search
menu

هتل Grand Mercure Patong Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Mercure Phuket Patong
اتاق‌های هتل گرند مرکور پوکت
رستوران هتل گرند مرکور پوکت
خدمات هتل گرند مرکور پوکت
امکانات عمومی هتل گرند مرکور پوکت
موقعیت مکانی هتل گرند مرکور پوکت
اماکن نزدیک به هتل گرند مرکور پوکت

درباره هتل Grand Mercure Phuket Patong


هتل گرند مرکور پوکت از هتل‌های ۵ ستاره شهر پوکت است. این هتل با شور و شوق خاص خود به استقبال شما می‌آید و چنان روزهای خوبی برایتان رقم می‌زند که خاطرات خوش این روزها تا آخر عمر در قلبتان زنده می‌ماند. بنابراین برای اقامت در یک هتل بی نظیر هنگام خرید بلیط هواپیما پوکت، حتما Grand Mercure Phuket Patong جزو اولویت‌های خود بدانید.

اتاق‌های هتل گرند مرکور پوکت


اتاق‌های هتل گرند مرکور پوکت با تلویزیون صفحه تخت و یخچال و سایر لوازم الکترونیکی تجهیز شده‌اند. در همه این اتاق‌ها، حمامی همراه با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان تعبیه شده تا مهمانان بهداشت شخصی خودشان را به بهترین شکل رعایت کنند. لازم به ذکر است که برخی از اتاق‌های هتل گرند مرکور پوکت بهتر از بقیه بوده و مجهز به یک بالکن اختصاصی نیز هستند. ضمنا، سرویس اینترنت بی سیم رایگان و سیستم تهویه مطبوع اتاق‌های هتل گرند مرکور پوکت نیز وضعیت مطلوبی دارند.

رستوران هتل گرند مرکور پوکت


مثل هر هتل ۵ ستاره و مجلل دیگری، هتل گرند مرکور پوکت نیز دارای یک رستوران بسیار شیک و زیباست. این رستوران که بهترین غذاهای بین المللی را طبخ و در فضای آرامش بخشی برای مهمانان خود سرو می‌کند، لذت اقامت در هتل گرند مرکور پوکت را برای شما چندین برابر خواهد کرد. از طرفی دیگر، کیک‌ها و شکلات‌های لذیذی را می‌توان در کافی شاپ هتل میل کرد. ضمنا، صبحانه شما به صورت روزانه به اتاق محل اقامتتان سرو خواهد شد.

خدمات هتل گرند مرکور پوکت


تنها با پرداخت مبلغ بسیار اندکی، هتل گرند مرکور پوکت انواع سرویس‌ها و خدمات را در اختیار شما قرار خواهد داد. از جمله این خدمات می‌توان به سرویس سشتو و اتوی لباس، برگزار کلاس‌های آشپزی، تهیه بلیط هواپیما برای بازدید از جاذبه‌ها و شرکت در کنسرت‌ها، برگزاری تور آشنایی با اماکن فرهنگی محل، سرویس کپی و فکس، سرو میوه، حمل و نقل به فرودگاه و ماساژ تمام عضلات بدن را می‌توان نام برد. هر یک از این خدمات در مواقع لزوم به شما ارائه شده و رفاه و راحتی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

امکانات عمومی هتل گرند مرکور پوکت


انواع امکانات در مکان‌های عمومی هتل گرند مرکور پوکت وجود دارند که استفاده از آنها روند اقامت و امور شما را راحت‌ترخواهد کرد. برای مثال شما به منظور تبدیل ارزهای خودتان می‌توانید به صرافی این اقامتگاه مراجعه کنید. دستگاه عابر بانک، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته با کارکنان بسیار پرتلاش، صندوق امانات، نگهبان ۲۴ ساعته، آسانسور و روم سرویس از موارد مختلفی هستند که می‌توان آنها را برشمرد. لازم به ذکر است که پارکینگ هتل Grand Mercure Phuket Patong به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با تامین امنیت خودروتان، لذت مسافرت و اقامت شما بیشتر و بهتر شود.

موقعیت مکانی هتل گرند مرکور پوکت


یکی از نکات جالبی که همیشه در مورد هتل گرند مرکور پوکت مطرح می‌شود، موقعیت مکانی این اقامتگاه مشهور و دوست داشتنی است. هتل گرند مرکور در منطقه‌ای از شهر واقع شده که دسترسی به سواحل و بازارهای متعدد پوکت از آنجا تنها با چند دقیقه پیاده روی میسر می‌شود. در همین حال، محیط اطراف اقامتگاه بسیار ساکت و آرام بوده و مهیای اقامتی آرامش بخش است.

اماکن نزدیک به هتل گرند مرکور پوکت


فاصله تا ساحل استارباکس: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۵۰۰ متر
فاصله تا پیاده راه بانگلا: ۶۰۰ متر
فاصله تا بازار آزاد بانزان: ۶۵۰ متر
فاصله تا اسکله پاتونگ: ۷۰۰ متر
فاصله تا مجتمع پردیس: ۷۵۰ متر
فاصله تا پیست کارتینگ: ۴ کیلومتر
فاصله تا معبد چالونگ: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی گلف دینو: ۶٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است