگاهی اختصاصی با هزینه مجزا به این فرودگاه دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa می‌توان به ۵ استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی و بار اشاره کرد. با اقامت در این هتل می‌توانید از رستوران‌های متنوع بهره‌مند شوید که کارکنان با رفتار دوستانه و صمیمانه از شما استقبال می‌کنند.

امکانات عمومی هتل هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا


در بخش پذیرش ۲۴ ساعته آماده استقبال از میهمانان هستند و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. هتل هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا دارای فضای مناسبی برای پیک‌نیک است، همچنین در محوطه این هتل مبلمان چیده شده که می‌توانید در هنگام عصر یا شب در این مبلمان استراحت کرده و با تماشای چشم‌انداز بی‌نظیر لحظات خوشی داشته باشد. در بخش بیزینس می‌توانید جلسات و کنفرانس خود را برگزار کنید و اینکه از فکس و کپی نیز بهره‌مند شوید. در بخش تور و گردشگری می‌توانید با انواع جاذبه‌های دیدنی در شهر پوکت آشنا شوید و با پرداخت هزینه مجزا بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها را تهیه کنید.
مغازه سوغاتی فروشی در لابی هتل Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa دایر گردیده که می‌توانید برای دوستان و آشنایان خود انواع سوغاتی‌ها و یادگاری‌های کشور تایلند را تهیه کنید. برای افراد ویلچری امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است، بدین‌جهت اقامتی همراه با آرامش با امکانات موردنیاز را در این هتل تجربه خواهید کرد. پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، هندی، کره‌ای، مراتی، روسی، تامیل، تایلندی و چینی تسلط دارند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. در لابی می‌توانید از خدمات باربری بهره‌مند شوید یا اینکه تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل و چمدان‌ها را در اتاق چمدان قرار دهید. همچنین بخشی به‌عنوان صرافی برای تبدیل ارز در این هتل دایر گردیده شده است.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی ۲۴ ساعته اشاره کرد. همچنین ۳ میز تنیس و اسکواش برای مسافران اکتیو و فعال در نظر گرفته‌شده است. ۵ استخر روباز به‌صورت دریاچه‌های کم‌عمق همراه با درختان نخل منظره فوق‌العاده‌ای ایجاد کرده‌اند. همچنین دو سرسره آبی دوطبقه بر روی استخرها تعبیه‌شده و لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند. همچنین کلاب کودکان همراه با اتاق توپ برای نوجوانان و کودکان در نظر گرفته‌شده است که می‌توانند ساعت‌ها در این قسمت سرگرم شوند.
علاوه بر ساختمان این هتل ۱۵ ویلای اختصاصی چوبی همراه با سالن زیبایی در قسمت دیگر هتل Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa وجود دارد که می‌توانید در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل به از این ویلاها انتخاب کرده و تعطیلاتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان را رقم بزنید. از برنامه‌ها و خدمات سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به زمین‌بازی روباز برای کودکان و محوطه بازی سرپوشیده و محلی برای نگهداری از کودکان خردسال تعبیه‌شده است. ۵ استخر موجود در این هتل به‌صورت روباز بوده و در طی سال دایر هستند. به‌جز استخر سوم بقیه استخرها برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند ولی استخر سوم مخصوص بزرگ‌سالان است. توجه داشته باشید که در کنار استخرها می‌توانید از صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید و سرسره آبی بر روی استخر اول و پنجم تعبیه‌شده است. از خدمات مربوط به سلامتی می‌توان به باشگاه بدن‌سازی با مربی اختصاصی و کلاس‌های یوگا اشاره کرد. در قسمت اسپا می‌توانید از انواع ماساژ، اتاق بخار، خدمات مربوط به پوست، مو، زیبایی و ناخن، انواع ماساژ و سونا بهره‌مند شوید که برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. سایر امکانات سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از میز تنیس، بیلیارد، اسکواش سرگرمی‌های عصرانه، تورهای آشنایی با فرهنگ محلی، کلاس‌های آشپزی و اجراهای زنده.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل انواع گوناگونی دارند که بر اساس سلیقه و تعداد نفرات و بودجه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق کینگ دلوکس پلاس گاردن، اتاق کینگ دلوکس پلاس چشم‌انداز دریا، سوئیت جونیور کینگ با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین با چشم‌انداز دریا، اتاق توئين دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین دلوکس با چشم‌انداز باغ، سوئیت دلوکس با چشم‌انداز دریا، سوئیت دلوکس با چشم‌انداز باغ، اتاق خانواده دلوکس کوئین، سوئیت لوکس سوپرییر با چشم‌انداز دریا و سوئیت آرکادیا. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای بالکن اختصاصی هستند که چشم‌اندازی رو به دریای آندامان دارند و اینکه می‌توانید از باغ‌های استوایی و دریاچه لوتوس بازدید کنید.
ممکن است سفرتان به این شهر به خاطر کار و تجارت باشد که با انتخاب هتل Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa برای برگزاری جلسات کاری‌تان امکانات خوبی فراهم‌شده است، همچنین کاناپه تخت شو، مینی بار و گاوصندوق جزو خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی و وان در داخل همه اتاق‌ها تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن ، فضای غذاخوری و بالکن همراه با مبلمان. دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است، دقت داشته باشید که دیوارها و پنجره‌های این هتل عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. لازم به ذکر است که استعمال سیگار در داخل این اتاق‌ها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به جای دیگری مراجعه کنند.

رستوران هتل


در این هتل زیبا ۶ رستوران وجود دارند که در ادامه به معرفی هرکدام می‌پردازیم: رستوران Sails انواع غذاهای چینی، هندی، پیتزا، دریایی، سوشی، تایلندی، محلی، آسیایی، بین‌المللی، اروپایی، گریل و باربیکیو را در وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران Thai Thai غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی، سوشی، تایلندی و بین‌المللی را به‌صورت منویی، رستوران Buon Appetito غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه و شام به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران Caffe Cino غذاهای بین‌المللی در وعده صبحانه و میان وعده به‌صورت منویی، رستوران Ocean Beach Club غذاهای بین‌المللی در وعده‌های ناهار، شام و بعد از شام به‌صورت منویی و رستوران Andaman Lounge غذاهای بین‌المللی را به‌صورت منویی ارائه می‌دهند.

فاصله هتل هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دینو پارک مینی گلف: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا اسکله مالی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد کارون: ۱.۲ کیلومتر
فاصله ساحل کاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مجسمه بودای بزرگ: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است